به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۳۷۷۷

تقاضاي تحقیق و تفحص از دولت احمدی‌نژاد

گروه سياسي- رسانه‌ها: مصطفی میرسلیم از فعالان سياسي حزب موتلفه و وزير اسبق ارشاد در  سرمقاله امروز روزنامه رسالت نوشت: به مناسبت انتخاب رئیس جمهور جدید وپایان دوره دولت دهم، اخیرا اظهار نظرهای مختلف و متضاد و یک جانبه‌ای درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم و مقایسه آن با دولت‌های قبلی در رسانه‌ها مطرح شده است که نشان دهنده ضرورت ارزیابی علمی عملکرد‌ها و اکتفا نکردن به ادعاهای جانبدارانه است.

در دوران تصدی دولت‌های نهم و دهم، با برخورداری از پشتیبانی مردمی بسیار خوب و حمایت معنوی عالی مقام معظم رهبری و علی‌رغم تحریم‌ها، امکانات ارزی استثنایی سرشاری، از جمله، صرف فعالیت‌هایی شده است که در زمینه زیربنایی و علمی و فناوری به نتایج مثبتی منجر گشته است. برخی از اقدامات دولت نیز در زمینه فناوری و صنعتی به نتیجه نهایی نرسیده یا متوقف شده و برخی دیگر در زمینه اقتصادی و اجتماعی توفیق لازم را کسب نکرده است.

شایسته است برای نقد عالمانه و دلسوزانه فعالیت‌های دولت و شکوفایی نقاط مثبت و تقویت آنها و نیز به انجام مطلوب رساندن آنچه تکمیل نشده و بالاخره عبرت گرفتن از آنچه ضعیف و ناموفق بوده است، گروه خبره‌ای با همکاری دولت و دستگاه های برنامه‌ریزی و نظارتی زیر نظر مجلس،‌ ماموریت یابند با عنوانی شبیه تحقیق و تفحص هرچه سریعتر به چنان ارزیابی عالمانه و انتقادی مبادرت ورزند.

بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۵۸
اگر واقعا حسن نيت در انجام اينكار باشه و حقايق به تمامي به مردم بيان شود و همچنين مدارك بدست آمده مثل مدارك تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي گم و گور نشود ؛ مطمئنا مردم از اين پيشنهاد استقبال خواهند نمود . (92339)
کامل
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۰۴
فکر درستی است (92341)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۰۰
فکر درستی است اما گوینده اش مغرض و نادرست است و جدای از این جریان. . . نیست (92393)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۲۹
به سخن گوش دهید نه اینکه از دهان چه کسی خارج میشود .نکنه میترسی تشت رسوائی دروغگوئی از بام شما بیفتد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (92484)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۶:۱۸
اگه بنا باشه تشت رسوایی دروغگویی از بام کسی بیفته این دولت نهم و دهم و حامیان اون هستند که باید بترسند! (92774)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۶:۲۱
جناب میرسلیم! در خانه اگر کس است یک حرف بس ات!
نتیجه انتخابات حاصل "تحقیق و تفحص" ملت از عملکرد دولت و البته کل مدعیان اصولگرایی بود!! (92775)
عباد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۳۶
دولت احمدی نژاد با دستکاری آمار ها همه چیز را وارونه جلوه داده وفضا را به گونهای ترسیم می نمایند که انگار در بهترین وضع ممکن دوره انتقال ریاست جمهوری را تحویل می دهند در حالی که مخروبه ای را تحویل می دهند که بسیاری از بزرگان وحشت از تحویل آن دارند وچه بهترکه برای روشن شدن اذهان عمومی بررسی جامعی از عملکردآنها بعمل آید تا مشخص گردد دولت جدید چه ویرانه ای را تحویل می گیرند . (92356)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۱
آقاي ميرسليم! . . . .
نقد دلسوزانه يعني چي؟!!! يعني مثل دوست گراميتون آقاي شريعت‌نداري بگيم به‌به و چه‌چه؟!!
همين كارارو ميكنيد كه مردم ....! واي بر شما (92376)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۶
جالبه دین اسلام این همه به حساب و کتاب تاکید داره آنوقت ما براحتی 700 میلیارد درآمد را نمی تونیم حسابرسی کنیم خدایا پناه بر تو از دست نماینگان شیاطین (92459)
رضا
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۱۰
باز چه کلکی دارید سوار می کنید ؟! (92470)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۲۷
قبوله به شرطی که از دولت رفسنجانی وخاتمی هم تحقیق بشه .اینطوری جریان ازاد اطلاعات ودانستن حق مردم است محقق میشود وشما به ارزوی در دل مانده تان یعنی جامعه مدنی ودولت پاسخگو میرسید. (92482)
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۷:۴۹
شما که قبول کردی مسئولیتت را اعلام بکن تا مقدمات کار آماده بشه (92781)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۵۰
چه فرقي داره آخر سر نتايجو به خاطر مصلحت نظام نمي گن . فقط باعث مي شن مردم هي بدبين و بدبين تر بشن . عين مدارك تامين اجتماعي و فاطمي و خيلي موارد ديگه. (92493)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۸:۰۹
اگر کسی یک خدمت حتی یک خدمت از این دولت سراغ دارد که:
1 - از همین دولت شروع و به نتیجه رسیده باشد .
2- مشکلی از مردم را حل کرده باشد و در عوض چند مشکل ایجاد نکرده باشد.
خبر دارد بگوید و جایزه بگیرد (92525)
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۷:۴۸
چرا سوال بی جواب می پرسی؟ (92780)