به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۱۰۰۴۸۵
کمیسیون اصل 90 کار خود را بدرستی انجام داد

قهرمانان از شهدای پاک سرشت الگو بگیرند

گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید شهدا الگوی خوبی برای قهرمانان و ورزشکاران ایران هستند.
قهرمانان از شهدای پاک سرشت الگو بگیرند
محمود گودرزی در مراسم نخستین کنگره سرداران و پنج هزار شهید ورزش ایران با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، اظهار کرد: شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند. برگزاری چنین مراسم‌هایی سبب می‌شود تا فضایی پاک و معنوی در ورزش ایجاد شود و قهرمانان ما از این افراد پاک سرشت الگو بگیرند.او ادامه داد: پیام شهدا و مشی و مرام آنها باید سرلوحه رفتارهای ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های مختلف باشد. این پیام حاوی معرفت و صداقت و جوانمردی است که امیدوارم با برگزاری این قبیل مراسم‌ها بتوانیم در احیای سیره شهدا تاثیر گذار باشیم.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که باید تلاش کرد تا فضای ورزش ایران بهبود پیدا کند، گفت: باید تلاش کنیم تا جو ورزش ایران هرچه بیشتر تغییر کند. البته ورزشکاران ما همیشه به بزرگانی چون حضرت علی (ع) اقتدا می‌کنند و باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر فضای ورزش ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی بهتر شود.گودرزی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی سبب می‌شود تا همواره به یاد شهدا باشیم و از خون آن عزیزان پاسداری کنیم. باید ببینیم پیام شهدا برای ما چه بود و در کلیه عرصه ها پیام آنها را گسترش دهیم. باید از یادگارهای آنها حفظ و حراست شود.

 

وزیر ورزش و جوانان درباره فساد در فو‌تبا‌ل و موضع وزارت ورزش و جوانان در این باره نیز، گفت: ما دخالتی در قوای دیگر نمی‌کنیم. از زمانی که به وزارت ورزش و جوانان آ‌مده‌ام سعی کرده‌ام همیشه شفاف سازی را جزو اولین کارهای خودم قرار دهم. در این سال‌ها جلوگیری از تبانی و تقلب و پاک سازی فضای ورزش اولویت ما بوده و بازرسی‌ها و حسابرسی‌هایی را از فدراسیون‌های مختلف انجام داده‌ایم. وظیفه ذاتی کمیسیون اصل "90" همین است و آنها به درستی کار خود را انجام داده‌اند. این که چه اتفاقی رخ دهد را باید مراجع قضایی به آن رسیدگی کنند و هر اتفاقی که بیفتد ما آن را می پذیریم.

 

او درباره خاطراتش از 12 تا 22 بهمن سال 57 گفت: سال عجیبی بود. روزهای پر التهابی را سپری می کردیم و در همین 10 روز بود که پیروزی به دست آمد. به حمدالله پس از تلاش جوانان غیور ایران پیروزی برای ما حاصل شد.

 

 

 

مرجع : ایسنا