به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۹۳۴۹۶

چرا دلواپس‌مشکلات‌وبیکاری جوانان نیستید؟

نمایندگان مجلس در کنار دلواپسی نسبت به مسائل هسته ای و مسائل جناحی فکری هم به انبوه مشکلات و بیکاری جوانان حوزه انتخابیه خود بکنند!
گروه مقالات: سیاوش عینالو  از كاربران بهار از شهرستان ملکان با ارسال مطلبی برای سایت نوشته است: بالاخره پس از 2 سال تلاش بی وقفه دولتمردان یازدهم توافق هسته ای به سرانجام رسید و با تصویب نمایندگان مجلس و تایید رهبری کام ملت ایران را شاد کرد. مسئله برجام یک طرح 3 ساله بوده و با هماهنگی کامل با مسئولین عالیرتبه و شورای عالی امنیت ملی و قوای سه گانه صورت گرفه است. این طرح مورد حمایت اکثریت مردم کشور واقع شده و می توان گفت یک پرونده مردمی و با نظارت کامل مسئولین کشور بوده است و هدف آن اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشورمان و از طرف دیگر شکستن سد تحریم های ظالمانه تحمیل شده از طرف آمریکا و کشورهای غربی بوده است.

این پرونده که متاسفانه در زمان دولت قبلی راکد ماند و با تصمیمات غلط و دیپلماسی اشتباه دولت احمدی نژاد باعث شد قطعنامه های مختلف بر علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل تصویب و تحریم های بیشتر بر دوش ملت ایران سنگینی کند! ولی در بدو آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید نسیم خوش مذاکرات که اتفاقا یکی از مطالبات مردم از دکتر روحانی بود شروع به وزیدن کرد و علیرغم مخالفت برخی شخصیت های حقوقی و حقیقی از جمله دلواپسان مجلس نشین این پرونده در کمتر از 2 سال و با حمایت های مردم و مسئولین و همچنین مجاهدت های شبانه روزی قهرمان عرصه دیپلماسی دکتر ظریف و تیم هسته ای با موفقیت به پایان رسید.

در این بین روزنامه کیهان که بر اساس رسالت مطبوعاتی خود وظیفه ایجاد اتحاد و یکپارچگی در کشور را دارد، متاسفانه به رسانه ای برای به شکست کشیدن پرونده هسته ای کشورمان تبدیل شد و این روند با اصرار بر مواضع مدیرمسئول آن همچنان در پساتحریم نیز ادامه دارد روزنامه ای که چوب بر لای چرخ دولتها گذاشتن را پیشه کار رسانه ای خود کرده و حتی در اواخر دولت احمدی نژاد نیز از دولتی که خود حمایت کرده بود روی برگرداند و اقدام به تخریب دولت مورد حمایت خود کرد و از اولین روزهای آغاز بکار دولت تدبیر و امید نیز با اینکه می داند میلیون‌ها رای پشتوانه این دولت می باشد اقدام به انتقاد های غیرمنصانه در حوزه های مختلف بر علیه این دولت مردمی می کند و متاسفانه هیچ مسئول و دستگاهی نیز قدرت برخورد با روزنامه‌ای که اتحاد ملی را به خطر انداخته ندارد!

ملت ایران ضمن تقدیر و قدردانی از دولت تدبیر و امید و وزیر لایق و رزمنده عرصه دیپلماسی جناب آقای دکتر ظریف که علیرغم دل شکنی ها و مخالفت های برخی های توانست پرونده هسته ای را به پیروزی به نفع ملت همیشه درصحنه و قدرشناس کشورمان برساند امیدوارند در طول اجرای طرح برجام نیز مواظب دبه بازی طرف مقابل بوده و نگذارند ذره‌ای از حقوق مردم نادیده گرفته شود.

از دولت تدبیر و امید نیز انتظار دارند با توجه به اینکه توافق هسته ای با موفقیت به مرحله اجرایی رسید نسبت به احقاق سایر مطالبات مردم از جمله مسائل بیکاری جوانان، کاهش تورم و قیمت ها و افزایش رفاه اجتماعی و مبارزه با فساد بانکی و اداری و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم اقدام نمایند و همچنین مردم امیدوارند اثرات این توافق در زندگی مردم و در تولید و پیشرفت کشور مشاهده شود و بر خلاف دولت احمدی نژاد که میخواست نفت را به سر سفره ایرانی ها بیاورد ولی باقیمانده نام مردم را از سفره ها زدود دولت یازدهم در عمل نان حاصل از توافق هسته ای را به سر سفره ها ارزانی کند.

همچنین مردم امیدوارند نمایندگان دلواپسی هم که در مجلس بر علیه تیم هسته ای شعار دادند و برخی رفتارهای دیگر را انجام دادند در کنار دلواپسی نسبت به این پرونده، نگران و دلواپس بیکاری هزاران جوان حوزه انتخابیه خود هم باشند که با داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی کنج قهوه خانه های سنتی قلیان می کشند و همچنین نگران توقف طرح ها و پروژه های عمرانی، عدم فروش محصولات باغی باغداران زحمت کش، نگران زنان و کودکان بی سرپرست و یا خانواده های فقیر و بیکار حوزه انتخابیه خود بهم باشند و به قول شاعر بدانند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!