به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۱۰۰۵۲۶
بعني اسلام بخاطر خانم معتمدآریا به خطر افتاد؟

واكنشي جالب به بي‌حرمتي به معتمدآریا

واكنشي جالب به بي‌حرمتي به معتمدآریا
گروه فرهنگي: سايت نامه نیوز نوشت: غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله عده ای از افراد خودسر به فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تلویزیون در کاشان گفت: این حرکات جای تاسف دارد؛ الان اسلام بخاطر خانم معتمدآریا در خطر است که امام جمعه کاشان در افکار عمومی بگوید اسلام بخاطر خانم معتمدآریا به خطر افتاده است؟ چه اتفاقی افتاده است که وی چنین اظهار نظری می‌کند.

وی اظهار کرد: ما برای همه چیز این اتفاق متاسف شدیم، فکر میکنم باید در انتخاب برخی از ائمه جمعه نهایت دقت صورت بگیرد به این معنا که نباید ائمه جمعه ای انتخاب شوند که فضای کشور و استان ها را متشنج کنند. ائمه جمعه محور وحدت هستند و از ابتدای انقلاب نیز اینگونه بوده است که توسعه بالندگی و فرهنگ دینی کشور بوسیله ائمه جماعت صورت میگرد و نباید این وظیفه به دست کسانی بیفتد که احساسی حرف میزنند و آن درجه عقلانیت برای هدایت جامعه را ندارند.

جعفرزاده تاکید کرد که ما نمی‌توانینم بگوییم که این حرکات تصادفی بوده است یعنی طرف شب خواب نما شده و صبح حرکت کرده و دست به این کار زده است ، احتمالا از جاهایی سازماندهی می شوند و باید شناسایی و برخورد شوند. وی خاطر نشان کرد هنرمندی که سال های سال در عرصه هنر بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ انحرافی کار کرده و زحمت کشیده و اوقات فراغت مردم را بدون هیچ چشم داشتی غنی کرده است دستمزدش این نیست که به وی حمله کنیم و بعد عزای عمومی اعلام کنیم، این یعنی کشتن هنر در کشور .

این نماینده عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: مقام رهبری درباره هنر میگویند که ما با هنر می توانیم بسیاری از حرفهای نزده را بزنیم و به جامعه تزریق کنیم و از این فرصت و فضا استفاده کنیم نه اینکه آنها را تبدیل به تهدید کنیم و فضا کشور را متشنج کنیم.