به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۷۸۷۶

گزارش تصویری از بندر چوئبده آبادان

مرجع : ايسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


یک ایرانی
۱۳۹۱/۱۰/۱۹ ۱۴:۱۹
اشتباه نکنید بندرچوئبده جزءشهرستان خرمشهراست.من زمان جنگ درآنجا سربازوظیفه بودم.بیشتر ساکنین آن هم عرب زبان هستند. (19273)
سینا از شیراز
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۰۰:۰۵
بندر چوئبده هم به آبادان و هم خرمشهر نزدیک است اما از نظر تقسیمات کشوری جزو آبادان است. با مردمی خونگرم و مهربان . (19420)
وحیدی
۱۳۹۵/۰۳/۰۶ ۱۲:۳۲
سلام خداقوت همشهریان گرامی
تحصیلات رسمی به تو امکان معاش میدهد.اما اموزش تورا دولتمندمی کند.
بیشترمردم این شهر
ازطایفه ی(بنی طرف)وحیدیا هستند.(یدی اوحید)آلاسسهه (337422)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۳۸
اشتباه می کنی (154877)
۱۳۹۱/۱۰/۲۳ ۱۰:۵۶
بندر چوئبده ازتوابع شهرستان ابادان می باشد (20164)
رضا از آبادان
۱۳۹۱/۱۰/۲۴ ۲۳:۰۶
بندرچوئبده يكي از سه بندربزرگ جنوب غرب است که ازلحاظ آمارصادراتی ازبندرآبادان صبقت گرفته است وازلحاظ امنیتی بین دوبندراروند وآبادان باامن تره (20515)
۱۳۹۲/۰۳/۲۱ ۰۷:۰۲
با امن تره؟! (70897)
-
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۱۲:۵۶
سبقت - ای کاش کمی دقت (201715)
رضا از آبادان
۱۳۹۱/۱۰/۲۴ ۲۳:۱۸
بندرشهرچوئبده ازتوابع شهرستان آبادان می باشدکه بامردم شجاع وبه وسیله لنج های باری درزمان جنگ یکی ازمهمترین علت به پا ماندن این شهربود این مردم مهمات رااز طریق رودبهمنشیروازبندرماهشهربه جنگجویان
غیورایرانی می رساندند وراه ارتباطی بین آبادان وکشوربودندچون هیچ راه دیگری نبوداین حرفها مردمان جنگی بهتردرک میکنند امیدوارم که مردم ایران ومسولین به دیدن این شهربیایندوازدیدن این شهرلذت ببرند (20519)
عامری از چوئبده
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۶:۰۵
بندر چوئبده یکی از بنادر تجاری صیادی می باشد که در زمان جنک حق علیه باطل مردم آن برای کمک به نیروهای خودی تا سال 64 بین نیروها بودند و هم غذای نیروها و هم کمک انها بوده اند با لنجهای خود نیروهای ایرانی و اسلحه را از ماهشهر به چوئبده می رساندند و موجب شکست حصر آبادان شدند که اگر چوئبده و مردم و لنجهایش نبودند آبادان مثل خرمشهر بدست بعثی های کافر می افتاد.
چوئبده از توابع آبادان است با خرمشهر حدود 95 کیلومتر فاصله دارد و با آبادان 35 کیلومتر دارد (28782)
سامان
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۰۹
خوش به حال خودم که زنم اهل چوئبدست (109865)
عرفانی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۴:۲۸
دوست عزیز یک سوال در زمان حصر خرمشهر مردم در آبادان زندگی میکردن یا خالی شده بود (117456)
موسوی
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ۱۴:۲۶
دوستان سلام:من از اهالی بندر چوئبده هستم،بندر چوئبده از توابع شهرستان آبادان و در 35 کیلومتری جنوب شرقی شهر آبادان واقع است،که در زمان محاصره شهر آبادان اهالی شهر با لنجهای چوبی خود لشکر قوچان،اسلحه،مهمات و مواد غذایی را از بندر ماهشهر و بندر امام(ره) حمل میکردند و مثل ناوگان جنگی ایفای نقش کردند همچنین اهالی تا دی ماه سال 64 در چوئبده دوشادوش رزمندگان در حفظ و دفاع از وطن انجام وظیفه دادند.تا اینکه عملیات والفجر8شروع شد.واهالی رو به زورخارج کردند.چوئبده در سال1387طی مصوبه هئیت دولت شهر شده است (200253)
مرتضی فرحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ۲۲:۵۹
من اصالتا اهل چویبده هستم
این شهر بندری در مجاورت رودخانه بهمنشیر و در 35 کیلومتری آبادان و اهالی این شهر کاملا عرب زبان و شیعه مذهب می باشند و بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و بیشتر مردم این شهر از طایفه آل بو فرحان و فرحانی هستند (200407)
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۰ ۱۶:۱۲
من از شاهینشهر اصفهان هستم اجدادم از چوبده هستند خیلی چوبده را دوست دارم تازه اونجا هم اشنا داریمi love you choebdeh (312090)
روژان از کردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۸ ۱۱:۰۹
فرقی نمی کند مال آبادان یا خرمشهرباشد مهم این است که خاک ایران است و توتیای چشم ما (338458)