به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب : ۸۹۵۷۵

عاج نشینان بی عاج...!

محمدآزاد جلالی زاده

گروه سیاسی: از عاج نشینی و برج عاج نشینی و روشنفکر بازی درآوردن اتوپیایی گونه ی تهوع آور خوشم نمي‌آید... از کسانی که یک خط مي‌کشند بین همه آنچه در ذهن خودشان خوب ترسیم شده و همه انچه که در ذهنشان بد مي‌انگارند و تمام... اندکی واقع گرا باشیم و منصف... با همه انتقاداتی — که حتی خود من هم دارم و گهگاهی هم تند نقد مي‌کنم و ناامید مي‌شوم — و با همه غر زدن هامان — که من خود پدر غر زنی ام !! — آیا واقعاً روحانی رییس جمهور باشد یا احمدی نژاد فرقی ندارد؟!...

آیا در آمریکا هیلاری کلینتون رییس جمهور شود به جای دونالد ترامپ جمهوری خواه، برای منطقه و ایران بهتر نیست؟! ... آیا برجام عملیاتی شود با زمانی که عملیاتی نشود بر عاقبت زندگی ما در ایران تاثیری ندارد؟! آیا واقعاً هاشمی رییس مجلس خبرگان باشد تا یزدی، فرقی نمی کند ؟!! آیا شرکت در انتخابات و با آرامش مسایل را حل کردن بهتر است یا جو پلیسی و امنیتی حاکم بودن؟! آیا مجلس آینده ریبیسش عارف باشد و ناطق نوری تا مثلاً حداد عادل، تاثیری ندارد؟؟!!... آیا... آیا... آیا... گهگاهی خیلی هامان سرمان را در کتاب ها فرو برده ایم و یا واقعیت به طور کامل قطع ارتباط کرده ایم... آیا تورم را در کشور با تلاش تیمی اقتصادی توانمند تک رقمی کنیم و یا با تورم دو رقمی وحشتناک سر کنیم، فرقی ندار؟

تیراژ کتابهامان 10000 جلد باشد بهتر است یا 500 جلد؟؟... رفاه اقتصادی باشد بهتر است و مردم از دخل و خرجشان بماند که صرف سفر و سینما و و تحصیلات و فرهنگشان کنند بهتر است یا با جان کندن فرزندانشان را بفرستند کلاسهای شما روشنفکران غرغرو تا به زور ایده‌هاي ضد رفاهی دمده را به خوردشان دهید ... دنیای هبوط زده ی ما بر خلاف آنچه شما مي‌پندارید، سیاه و سفید نیست... خاکستری است... گام‌هاي کوچک برداریم برای حرکت آرام آرام و پله پله به سوی اندکی سفیدتر شدن و بهتر شدن اوضاع... آرمان داشتن خوب است؛ اما اگر چاشنی واقعیت گرایی همراهش نباشد، نمي‌شود آن را خورد..."