به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۳۵۲۶۵

فرصت‌طلبی در پوشش اصلاح‌طلبی!

گروه سياسي- سايت خرداد در نقدي نوشت: بدنه حامی جریان اصلاحات نقدهای بسیاری به لیست امید اصلاح طلبان داشتند اما به حرمت بزرگان اصلاحات و ضرورت اتحاد و اجماع و جلوگیری از سوء استفاده طیف های تندرو، متفق القول پای کار آمده و به لیست امید رای داند و پیروزی قاطع و غیر منتظره ای رقم زدند. 
شماری از این نمایندگان حتی در میان نزدیکان و همسایگان خود نیز شناخته شده نبودند یا برخی از آنها شاید در میان برخی صنوف شناخته شده بودند اما بی گمان در حد و قواره نمایندگی و رقابت با کارآزمودگان سیاسی جبهه مقابل نبودند.
 
اما همانطور که اشاره رفت بنابر مصالح عمومی و اقتضائات و معذوریات و محذوریات همگان به میدان آمدند و لیست امید را به مجلس فرستادند تا مدافع منافع و مصالح عمومی باشند. در این مدت البته شماری از این چهره ها درخشیده و موفق بوده اندو شماری دیگر بسیار به دور از انتظارها! اما امروز خبری انتشار یافت که مایه بهت و حیرت است و هیچ سنخیتی با اصلاح طلبی در هیچ قاموس و نگرشی ندارد. در حالیکه چند ماه پیش نماینده عضو لیست امید و از اعضای هیئت رئیسه مجلس جار و جنجال فراوانی براه انداخته و مصرانه پیگیر استیضاح وزیر کار بود، امروز خبر آمده که آقازاده ایشان به سمت مدیر عامل یکی از شرکت های بزرگ زیر مجموعه سازمان بازنشستگی که زیر نظر وزارت کار است، منصوب شده است. 
 
ایشان با 26 سال سن این سمت عالی و تخصصی را دریافت کرده است و نکته بسیار عجیب آنکه به ناگهان آن تب و تاب و شور و هیجان نماینده محترم  و پدر این آقازاده محترم، که مصرانه به دنبال استیضاح وزیر کار بود فروکش کرد و جالب اینجاست که ایشان اکنون هم در مخالفت وزیر پیشنهادی نه سخنی گفته نه تحرکی از خود نشان داده است. نکته آنکه این اقدام دستمایه هجمه و حمله رسانه های منتقد اصلاحات به جریان اصلاح طلبی شده است و باید از آقای وکیلی پرسید به چه حقی از سرمایه اصلاح طلبی اینگونه خرج می کنید؟

چرا شان بزرگان اصلاحات را نگه نداشته و سرمایه امید ملت را به ثمن بخس چوب حراج می زنید؟ تبعات این اقدامات تا چه میزان است و آیا می توان آن را با انتصاب یک آقازاده یکسان کرد؟ اصلاح طلبی افتخارش به پاکدستی، پرهیز از رانت، سلامت اقتصادی در ادوار مختلف بوده است و اینگونه نابخردی ها جز ضربه مهلک به سرمایه اصلاح طلبی نیست.