به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۳۹۳۱۹
اعتراض مردم مال‌باخته موسسات مالی به سكوت رسانه‌ها در انعكاس اعتراضاتشان

نمایشگاه مطبوعات تحت تاثیر اعتراضات مستمر مردم

گروه عكس: طی روزهای اخیر تاكنون، جمعه 12 آبان - آخرین روز نمایشگاه مطبوعات، همچنان تحت تاثیر اعتراضات مستمر مردم مال‌باخته موسسات مالی و اعتباری و همچنین برخی دیگر از مطالبات صنفی قرار دارد. مردم از سكوت رسانه‌ها در انعكاس اعتراضاتشان بشدت ناراحت و خشمگین بوده و خواستار طرح مطالباتشان در مطبوعات و خبرگزاری‌ها هستند. در همین حال، گروهی از مال‌باختگان بابت پوشش اخبار اعتراضاتشان در روزنامه بهار، با تجمع در مقابل غرفه بهار در نمایشگاه شعار «روزنامه مردمی تشكر- تشكر» سر دادند. گزارش تصویری زیر به این اعتراضات گسترده مردمی اختصاص دارد.

توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۸/۱۲ ۱۴:۲۲
اضافه کنید اعتراض معلمان و دبیران به معیشت و منزلت نا مناسبشان و عدم تحقق وزیر ا.پ در مورد حق التدریس دبیران و بیمه تکمیلی طلایی و نه برنزی و... (356117)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۸/۱۲ ۲۲:۳۱
واقعاچرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست؟؟؟!!! (356125)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۸/۱۲ ۲۲:۳۶
بعد از اینکه بهار نیوز در کنار مردم ایستاد و تا توانست از کوروش بزرگ و بزرگی اش گفت . اکنون نیز در کنار مردم ایستاده و حامی هموطنان بیشماری است که پولشان را بالا کشیده اند و هیچ کس هم پاسخگو نیست ! . دروووود بر تو بهار نیوز که اینقدر با غیرت و مردمی هستی
دروووود بر تو (356126)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۰۸:۰۹
اینها ( مردم حاضر در تصاویر ) مشتی خس و خاشاک وابسته به امپریالیسم جهانی ، فتنه گر و عامل بیگانه اند که هدفشان ضربه زدن به نظام است . باید با اینها برخورد قاطع شود (تیتر کیهان در آینده ای نزدیک ) (356127)