به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۲۳۰۰۴

یک احمدی‌نژادی: اصولگرایان کوفیان مدرنند

گروه سياسي- رسانه‌ها: مسعود شفیعی‌کیا، از حامیان جریان احمدی‌نژاد در یادداشتی در وبلاگ خود با عنوان«خیانت کوفیان مدرن به دکتر احمدی‌نژاد»، اصولگرایان را به خالی کردن پشت احمدی‌نژاد متهم کرده و به شدت به آنها انتقاد کرد.
یک احمدی‌نژادی: اصولگرایان کوفیان مدرنند
در بخش‌هايي از اين مطلب آمده است: ...و کوفه یک شهر مانده در تاریخ نیست، چقدر زیبا گفت آن مرد حکیم که : « کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا » ما را هم روزگاران در این امتحانات خواهند گداخت، چراکه مقتضای عدل خداوندی امتحان تمام آدمیان در ادوار تاریخ مانند هم است. سال 84 و دولت هشت ساله «دکتر احمدی نژاد» که به زیبایی « معجزه قرن » نام گرفت از همین دست امتحانات بود.

...شعار عدالتخواهی در وانفسای تاخت و تاز منکران انقلابیگری در دولت‌هاي متوالی پس از امام راحل و بغض بازگشت دولت به انقلابیون و مردم، خون دلی بود که بشارت رهبری بر: « آینده از آن حزب اللهی هاست.» نویدی شد برای این تحقق ولی خود خوب مي‌دانید چه شد. با عده ای که بازی ناپدری‌ها را خوردند و فتنه رنگین را هیزم شدند کاری نداریم بلکه روی سخن ما به کسانی است که در تکمیل این مکر به فتنه گران حیات بخشیدند.

به ظاهر خودی‌هاي مدعی که خود را در صف عدالتخواهان جا زده بلکه لیدر آن معرفی مي‌کردند و از پشت خنجر زدند و سایت‌ها و منابر ضرارشان و مراکزی که به ظاهر علمی بود را پادگان نفرت افزائی به دولتمردان پاک کردند و کار را به جایی رساندند که حال در مقابل چشمانشان هزاران انحراف واقعی را مي‌بینند و جرأت دم زدن نداشته و بلکه خواب آشفته خود را تعبیر مي‌کنند و برای تسکین مریدان چشم بسته ی خود کشیده شدن سجاده از زیر پای ولیّ را « خواست خدا » مي‌دانند. خُب این آینده را مدعیان و جاهلان عالم نما خوب قدردان بودند؟!!! یا مانند آن زن احمق که عقیله ی بنی هاشم فرمود ؛ تمام رشته‌هاي خوبان روزگار را پنبه کردند و به باد جهالت دادند؟!

مگر در دولت انحرافی، انقلابی هم بود که دولت جدید درو کند؟!!
مگر سخن ایشان این نبود که جریان موهوم انحرافی در خفا وابسته به جریان فتنه هستند ؟! پس چگونه است که شاهد قلع و قمع تمام یاران آن دولت از دستگاههای دولتی هستیم تا جایی که صدای میانجی‌هاي بازگشت فتنه را نیز در آورده اند !

مگر وقتی حضرات بر خلاف دستور رهبری جنجال به پا کردند یکی از بهانه هایشان برای تکفیر دکتر احمدی نژاد و یاران باوفایش ادعای حذف حزب اللهی‌ها توسط لیدر جریان انحرافی از دولت نبود؟! پس چگونه است که به دولت جدید ایراد مي‌گیرند که ؛ « با داس بچه‌هاي انقلابی را حذف مي‌کند. » ؟! کسی نیست از این نمادهای بصیرت بپرسد که شما گناه نابخشودنی رئیس جمهور مظلوممان را حذف انقلابیون مي‌دانستید و همان را هم بهانه حذف نماینده دولت عدالت از انتخابات 11 کردید، پس چه شد که باز هم حزب اللهی در دولت موجود است که با کمباین توسط اعتدالیون درو شود ؟!!!

بگذریم ! سخن با این جماعتِ خود را به خواب زده ثمره ای ندارد و دور شدن از مسائل اصلی که به اقرار دشمنان عقب راندنمان به 10 سال پیش است را نتیجه مي‌دهد. ولی این واقعیّت جانمان را مي‌گدازد که چگونه دولتی که ما را در جهان به قلّه‌هاي عزّت نزدیک کرد و مردم را در داخل به حقشان نزدیک کرد توسط نادانانی « خطر بی سابقه در 400 سال گذشته » نام گرفت و فرصت تاختن کینه توزان به اصل انقلاب را برای لگد مال کردن این دولت فراهم کرد؟!!!
و چگونه فرمانده پیشرفت شعارهای نظام اسیر قدرت طلبان مال اندوز کینه ورز کم بهره از رأی مردم شد که حتّی حال نیز به دنبال به محکمه کشیدن این عصاره ی فضائل ملّتند.

کوفیان مدرن، عدالت «بی یال و اشکم و دم» مي‌خواهند:

حکایت کوفیان همان حکایت هالویی است که چند صباحی هوس رندی کرد و از دلاک حمام خواست بر بازویش شیری خالکوبی کند، دلاک همینکه سوزن را برای رسم شیر بر بازوی وی گذاشت داد مرد را بلند کرد و گفت کجای شیر است گفت سرش، هالو گفت از دمش شروع کن و با سران فعلاً کار نداشته باش، دمش را هم که نیش زد فریاد ش بلند شد و گفت از شکمش شروع کند و ماجرا به آنجا رسید که دلاک بگفتا « شیر بی یال و اشکم و دم » که شیر نیست !

یکی نیست از این آقایان سؤال کند شما که توان عدالتخواهی را نداشتید و شما که زیرساخت‌هاي لازم را برای مقابله با دشمنان فراهم نکردید و بازار را در دست عوامل دشمن خودی نما واگذاشتید، چرا انقلابیون اصیل را وارد این میدان کردید و آنانرا در تیر رس کینه ورزان و تهمت زنندگان و آمریکا پرستان قرار دادید ؟! و آخر هم آنان را با کارنامه ای درخشان که تأییدات بی نظیر رهبری را افتخار داشت به عنوان دولتی مجرم مي‌انگارید ؟!!!

«دکتر احمدی نژاد» قهرمانی است جهانی، نه یک گلادیاتور:

مدعیان اصول گرایی و مقدس نمایان بی وفا و شاگردان ریشدار علوم سیاسی ماکیویالیسمی که خود را امروز اسلام شناس قلمداد مي‌کنند میدان سیاست را با آنفی تئاترهای روم باستان اشتباه گرفته اند و به امثال دکتر احمدی نزاد به چشم « گلادیاتور» نگاه مي‌کنند که او را بدون سلاح به جنگ قلدران و داروقه وقت فرستادند و در قفس درندگان انداختند که تا وقتیکه برنده میدان باشد برایش هورا مي‌کشند و به محض اینکه در مقابل مچمع قلدران و وحوش بر زمین خورد تشویق را قطع و شست خود را به علامت نابودیش برمی گرداندند. نه این گمانی باطل است! حکومت در تراز حکومت علوی این گونه با قهرمانانش برخورد نمی کند.

عدم بازگشت «دکتر احمدی نزاد» به سیاست؛

تأسی از امام سجاد علیه السلام: پس از خطبه‌هاي تکان دهنده ی امام سجاد علیه السلام وعمه ی فهیمه اش، کوفیان پشیمان که هنری جز گریه بر کربلا ندارند، نزد امام آمدند و از وی خواستند به سیاست برگردد و قول کمک دادند امام زین العابدین علیه السلام در جوابشان فرمود: « هیهات هیهات ! ای مردم حیله گر حقّه باز ! بین شما و هوس هایتان فاصله افتاده. آیا بر آنید با من هم همان کنید که با پدرم قبل از این کردید ؟! سوگند به خداوند شتران راه حج که هرگز چنین نخواهد شد... »

شاید برخی متوهمین گمان کنند که سخن دکتر احمدی نژاد درباره عدم برنامه بازگشت به میدان سیاست و دولت، بلوفی سیاسی باشد ولی مطمئناً رئیس جمهور محبوب کشور که سرسلسه ی « شیفتگان خدمت، نه تشنگان قدرت » است به تأسی از مراد مظلومش امام سجاد علیه السلام که پاسخ کوفیان را داد پاسخ کوفیان مدرن را داده است.

آری! نفرین بر اهل کوفه ی هر زمان، که چیزی را به راحتی از دست دادند که دیگر به آسانی به دست نخواهند آورد ! و مانند بنی اسرائیل کفران گر باید سال‌ها در وادی سرگردانی به دست تطاول سیاست بازان قدرت طلب مکّار گرفتار شوند...
مرجع : انصاف نيوز

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۱۴
خوب ميشي نگران نباش. (179902)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۴۲
دوست عزیز این یه حرفش را راست می گه! البته به ما ربط نداره!!! (179978)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۵۴
لقب جديد افراطيون(أهل كوفه ) به نظر من هردولقب برازندتونه (179998)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۲۶
همان بهتر که هیچوقت به سیاست برنگرده، تازه از دستش راحت شدیم و میخوایم یه نفس راحت بکشیم. خدایا ما را از شر تندروها خلاص کن. انشاءالله (179909)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۴۳
بابا بزارید درش رو . بیشتر از این آبروی نداشته خودتون رو نبرید . 8 سال با این مملکت چه کردید خدا میدونه . (179923)
افشين
Europe
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۴۸
چي شده اقا مسعود مثل اينكه دستتون از بيت المال كوتاه شده؟ وا اسفاء ديگه مرادتون احمدي نميخواد بياد بيت المال بين شما تقسيم كنه؟ واحسرتا! (179931)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۱:۲۸
میدانی در زیرزمینی زندگی می کند و این روحانی بزرگوار با محرومیت زندگی میک ند ؟! زود تهمت نزنید
بیت المال در جیب کسانی است که یا 2000 متر خانه هستندو از اصول گرایی و یا اصلاح طلبی می گویند. (180061)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۵۳
عجبا! اين فرمايشات را قبول كنيم يا وضعيت موجود را . ضمنا قله جهان كجاست ؟بوركينا پاسو يا جزاير قناري يا ... (179939)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۸:۵۴
لطفا از این آقا در حالت عادی مصاحبه بگیرید (179940)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۰۴
حالت عادي جالب است! (179947)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۲۷
محمود خوب بود....هیچ کس نمیتونه منکربشه!کاش همه جیزو فدای اون الیاس نمی کرد... (179967)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۱:۱۳
احمدی نژاد قهرمان جهانیه مثل خودت! (180049)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۳:۳۲
خداوندهمه بیماران را شفای عاجل عنایت فرماید....
این راهم اضافه کنید علت اینهمه حملات به اصولگرایان عملکردخودسرانه ی آقای احمدی نزاداست...چرادوره ی اول ریاست جمهوریشان رانقدنمیکنند (180464)