به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۱۰۰۰۸۳
پورحیدری: استقلال کمبودی ندارد

آمادگی حضور در تمرینات استقلال را ندارم

گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران که پس از مدت‌ها رنج و بیماری در تمرینات این تیم حاضر شده است، می‌گوید که وظیفه داشته تا در تمرین استقلال حاضر شود.
آمادگی حضور در تمرینات استقلال را ندارم
منصور پورحیدری بعد از حضور در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره وضعیتش، گفت: کسالتی دارم، ولی به‌ هر‌ حال باید سر تمرین می‌آمدم تا مسائل را پیگیری کنم. پانزده روز در بیمارستان بستری بودم و الان هم درمانم را پیگیری می‌کنم، اما آمادگی این را ندارم که هر روز به سر تمرین تیم بیایم. امیدوارم که بهتر شوم تا در کنار تیم باشم.وی ا‌دا‌مه‌ داد: وظیفه‌ام است که به سر تمرین بیایم و این کار را به خاطر مردم انجام می‌دهم. این باشگاه متعلق به مردم است و من نسبت به آن وظیفه دارم.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های این تیم را در خانه پیگیری می‌کرده است یا نه؟ گفت: بله. در خانه بازی‌ها را تماشا می‌کردم. من حتی یک روز فقط به پایان عمرم باقی مانده باشد وظیفه دارم به تمرین بیایم. واقعا دلم برای حضور در کنار استقلالی‌ها تنگ شده است.او در پاسخ به این سوال که در حال‌ حاضر چه احساسی دارد، گفت: احساس خیلی خوبی دارم و از حضور در سر تمرین خوشحال هستم. من باید بیایم و وضعیت تیم را ببینم و الان هم از حضور در اینجا خوشحالم.

 

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در نیم فصل دوم موفق باشد؟ افزود: اگر بازیکن خارجی مدنظر استقلال جذب شود، فکر می‌کنم می‌تواند به تیم کمک کند. ما در نیم فصل اول هم کمبودی نداشتیم و ان‌شا‌ء‌الله حرف و حدیث‌ها تمام شود. استقلال می‌تواند با قدرت به کارش ادامه دهد، چرا که پرویز مظلومی خوب کار می‌کند.سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره وظایفش و محول شدن آنها به فرزاد مجیدی گفت: در این مدت که بیمار بودم مجیدی خیلی خوب کارها را پیش برده است. از او متشکرم.

مرجع : ایسنا