کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنان با تحجر، عوام‌فريبي، رانت‌خواري و ... زنده‌اند

اتحاد مداحان سیاسي‌كار با افراطيون عليه مردم

29 مهر 1392 ساعت 9:42

گروه سياسي: هنوز چندماهی از شکل گیری دولت تدبیر و امید نگذشته است که هتاکی افراطیون از یک طرف و نیز جنگ روانی لیدرها و ریش سفیدان طیفی از اصول گرایان بر علیه پشتوانه‌هاي مردمی دولت و نیز وزاری موثر و کاربردی شروع شده است.


حسن فاتحی


مداحان سیاسي‌كار بی‌محابا وارد ميدان مبارزه!! شده و هنوز محرم نرسیده در قالب ناله و شیون‌های عوام فریبانه با سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم، یکی نوحه مرگ سر مي‌دهد و آن یکی دولت را تهدید مي‌کند که فلان وزیر بیايد چنین و چنان خواهد شد. رسانه‌هاي افراط نیز همنوا با مداحان سیاست‌زده، مرتب وزاری کاربردی دولت یازدهم بالاخص وزیرخارجه را به سخره گرفته و باهیاهوی سازمان دهی‌شده، تلاش وافر دارند تا تمرکز تیم مذاکره هسته‌اي را بهم ریخته و موجبات شکست مذاکرات را فراهم نمایند.

این دو نمونه تنها گوشه‌اي از برنامه جبهه افراط مي‌باشد و آنها با خیال آسوده از عدم پی گیری قانونی و حس مصونیت ویژه همچنان مترصد زمان نشسته‌اندتا دوباره مداحی حکم اعدام صادر نموده و برای سر قربانی خود جایزه تعیین نماید و گروه شعبان جعفری‌ها نیز با چوب و چماق و دشنه و آتش زمین و زمان را به هم بریزد.

حالا اگر جریان افراط بخاطر فقر فکری و تحجر درصدد برآمده‌اندتا دیانتشان را فدای سیاست خود بنمایند، برای اهل خرد و اندیشه دورازانتظار نمی باشد، منتها اینکه لیدر‌ها و شیوخ اصول گرایان با همگامی باجریان افراط تلاشی دوباره بنمایند تا پیام رای مردم را نشنیده و جنگ روانی براه اندازند تا چهره‌هاي شاخص مردمی حامی دولت یازدهم را به چالش بکشند، این خود حکایت از نیت تعمدی در جهت تضییع و کتمان آراء مردم دارد.

براستی این همه هجمه و هیاهو از زبان لیدرهای مدعی اصول گرایی برعلیه آیت اله هاشمی رفسنجانی باچه اهدافی صورت مي‌پذیرد؟ چرا از زمانیکه آیت اله هاشمی رفسنجانی دربیاناتی بر تعجیل درانتخاب استانداران بخاطر مصالح ملت و دولت تاکید کردند، به یکباره موج نقد و انتقاد و آنهم به بهانه نقل قولی از امام خمینی (ه) شروع شد؟ چرا درآستانه رای اعتماد به وزرای وزارتخانه‌هاي مادری که مستقیم با مردم سر و کاردارند، هجمه‌هاي هدفمند برعلیه پشتوانه مردمی دولت شدت یافته است؟

چرا در آستانه توافق تیم مذاکره هسته‌اي دولت یازدهم با دول5+1، افراد و جریانهای آش داغتر ازکاسه گشته و کاسه و کوزه‌ها را برسر معتمد و نزدیکترین فرد به امام راحل مي‌شکنند؟ اگر آیت اله هاشمی رفسنجانی حق ندارد از امام خمینی و فقه هوشمندانه امام خمینی(ره) حرف بزند، چه کسی باید ازامام حرف بزند؟ پاسخ همه سوالها به یک جواب ختم مي‌شود و آن اینکه متاسفانه جریان انحصار و افراط نمی‌خواهد پیام رای مردم به دولت تدبیر و امید را بشنوند.

مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند،چون همین افراطیون و همین برادران مدعی اصول، درزمانی نه چندان دور چشم خودرا برقانون شکنیها و فرصت طلبی‌های دولت اصول گرایان و افراط گرایان بستند.
مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند تا از فضای داخلی جهنمی ایجادشده توسط جریان افراط و انحصار رهایی یابند، مردم به روحانی رای دادند،چراکه در محضرخدا به مردم قول داده هم درعرصه داخلی و هم روابط بین المللی تغییرات مهمی بوجود آورد.

آیا اینهمه هجمه و هیاهو برنامه ریزی شده برعلیه شخصیتهای که استوانه‌هاي مردمی دولت هستند، با هدف کارشکنی و کنترل وزاری کابینه صورت نمی پذیرد؟ مردم رای دادند وزاری مردمی و مدیران شایسته متولی امور مردم شوند،ولی درعمل مي‌بینیم حتی انتخاب استانداران بانظر نمایندگان صورت مي‌پذیرد. آیا جریان افراط و انحصار چاره‌اي بجز این دارد که حال که رئیس جمهور غیر مدنظر آنها پیروزشده، باجنگ روانی و بهره گیری از هتاکیهای افراطیون حداقل کابینه دولت را از کار بیندازد؟  غالب مردم به مرحله آگاهی غیربازگشت رسیده‌اند و اینکه دوستانی دوباره درصدد برآمده‌اندتا مثلا به مردم جهت بدهند، نتیجه عکس خواهد داد.


کد مطلب: 18529

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/18529/اتحاد-مداحان-سیاسي-كار-افراطيون-عليه-مردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir