به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۰۰۶۱۰

گرین‌کارت را باور کنیم یا آتش‌زدن پرچم؟

گروه سياسي: سايت انصاف‌نیوز، در پاسخ به یادداشت فردي به نام داريوش سجادی از طرفداران گروه پايداري و احمدي‌نژاد مقيم آمريكا، نوشت:

۱ – محافظه کاری ناشی از حضور در آمریکا باعث شده نتوانید درباره ی به آتش کشیدن پرچم آمریکا نظر خود را بیان کنید؟ پیشنهاد می کنیم که به حساب ما یک پرچم آمریکا بخرید و به آتش بکشید و تصویر آن را برای انتشار به روزنامه ی کیهان بسپارید، ببینیم که چه برخوردی با شما خواهند کرد؟

۲ – آقای سجادی! مگر پایین کشیدن پرچمی که دولت جمهوری اسلامی در جشنواره ی فرهنگی به خاطر شرکت نماینده ی آن کشور نصب کرده و آتش زدن آن، به قول شما جزو «مبانی معرفتی اسلام نابی» است که امام ««خمینی» طلایه دار و مُوزّع آن بود»؟

۳ – اگر اطلاع ندارید، به اطلاع شما می رساند که کمتر از یک ماه پیش کسانی همسو با همین تفکر به کنسولگری و سفارت عربستان حمله کرده و آن را به آتش کشیدند. هنوز روزانه نیست اما رشد زمانی فعالیت افراطیون و به قول شما «مشنگان» بالاست. اگر کسی باور داشت که این جریان نسبتی با امام و انقلاب دارد، چند ده نفر از حمله کنندگان به سفارت عربستان بازداشت و راهی زندان نمی شدند.

۴ – پرسش های بی جواب دقیقا به این خاطر بود که آیا بی قانونی و کشیدن پرچم به پایین و آتش زدن آن، مانند همان حمله به سفارت عربستان، این راه مبارزه است؟ اگر هست که شما هم مشغول شوید.

۵ – من باب مزاح، کسی که با ویژگی های ترسیمی شما در بالا که نه این جریان است و آن جریان است و نه آن دیگری، باید عضو حزب آقا محسن رضایی شود که در نهایت هم مخاطبش متوجه نشد خودش چیست؟ اما کلیت مواضع داریوش سجادی در سالهای اخیر، شما را در تحلیل در جریان «پایداری» و «احمدی نژادی»ها قرار می دهد؛ هر چند نقدهایی به او داشته باشید، همچنان که خود احمدی نژاد هم بعید است زیر بار حمایت ۱۰۰ درصد از خود برود!

۶ – زندگی در آمریکا ایرادی ندارد، و ایرادی هم به ماندن شما گرفته نشده است. اما چطور جریانی در ایران پرچم آمریکا را در بالای یک جشنواره تحمل نمی کند، اما گرین کارت و سیتیزنی زیر پرچم آمریکا را تحمل می کند و از زیر پرچم آن کشور زندگی می کند؟ این دست افراد با این تناقضات چه می کنند؟ یا نکند معتقد هستید که با حضور شما در آمریکا، حامل انقلاب به آن کشور هستید و تاثیری در آن گذاشته اید؟!

گفتني اينكه سایت انصاف نیوز اخيرا مطلبی تحت عنوان «گرین کارت را باور کنیم یا آتش زدن پرچم آمریکا؟» با اشاره به خبر آتش زدن پرچم آمریکا بر سر در فرهنگستان هنر توسط چند نفر از افراطيون و دلواپسان، ضمن اعتراض به این اقدام نوشته بود كه: «چرا افرادی مانند آقاتهرانی و مصباح یزدی و احمدی‌نژاد و سعید جلیلی که سابقه حضور در آمریکا و ملاقات با آمریکائیان را داشته اند طی حضور خود در آن کشور پرچم آمریکا را آتش نزده‌اند!؟ چطور است که از داریوش سجادی، تازه احمدی نژادی شده تا …. از آمریکا دل نمی‌کنند؟ …»

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۲۹
ما از این رفتار های دوگانه بسیار در دیده ایم . شعار مرگ بر امریکا و ..میدهند در حالیکه بچه ها و نوه و نتجه هایشان زیر پرچم امریکا دارند بزرگ میشوند و کم کم نشل سومشان در امریکا متولد میشود و نمیشود تشخیص دا (330484)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۳:۲۱
واقعا احسنت اینتا تنقضاتیه که دوستان دلواپس باید ج بدن.جالب اینجاست که چنان عده ای جوان رو شستشوی مغزی دادن که سال ها بعد همین جوانان شستشوی مغزی داده شده میشن آفت مملکت مثل جریان سفارت عربستان (330501)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۳:۵۴
آقای عبدی همه جا میخواهد یکه نما باشد.هدف وموضوع مهم نیست.چه حمله به سفارت آمریکا باشدوچه کشف چیز جدیدی که عقل جن هم با سابقه ی هاشمی نمیرسدومردم همه فراموشکار وکودنند ومنتظر افاضات بدیع کسی هستندکه چون واقعیت وراه خردمندی مردم برخلاف آرزوی دیرینه شان هست،.... (330507)