به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۵۷۵۳

دیدار خوانندگان پاپ با جانبازان

گروه فرهنگ و هنر:​ معاون هنری وزیر ارشاد به همراه تعدادی از خوانندگان پاپ امروز سه شنبه سوم دی ماه با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله منطقه ولنجک تهران با آنها دیدار کرد. علی مرادخانی بعد از این بازدید 2 ساعته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: افتخار می‌کنیم که امروز سعادت زیارت عزیزانی را داشتیم که هر کدام از آنها سرفصل و منشاء خدمات قابل توجهی در دوران دفاع مقدس بودند و این توفیقی بود که امروز نصیب ما شد و به خاطر این حضور به خود افتخار می‌کنیم. وی خطاب به خوانندگان پاپ حاضر در این مراسم بازدید گفت: امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که بیاییم و بیشتر از اینها در کنار شما حضور داشته باشیم و من بسیار خرسند و خوشحالم که شما هنرمندان این چنین دغدغه های ملی دارید تا نام این کشور را با حضور جانبازان و نام شهدای دفاع مقدس در دنیا جاودانه کنید و من امیدوارم که شما جانبازان نیز این حضور را با گشاده‌رویی بپذیرید. امیر تاجیک خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشورمان هم در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله در دوره جدید فعالیت های دولت تصریح کرد: به نظر من این تنها فرصتی بود که هنرمندان موسیقی پاپ بعد از 30 سال از پیروزی انقلاب آن را به دست آوردند که در کنار آن با شما عزیزان ایثارگر ملاقات داشته باشیم و من امیدوارم این حضور بتواند منشاء تولید ترانه ها و قطعات موسیقایی جدیدی در حوزه دفاع مقدس و ایثارگری های شما باشد. خشایار اعتمادی ديگر خواننده پاپ می گوید:جانبازان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی موجبات آرامش و امنیت جامعه را فراهم آوردند و کمترین کاری که از عهده ما بر می آید این است که با احترام به از خود گذشتگی شان از آنها دلجویی کنیم.

۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۱۸
ای کلک! از دکتر روحانی یاد گرفتید؟
حالا از هرکی یاد گرفتید مهم نیست مهم اینه که کار خوبی کردید. (191529)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۲۵
ﺗﻮ ﭼﻬﺮﻩ ﺑﻌﻀﻲ اﺯ ﺧﻮاﻧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﻳﻪ ﺣﺲ ﺗﻮاﺿﻊ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰاﻥ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ (191562)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۵۹
من هم اگر موهام رو بلند کنم و پریشون کنم خواننده پاپ میشم ؟ (191575)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۲:۱۰
واقعا برات متاسفم فکر نکنم تا حالا صداي مازيارو شنيده باشي که اينطوري ميگي با اين طرز بيانتونم بهتره بريد يه جايه ديگه حرف بزني (191676)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۲:۱۳
واي مازيار دمش گرم تمام کارش خيره هر پتج شنبه ميره شيرخوارگاه آمنه چندتا کنسرت هاي قبليش رو براي سرطاني ها گذاشته بود تازه کنسرت هاي جديدشم که تو ماه دي هست براي بچه هاي بي سرپرست گذاشته (191679)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۰:۴۶
رضا یزادی با همین لباس رفته بود ختم خانوم بنیامین (191632)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۲:۱۸
واي بهار جون مرسي بابت خبرهاي خوبت وعکس هاي به اين زيبايت واقعا کارت حرف نداره (191684)
mohamad
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۳:۰۳
دمشون گرم ٰجدیدا شاهد حرکت ها ی فرهنگی قشنگی در کشور هستیم که با رواج دادن اون بین مردم ایشاالله فرهنگ مهر ومحبت در کشور بیشتر می گردد.. (191696)