به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۸۵۴۵
از منظر افراطيون قذافی از همه انقلابی تر بود!

دست کم هجده میلیون نفر ضد انقلاب داریم

گروه سياسي- رسانه‌ها: سايت خبرآنلاین در نقدي به سخنان يكي از نمادهاي تندروهاي سياسي و روحاني كشور نوشته است: آقای سید حمید روحانی حرف هایی علیه آقایان هاشمی و خاتمی زده اند که اگرحوصله داشتید و اعصاب درست و درمان مي‌توانید آن‌ها را در سایت‌هاي خبری بخوانید. اما ترجیع سخن ایشان در این افاضات جدید این است که آقای هاشمی از اول هم انقلابی نبودند. متن سخنان را بخوانید متوجه مي‌شوید منظور ایشان از انقلابی نبودن دقیقا به معنای تندخونبودن و شعارهای فانتزی و انتزاعی سرندادن است.

البته تناقض هم در حرف‌هاي ایشان بسیار یافت مي‌شود، فی المثل آن جا که درباره آقای خاتمی مي‌گویند ایشان انقلابی نیست چون برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده است. خب، اگر قرار باشد سیلی خوردن محک و معیار انقلابی گری باشد که باید آقای هاشمی را به دلیل سال‌ها شکنجه و زندانی که تحمل کرده اند سرآمدان انقلابی‌ها دانست اما این تناقضات خیلی مهم نیست، همان طور که گفتم از فحوای کلام آقای روحانی مشخص است که مشکل آقای روحانی با آقای هاشمی این است که چرا شعارهای غیرمعقول و فانتزی سر نمی دهد، شعارهایی که برای صاحب شعارآب و نان بسیار دارد اما تاوان آن را مردم بی پناه و محروم مي‌دهند.

آقای حميد حروحانی حتی مثال هم مي‌زند و برای این که اثبات کند آقای هاشمی انقلابی نیست مي‌گوید وقتی آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری ایرانی‌ها را زدند آقای هاشمی درحالی که بغض گلویش را گرفته بود در تلویزیون ظاهرشد. آقای روحانی مي‌خواهد بگوید چون آقای هاشمی به دلیل تاثر از شهادت مسافربران بی گناه، گریه اش گرفته بود پس انقلابی نیست، اما فکر نمی کند مي‌توان آن گریه و تاثر را دلیلی بر وطن دوستی آقای هاشمی دانست و این که او نمی خواست در آن جنگ بیش از این پای مردم
تو شعارت را مي‌دهی و به جایش پست و مقام نصیبت مي‌شود اما مردم بیچاره باید تاوانش را بدهند...!
بی گناه وسط بیاید و خون‌هاي بیشتری بر زمین ریخته شود.

اگر قرار باشد با متر ومعیار آقای روحانی مردم را به انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کنیم به احتمال قریب به یقین، شهید مطهری که درباره حافظ کتاب مي‌نوشت و در نشریه زن روز به نمایش یک فیلم واکنش نشان مي‌داد و شهید بهشتی که شیک پوش بود و از شعارهای احساسی و تند پرهیز داشت انقلابی نبود و درعوض آن‌ها که با بی عقلی و ماجراجویی و ادبیات سخیف و توهین آمیز، این همه تحریم و تورم را برای مردم بی پناه و صبور این سرزمین به ارمغان آوردند انقلابی اند. انقلابی بودن وقتی قرار نباشد تاوانش را خودت بدهی خیلی هنری نیست.

تو شعارت را مي‌دهی و به جایش پست و مقام نصیبت مي‌شود اما مردم بیچاره باید تاوانش را بدهند و هزار جور مصیبتی که تو حتی یکی از آن‌ها را نمی توانی تحمل کنی به جان بخرند. اگر انقلابی بودن یعنی بدون آن که به نتایج و توابع کارهایت فکر کنی شعارهای داغ و احساسی سر دهی، باید بگویم معمر قذافی از همه انقلابی تر بود، چرا که منشور سازمان ملل را پاره مي‌کرد و شورای امنیت را به رسمیت نمی شناخت و اعراب را به خیانت متهم مي‌کرد وخلاصه چیزهایی مي‌گفت که خیلی از شبه انقلابیون ما از شنیدن آن حرف‌ها دلشان غنج مي‌رفت.

دیگر این که اصلا گیرم آقای هاشمی انقلابی نیست، مردم همین آقای غیر انقلابی را به خیلی از انقلابی‌هاي مورد تایید آقای حمید روحانی ترجیح مي‌دهند. حرف بی سند نمی زنم. در همین 24خرداد92مردم نشان دادند که حرف همین آقای غیر انقلابی را به حرف شبه انقلابی‌ها و یا به تعبیری به انقلابی‌هاي تقلبی،ترجیح مي‌دهند. اصلا اگر قرار باشد با ادبیات آقای حمید روحانی سخن بگوییم باید بگوییم ما در این سرزمین دست کم هجده میلیون غیر انقلابی داریم. اصلا چرا تعارف مي‌کنیم هجده میلیون ضدانقلاب داریم. خوب شد. این جوری انقلابی‌هاي مورد نظر آقای روحانی مظلومیتشان بیشتر مي‌شود و ماجرا تراژیک تر مي‌شود، چیزی که شبه انقلابی‌ها آن را خیلی دوست دارند.

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۰۷
اگر این افراطیون در زمان امام رضا(ع)حضور می داشتند،خدایی نکرده این افراطیون از خدا بی خبر ،امام بزرگوار هشتم(ع) را«سازشکار»می دانستند.
افراطیون دین ندارند و بسیار نادان هستند. (151193)
ف.د.د.ب!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۱۰
او...یه!!!
صحیح است! ولی شما هم مواظبت خودت باش! (151267)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۱۰
با این اوصاف شاید من هم جزو همین 18 میلیون باشم ولی وطنم را دوست دارم و به وطنم عشق می ورزم. نمی دونم چرا یک عده ایران را ارث پدری خویش می دانند. (151197)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۳
اگر اين 18 ميليوني كه مي‌فرمايند رقم درستي باشد، و از كجا معلوم تعداد كساني مثل من و شما هستند بيشتر از 18 ميليون نباشد؟ (151307)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۹
چون يه عده ديگه ساكت نشيتن هر كاري اونا ميگن ميكنن (151321)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۹
البته سايت انتخاب در محاسبه اشتباه كرده فقط 18 ميليون نيست 14 ميليون هم رأي ندادن !!! (151322)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۷:۲۹
دقت کردین رای اقای روحانی هم 18 میلیون اعلام شد؟!!!! یا خدا!یعنی همه ضد انقلاب به روحانی رای دادند؟اگر ضد انقلابند اصلا چرا رای دادند؟ (151713)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۱
اقا مثل اينكه منم جزء ١٨ ميليونم ! يعني منم ضد انقلابم؟؟؟ واخ بخدا تاحالا نميدونستم هركسي بره راي بده و تو انتخابات بخاطر سربلندي كشورش فعال باشه ضد انقلابه! اگر ضد انقلاب بودن عشق به وطنه و حركت در چارچوب قانون اساسي مملكته پس منم ضد انقلاب محسوب ميشم ولي خودمم نميدونم اگه انقلابي نيستم پس با اين عشق چكاره هستم! عجب ! (151217)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۲
هجده میلیون و ششصد هزار و ... ضدانقلاب به علاوه نزدیک به 14 میلیون نفری که اصلا رای ندادند و همین طور خیلی از رای دهندگان آقایان قالیباف و رضایی و ... البته منهای دکتر جلیلی!
خدا برکت بده! چقدر «ضدانقلاب» داریم تو این مملکت! (151219)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۲
شاید منظورش این بوده که هاشمی همه چیز میگه و کسی هم بهش کاری نداره اما خلی ها با حرفای آرومترو نرمتر الان ناکجا آبادن........ (151221)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۵۴
ایشون جمله آقای هاشمی مبنی بر اینکه اگر شاه تغییراتی ایجاد می کرد انقلاب نمی شد (نه اینکه نباید می شد) را معیار انقلابی نبودن آقای هاشمی دانسته در حالیکه امام راحل در سال 42 و در ماجرای کاپیتولاسیون صریحا محمد رضا را خطاب قرار داده و می فرمایند من می خواهم تو شاه باشی ... اگر معیار های آقای حمید روحانی را ملاک قرار دهیم امام ضد انقلاب بوده است!!!
(البته فرمایشات جمله بعدی هم دارد بدین مضمون که نه اینکه اگر سگ آمریکایی را در خیابان زیر گرفتی تو را در آمریکا محاکمه کنند که اگر بنا باشد مثل آقای روحانی متر کنیم آنرا نباید دید!!!) (151241)
ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۵۸
اين افراطيون كلا ائمه را زير سوال مي‌برند! جايي خوانده بودم روح‌الله حسينيان كه از قضا ميراث‌دار همين روحاني است (رياست مركز اسناد انقلاب اسلامي پس از حميد روحاني به عهده ي او گذاشته شده) امام حسن مجتبي (ع) را متهم به سازش با معاويه كرده و بر كار ايشان ايراد وارد كرده بود!!! من مانده‌ام اعتقاد راسخ ما شيعيان به معصوم بودن ائمه را باور كنم؛ يا انتقاد اين تندروهاي مدعي دين‌داري؟!!!
من مانده‌ام اين حميد روحاني با اين همه احساس مسئوليت؛ در اين هشت سال گذشته كه بيش از هر زماني انقلاب ما از داخل- بابت نارضايتي شديد مردم از وضعيت اسف‌بار آن زمان- و تحريم و فشار خارجي و چهره‌ي خشونت طلبي كه دولت پيشين از ايران عزيز ما ساخته بود؛ در خطر بوده؛ چطور آن‌طور سكوت اختيار كرده بود كه من حتي فراموش كرده بودم ايشان وجود خارجي دارد!!! شما را نمي‌دانم!!! (151244)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۱۶
در واقغ 18 میلیون رسما غیر انقلابی(که رای داده اند) و اکثریتی خاموش که حتی رای هم نداده اند (151274)
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۱
مردم در انتخابات خرداد 92 ثابت کردند دل خوشی از این طیف واپسگرا ندارندچون حرف مردم با این آقایون زمین تا آسمون تفاوت داره مردم چند بار باید دست رد به سینه تون بزنن دست بردارید از این کارهاتون (151282)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۷
ما همه ایران رو دوست داریم ما همه اسلام رو دوست داریم حاضریم همه کاری بکنیم ولی کشور و دین دست نخوره و لی نمیتونیم ببینم بعضی ها بخاطر سود جویی استفاده ابزاری از دین و وطن ضربه بزنن باشد تا کسی که چشم بسته افراطی گری میکنن ببین خدای نا کرده بشیم سوریه دیگه یا ... اون موقع چی آقایون کاش صدا وسیما کمی هم به ندای دل مردم گوش میداد بنظرمن که اونا حقوقش حرامه خدا دانند (151295)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۴۳
ما از افراطیون میخواهیم که بیشتر آیت الله هاشمی و حجت الاسلام خاتمی را مورد تخریب های حسودانه و از روی جهالت خود قرار دهند زیرا علاقه ما به آنها بیشتر می شود و به راستی راه و اعتقادمان بیشتر یقین پیدا می کنیم .

درووود بر آیت الله هاشمی و سلام بر خاتمی بزرگ (151327)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۰۵
ما می دانیم هاشمی از همان اول مورد وثوق امام بوده است . وای به آن تاریخی که نویسنده اش آقای حمید روحانی باشد (151347)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۷:۰۶
وای به روزی که مورخی چون سید حمید روحانی که از سوی امام (ره) موظف به ثبت تاریخ انقلاب شد با سند و مدرک ثابت کنه که هاشمی انقلابی نیست از حمید روحانی هم که بگذریم خادم امام حاج عیسی هم اسراری رو فاش کردکه در حوزه تاریخ شفاهی دلالت بر غیر انقلابی بودن هاشمی داره . راست گفتند که هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. (151496)
اسد
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۵:۱۱
خیلی جالب است معنی انقلابی راهم فهمیدیم کسی که مملکت را از دست همین انقلابیون که میخواهند مردم را گشنه وگدا وبه چند طبقه که خود انان در زبقه اول و بقیه مردم بیچاره چه ادعای دارند مردم مردم اول انقلاب نیستند خود میفهمند کی چه کار میکند وقتی عاعله نمایندگان ده برابر عاعله کارمندان میگیرند وهمچنین حق همسر مملکت از بیخ وبن نابود شده (151403)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۸:۰۳
آقای حمید زیارتی باید در پیشگاه خداوند جفایی را که به مرحوم شریعتمداری روا داشته بدهد . این شخص کاری جز تحریف تاریخ معاصر نکرده است (151520)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۸:۱۰
چرا 18 میلیون، 10 میلیون هم که شرکت نکردند ... ، خیلی ها هم که به سن قانونی نرسیده بودند ....
در کل بنا بر معیار آقای روحانی نهایتا به رقم 5 میلیون طرفدار انقلاب می رسیم !!!! (151525)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۲۰
بیا تا جهان رابه بد نسپریم/بکوشش همه دست نیکی بریم

نباشد همی نیک و بد پایدار/همان به که نیکی بود یادگار (151592)