به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۱۰۰۳۹۱

حرکت زشت مانچینی

گروه ورزشی: سرمربی اینتر به انتقاد شدید از داوری بازی تیمش برابر میلان پرداخت و تاکید کرد نرآتزوری مستحق شکست سنگین در این دیدار نبوده است.
حرکت زشت مانچینی
روزهای کابوس‌وار اینتر در سری A ادامه دارد. این تیم در فصل جاری شروع بسیار خوبی داشت و با پیروزی های پیاپی، در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم نشان داد شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است اما در هفته های اخیر، خوب نتیجه نگرفته است و همین باعث شده تا فاصله این تیم با صدرنشینان جدول رده بندی زیاد شود.

 

در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم سری A، دو تیم اینتر و میلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر میلان به پایان رسید تا روزهای بد اینتر ادامه داشت باشد و هواداران این تیم از سرمربی خود خشمگین شوند.روبرتو مانچینی در این دیدار از روی نیمکت اخراج شد و اعتراض زیادی نسبت به داوری داشت. او با حرکتی غیر اخلاقی از خجالت هواداران میلان درآمد و به احتمال خیلی زیاد با محرومیت هم مواجه خواهد شد.

 

این مربی باتجربه در نشست خبری بعد از بازی گفت: اینتر به هیچ وجه مستحق چنین شکستی نبود. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم؛ به ویژه در نیمه نخست که برتر از حریف بودیم. برخلاف جریان بازی، گل خوردیم. می توانستیم به راحتی گل تساوی را به ثمر برسانیم اما از فرصت هایی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم. این در حالی است که میلان به خوبی از فرصت هایش استفاده کرد و تیم پیروز بازی شد.

 

مانچینی در ادامه سخنانش به شدت از عملکرد داوری انتقاد و اظهار کرد: یکی از بدترین بازی ها از نظر عملکرد داوری بود. پنالتی واضح روی ادر گرفته نشد. بازیکن میلان به وضوح روی مهاجم ما خطا کرد اما داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. به هیچ وجه از عملکرد داور راضی نیستم و بر این باورم که دلیل اصلی شکست ما بود. عادت ندارم کسی را سرزنش کنم و یا به کسی حمله کنم اما این خود داوران هستند که خودشان را در معرض انتقاد و سرزنش قرار می دهند. نمی دانم درباره آن صحنه چه بگویم. می توانم بگویم که داور هنوز قواعد بازی را نمی داند.

 

سرمربی به خاطر اعتراض شدید از بازی اخراج شد. او بعد از آنکه از زمین اخراج شد حرکتی زشت برابر هواداران میلان انجام داد و آنها را بسیار خشمگین کرد.

مرجع : ایسنا