به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۴
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۹۶۰۶۶
با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس،

افزایش تحركات بی حاصل تندروها

افزایش تحركات بی حاصل تندروها
اسماعیل حسین‌پور

گروه سیاسی: با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، حرکت عصبی و نطق‌های نمایشی تندروها‌ی به بن بست رسیده که خود را در بین مردم تنها می‌بینند علیه دولت روحانی بیشتر خواهد شد و روی آوری دوباره این جماعت قلیل به اردوکشی‌های خیابانی و برگزاری تجمعات غیرقانونی که بر خلاف منویات بزرگان نظام بوده، نشان از تنهایی آن‌ها و تفکرشان در بین مردم است.

نیک می‌دانیم که انتخابات سال 92 باعث همگرایی بیشتر مردم و اقتدار دولت شده است و در حالی که هر روز با رهنمودهای بزرگان نظام و تدبیر دولتمردان، گره از کارهای فروبسته بسیاری در عرصه داخلی و خارجی گشوده می‌شود؛ عده‌ای که در این دولت دستشان از دست‌اندازی به بیت المال کوتاه شده است و منافع شان با منافع ملت در تضاد است، سخت دلواپس منافع جناحی و باندی و گروهی خویش هستند و رسالت شان در این روزها هجمه به دولت و دولتمردان و انتقام گیری از مردمی است که به آنان «نه» گفته اند.

این جماعت جان گرفته در این روزهای نزدیک به انتخابات که به هر بهآنه‌ای کفن و پیرهن بر تن می‌درانند و به نام مردم با گذر از قانون، به جنگ ارزشها آمده‌اند همان آرام گرفتگان دیروزند که چشم بر غارت بیت المال بسته بودند و گویا فرمانی برای فریادگری نداشتند ولی با رأی آوردن دکتر حسن روحانی و تشکیل کابینه‌ی تدبیر و امید، گویی از خواب چندین ساله برخاسته‌اند و آشفته و هراسان باز احساس خطر کرده‌اند. این جماعت سکوت پیشه کرده، کاسبان دیروز و بازار کسادشدگان امروزند. همان کسانی که برای ناامیدی مردم و رویگردانی از دولت خواب‌ها دیده‌اند و با آشوب طلبی‌های هدفنمد، می‌خواهند خواب هایشان در خیابان تعبیر شود.

در این روزهای حساس تا انتخابات اسفند، تجمع غیرقانونی در برابر سخنرانان و سخنرانی‌های با مجوز، نشانه‌ی اقبال بالای مردم به تفکر اصلاح‌طلبی و مشی اعتدال و نشانگر به بن بست رسیدن تفکر تندروهاست. تندروها، فرمانبران اتاق فکرهایی هستند که با قلم و قدم اقتدار دولت را هدف گرفته‌اند تا دولت را از هدف اصلی خود که خدمت به مردم صبور و صمیمی این کهن بوم و بر است دور کنند و از سویی بذر یأس در دل مردم بیفشانند.

طنز تلخی است اگر این هرج و مرج‌طلبی‌های آگاهانه و عامدانه تندروهای خویش اندیش و بیگانه با رأی و اراده‌ی مردم و این آشوب طلبان قانون به سُخره گرفته را خودسر بنامیم. مردم انتظار دارند دولت، با تکیه بر قانون و با اقتدار در برابر هجمه و هجوم هدفمند برخی منفعت طلبان پنهان شده در پشت واژه‌های مقدس که به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند مقتدرانه بایستد و اجازه ندهد در دولتی که رئیس جمهورش یک حقوقدان است، قانون غریب بماند و افرادی با اقدامات فراقانونی خود، اقتدار نظام را خدشه دار کنند.

امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۵:۵۵
دلواپسان به اخر خط رسیده اند. تنها امیدشان رانتی است که از بعضی نهادهای ناظر دریافت میکنند و گرنه در یک انتخابات برابر جز شکستی مفتضحانه در انتظارشان نیست. (327604)
گریه نکنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۵:۵۷
هنوزیادمون نرفته استقبال بی نظیرمردم مازندران ازرییس جمهور!!!!!!!
چرانمیخوایدقبول کنید.بپذیرید.رای آقای روحانی هرروزکه میگذره کمترمیشه.
آروم باشید.تاانتخابات اسفندماه.فقط آرامش (327605)
92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۸:۵۰
رأی مردم بصورت امانت در اختیار رئیس جمهور است و ایشان باید امانت دار خوبی باشد لذا طبق قانون اساسی براساس شرح وظایف رئیس جمهوری باید جلوی قاون شکنان و کسانی که در برابر خواسته مردم ایستادگی می کنند را بگیرد اگر نمی تواند مستقیم به مردم اعلام کند تا مردم خود تصمیم بگیرند (327608)
اسپیراین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۵
مجلس زیاد اش دهان سوزی هم نیست فقط برای شخص نماینده خوبه که میتونه وام بگیره و شاسی بلند سوار بشه و برج بسازه و الا از طرف خانه ی ملت هنوز نسیمی که شامه نواز باشه به من نوعی نرسیده (327611)
ayub
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۰:۱۱
درحال حاضر میشه اینو گفت: "مارا به خیر تو حاجتی نیست!!! شر مرسان" (327623)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۸
رای ملت بازهم روحانی و حامیان روحانی (327612)
داداش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۰:۱۳
مطمئنی؟توکوچه وخیابون همه ازاین دولت مینالن.
احتمالا توکشور پرو زندگی میکنی.؟درسته؟ (327624)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۶
سایت شما یک سایت خبری است و بهتر است اخبار رو با سندهای معتبر در سایت خود قرار دهید
اینکه مبهم صحبت کنید و بگویید فلان اتفاقات درکشور رخ داده است به هیچ دردی جز تشویش اذهان عمومی نداره و خواننده صرفا از این مطلع میشود که یک اتفاق مبهم در یک جای کشور رخ داده
و این مطلوب یک سایت خبری نیست (327613)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۸
مگر کدام خبر دروغ و غیر حقیقی از بهار شنیدید که چنین میگویید (327620)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۱
این افراد خودسر نیستن و از طریق جریانهای مخفی و خزنده خیلی آهسته و آرام در حال سازماندهی شدن هستن
مصونیت فرای قانون و استفاده شعاری از مسایل مذهبی باعث شده هيچکس جرات روبرو شدن با اینا رو نداشته باشه (327614)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۲
دوست عزیز اینها نه خودسر هستند نه مخفی همه میدونن کی هستن ولی کسی جرات برخورد نداره حتی دکتر روحانی هم فکر کنم پارسال بود توی یکی از سخنرانی هاش سربسته اعلام کرد اینا کی هستن - فقط خدا خودش بهمون رحم کنه وگرنه فقر و بدبختی منتظر تمام مردمه بجر دلواپسا (327619)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۱:۰۲
چرا فقط بعضی ها میتونن لایک کنن؟
من هم میخوام لایک کنم ولی نمیشه
کی این امکان رو برای همه فراهم میکنید؟ (327626)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۱:۰۷
همه ما قانون رو قبول داریم.
خوبه به اصل 98 و 99 قانون اساسی یه سر بزنیم و تا شاید حرف های قانونی رو از حرفهای خلاف قانون تشخیص بدیم (327627)