به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۷۰۳۹۵

مشتریان خشمگین پژو پارس شهر را به هم ریختند

مشتریان خشمگین پژو پارس شهر را به هم ریختند
گروه فیلم: نارضایتی از متقاضیان خرید خودروی پژو پارس در سامانه یکپارچه خرید خودرو موجب بروز مشکل برای خریداران شده به طوری که طی هفته‌های اخیر شاهد تجمع خریداران این خودرو در اعتراض به افزایش ناگهانی قیمتش بوده‌ایم. رویداد ۲۴، امروز ویدئویی از تجمع متقاضیان محصول پرطرفدار ایران خودرو در اعتراض به گرانی ۶۰ درصدی‌اش در مقابل تعزیرات را منتشر کرده است.
....
ماجرا چیست؟
 
 
بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت پژو پارس با قیمت حدود ۲۵۰ میلیون تومان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زمان ثبت نام تا پایان سال گذشته از ایران خودرو پژو پارس تحویل گرفتند.در این بین رییس سازمان استاندارد اسفند ماه سال گذشته در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد که ایران خودرو مجوز تولید پژو پارس را ندارد چرا که این محصول فاقد استانداردهای ۸۵ گانه است. این خبر در شرایطی اعلام شد که ایران خودرو هنوز تعداد قابل توجهی تعهد پژو پارس داشت بنابراین روند جایگزینی پژو پارس با سمند سورن در ایران خودرو کلید خورد.
 
اما با اعتراض مشتریان و مذاکرات صورت گرفته ایران خودرو تا پایان فصل بهار برای تولید پژو پارس از سازمان استاندارد مهلت گرفت. آنچه در این میان موجب اعتراض مشتریان شده افزایش قیمت نسبت به زمان ثبت نام است و این در حالی است که قیمت جدید کارخانه پژو پارس همچنان اختلاف حدود ۳۰۰ میلیونی با قیمت بازار دارد، طبق اعلام ایران خودرو این مشتریان هنوز یک ریال هم به ایران خودرو پرداخت نکردند و آنچه موجب نارضایتی‌شان شده سود کمتر از خرید این خودرو است.
برچسب ها: پژو پارس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها