به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۰۰۱۴۷

انتشار اطلاعات‌جدید‌درباره HTC One M10

گروه علم و فناوری: هرروز به رونمایی از پرچم‌دار بعدی HTC نزدیک‌تر می‌شویم. بااینکه هنوز مطمئن نیستیم که این کمپانی دقیقاً در چه تاریخی آن را معرفی می‌کند، حدس می‌زنیم که در ماه بعدی یا زودتر باشد. چراکه معمولاً سری HTC One M از بهمن تا اسفند آغاز به کار می‌کنند.
انتشار اطلاعات‌جدید‌درباره HTC One M10
با شایعات بیشتری که پیرامون One M10 شکل می‌گیرند، به نظر می‌رسد که رونمایی از آن نزدیک باشد. جدیدترین اطلاعات از Eveleaks یا Evan Blass پخش‌شده است و به نظر می‌رسد که HTC حتماً ویژگی‌های دستگاه را بهبود بخشیده باشد و این بهبود با نام Perfume کدگذاری شده است.بنا به گفته‌های Blass، دستگاه از دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی لیزری با فوکوس خودکار و UltraPixel بهره می‌برد. بعد از استفاده کردن از دوربین UltraPixel در HTC One M7 و One M8، HTC تصمیم گرفت که در One M9 از دوربین 20 مگاپیکسلی توشیبا استفاده کند که بسیاری از بینندگان علاقه چندانی به آن ندارند. حالا به نظر می‌رسد که UltraPixel در دستگاه One M10 در سال 2016 میلادی دوباره بازگردد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که HTC این بارکارها را به نحو درست انجام می‌دهد. این بار مگاپیکسل را از 4 تا 12 تا افزایش داده است. همچنین فوکوس خودکار را اضافه کرده که در سال‌های اخیر برای گوشی‌های هوشمند به مسئله مهمی تبدیل شده است.

ویژگی‌های دیگر شامل صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و QHD AMOLED است که برای HTC که در سال‌های اخیر از صفحه‌نمایش LCD استفاده می‌کرد، نوعی کوچ محسوب می‌شود. همچنین شایعه شده که این دستگاه از جدیدترین پردازنده Qualcomm یعنی Snapdragon 820 استفاده می‌کند و در کنار خود Adreno 530 را برای پردازش‌های گرافیکی دارد. دیگر ویژگی‌های داخلی شامل فضای ذخیره 23 گیگابایتی است که در کنار آن از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. 4 گیگابایت رم دارد و هنوز صحبتی درباره باتری یا اسپیکر در جلوی گوشی نشده است.

درباره طراحی، متوجه شدیم که پس از HTC One A9 طراحی عظیمی بر One M10 انجام خواهد گرفت و بسیاری فکر می‌کنند محصول دقیقاً شبیه به آیفون شده است. همچنین بنا به گفته‌های Blass، HTC One M10 در کنگره جهانی موبایل که از سوم تا ششم اسفند روی می‌دهد نمایش داده نخواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه در رویداد دیگری معرفی شود. این حرکتی هوشمندانه از سوی HTC است چراکه مجبور به رقابت با ال‌جی، سامسونگ، هوآوی و دیگر برندهایی که پرچم‌داران خود را در بارسلونا معرفی می‌کنند، نخواهد شد.
مرجع : فارنت