به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۹
 
۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۱۰۰۰۲۳
حواشي سومین همایش ائتلاف اصولگرایان!

اشراقی و مطهری تایید صلاحیت شدند؟

گروه سياسي: مهم‌ترين اخبار انتخاباتي روز پنجشنبه، انتشار برخي گمانه‌زني‌ها و خبرهاي غیر رسمی در باره نتيجه بررسي اعتراضات كانديداهاي ردصلاحيت شده و همچنين حواشي سومین همایش ائتلاف اصولگرایان بود.
نینجاهای نوجوان را ندانسته به همایش اصولگرایان آوردند!
نینجاهای نوجوان را ندانسته به همایش اصولگرایان آوردند!
طبق اخبار غیر رسمی تعداد زيادي از نمايندگان كنوني مجلس كه رد صلاحيت شده‌اند منجمله علی مطهری و پيرموذن (نماينده اردبيل) تایید صلاحیت شده‌اند. گفته مي‌شود صلاحيت حجت الاسلام مرتضی اشراقی (نوه دختري امام) هم تاييد شده است. همچنين يكي از خبرنگاران طيف اصولگرا در صفحه فيس بوك خود مدعي شده كه نزدیک به هزار نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس که ردصلاحیت یا صلاحیت‌شان احراز نشده است، به صحنه رقابت انتخاباتي باز می‌گردند. او همچنين افزود: از برخی کاندیداها تعهدهایی گرفته خواهد شد که در امور اتهامی، در آینده رفتارها و اعمال شائبه‌دار انجام ندهند.

حواشي سومین همایش ائتلاف اصولگرایان!
از سوي ديگر عصر روز پنجشنبه درحالی سومین همایش ائتلاف اصولگرایان به مناسبت بزرگداشت شیخ نمر در ورزشگاه سرپوشیده شهیدافراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد که حواشی جالب توجهی رقم خورد! به گزارش ایلنا؛ ائتلاف اصولگرایان در حاشیه برگزاری دومین همایش خود درحالی که درصد قابل‌توجهی از حضار سالن شهید افراسیابی را نوجوانان و نونهالان رزمی‌کار ورزش نین‌جتسو (نینجا) به خود اختصاص داده‌بودند، نینجاهای پسر حاضر درسالن به بهانه برگزاری یک همایش ورزشی به سالن آورده‌شده‌بودند و نینجاهای دختر نیز به گفته مربی‌شان برای حضور در مراسم بزرگداشت شیخ نمر به سالن افراسیابی آمده‌اند!

فریبا فرجی‌پور مربی و مسئول ورزشکاران دختر باشگاه رزمی نین‌جتسو (نینجا) در این رابطه گفت: امروز باتوجه به این‌که در این سالن تمرین می‌کنیم، برای برگزاری مراسم بزرگداشت شیخ نمر همه ورزشکاران را به سالن آوردیم و برای همایش اصولگرایان به اینجا نیامدیم. در این میان، درحالی که مربی بانوان ورزشکار برگزاری شیخ نمر را دلیل حضور دخترهای ورزشکار زیرنظرش در همایش امروز اصولگرایان عنوان کرد، ورزشکاران پسر نین‌جتسو (نینجا) با تاکید بر این‌که اگر می‌دانستند قرار است چه اتفاقی بیافتد، به سالن نمی‌آمدند گفتند: از ما خواسته شد برای حضور در یک همایش ورزشی با لباس کامل نین‌جتسو (نینجا) به ورزشگاه شهید شیرودی بیاییم!