کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنگره آمریکا از روی مجلس ششم کپی‌برداری کرده!

كشف تازه: انتخابات هم روزنه نفوذ است!

15 بهمن 1394 ساعت 10:53

گروه سياسي: مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه «انتخابات» یکی از روزنه‌های نفوذ دشمن است، عنوان کرد: انگار کنگره آمریکا را از روی مجلس ششم کپی‌برداری کرده‌اند که هر روز یک مصوبه علیه نظام ایران اسلامی دارد!!


به گزارش فارس، حسین شریعتمداری در همدان، دف اصلی دشمن را «نفوذ در کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز» خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از این طریق از امکانات و توانمندی‌های داخل کشور علیه خود نظام استفاده می‌کند بدون اینکه هزینه زیادی را بپردازد. شریعتمداری «انتخابات» را یکی از روزنه‌های نفوذ دشمن عنوان کرد و با هشدار به ملت ایران در این زمینه، ضمن اینکه از آنها خواست در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت را داشته باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معیارهای اصلی انتخاب اصلح را مشخص کرده‌اند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به احصاء 18 مورد از مصادیق بیرونی نفوذ، به تبیین چند مورد مهم از آن پرداخت و «استفاده از میانجی و واسطه‌ها» را یکی از آنها برشمرد. وی در تشریح این مطلب گفت: دشمن برای بهره‌گیری از این بخش به دنبال افرادی است که در نظام سابقه مسئولیتی مثبت داشته باشند و این سابقه نیز برای مردم شناخته شده باشد، اما از آرمان‎های انقلاب فاصله گرفته باشند.

شریعتمداری با بیان اینکه چنین شخصی آماده شکار شدن از سوی دشمن است، خاطرنشان کرد: این افراد وقتی شکار شدند، سابقه مثبت خود را در جامعه نشان می‌دهند در صورتی که مواضع آنها همسو با دشمن است، پس باید مراقب این گونه شخصیت‌ها بود. وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «دشمن نظرات خود را از زبان افراد موجه مطرح می‌کند پس باید هوشیار بود»، گفت: این افراد با تابلوی خودی در بین مردم ظاهر می‌شوند اما در واقع زبان دشمن هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه شناخت این افراد نیاز به بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: از آن جا که این شخصیت‌ها برای نفوذ در کانون‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‎ساز تلاش می‌کنند بنابراین مجبور هستند بخش‌هایی از منویات خود را بروز دهند. وی با بیان اینکه باید مواضع افراد را با مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مقایسه کرد، افزود: در صورتی که زاویه‌ای با این مواضع مشاهده شود، این افراد قابل اعتماد نبوده و باید به صداقت آنها به دیده تردید نگریست.

شریعتمداری ادامه داد: اگر افراد بدسابقه تابلوی جدیدی را بلند کردند باید به آنها نیز شک کرد، البته قضیه کسی که توبه کرده جداست، هرچند این نکته نیز باید مد نظر باشد که این افراد هم نباید وارد کانون‎های تصمیم‎ساز و تصمیم‎گیر شوند زیرا حساسیت کار در این حوزه‎ها بالاست.

آن آقایی که نامه بدون بسم‎الله نوشت و تهدید کرد، نمیدانست حزب‌الله آتش‌نشان است
شریعتمداری در ادامه تأکید کرد: آن آقایی (منظورش هاشمي رفسنجاني است) که نامه بدون بسم‎الله نوشت و تهدید به آتشفشان کرد، نمیدانست حزب‌الله آتش‌نشان است و علاوه بر این که آتش را خاموش می‌کند آتش‌افروز را هم تنبیه کرده است. وی یکی دیگر از راهکارهای نفوذ را ارائه الگوی تقلبی و یا غیر واقعی دانست و افزود: در این شیوه عامل نفوذی از دور وارد ساختار می‌شود که به اصطلاح به آن «نفوذ فاصله‌دار» می‌گویند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه این رویه بیشتر در مورد قراردادها و توافق‌نامه‎هاست، تأکید کرد: اگر حریف بتواند در این توافق‌نامه منافع بیشتری را به سوی خود هدایت کند در این راه موفق بوده است. وی با اشاره به موضوع برجام، از هزینه سنگینی که برای آن داده شده سخن به میان آورد و ادامه داد: برخی مدام از برجام به عنوان یک الگوی مناسب برای حل و فصل مسائل یاد می‌کنند به طوری که بعضی از آنها نیز آرزوی اجرایی شدن برجام 2 را می‌کنند.

برجام فتح‌الفتوح نیست
شریعتمداری با بیان اینکه در این مجال به دنبال بحث بر سر خوب و یا بد بودن برجام نیستم، گفت: عمده بحث من این است که نباید از آن به عنوان فتح‌الفتوح و یا مواردی از این دست یاد کرد چون چنین خبری نیست. وی با بیان اینکه زمانی می‌توانستیم از برجام به عنوان یک الگوی خوب بهره بگیریم که بیشترین دستاورد را نصیب کشور کرده باشد ولی به واقع چنین نیست، تصریح کرد: کسانی که واقعیت‌های برجام را برای مردم نمی‌گویند، با مردم صادقانه برخورد نمی‌کنند و چنین جلوه می‌کنند که برجام تمام مشکلات کشور را حل کرده، می‌خواهند برای خود رأی بخرند! شریعتمداری در پایان سخنانش از خطر ابعاد نفوذ سخن راند.


کد مطلب: 100613

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/100613/كشف-تازه-انتخابات-هم-روزنه-نفوذ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir