به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۰۰۸۶۷
عارف: با امید به کار خود ادامه می‌دهیم

شرایط امروز خیلی بهتر از انتخابات 92 است

گروه سیاسی: رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به ضرورت حفظ امید و نشاط در عرصه انتخابات با وجود ردصلاحیت اصلاح‌طلبان گفت: با امید به کار خود ادامه می‌دهیم.
شرایط امروز خیلی بهتر از انتخابات 92 است
محمدرضا عارف در جمع اعضای شاخه جوانان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران با بیان اینکه باید به شعار اصلاح‌طلبان که امید آرامش و رونق اقتصادی است توجه کرده و امید و آرامش را حفظ کنیم اظهار کرد: آرامش شرط استمرار این راه است. راه همین است. ما راه دیگری نداریم، ما خودمان را داخل نظام تعریف می‌کنیم. وی درباره اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: چهره‌های شاخص به لیست وزن می‌دهند ولی حالا این رد صلاحیت‌ها اتفاق افتاده و دست ما هم نبوده است. ما نسبت به مردم انقلاب و نظام وظیفه داریم. رد صلاحیت‌ها برایما اتفاق افتاده و شما نسل جوان‌ها باید خوشحال باشید که به عرصه انتخابات وارد شده‌اید.

عارف در ادامه خطاب به جوانان تاکید کرد: انشالله شما با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه دهید زیرا وظیفه ما حضور است. کمتر کسی در 92 فکر می‌کرد که پیروز می‌شویم؛ شرایط امروز خیلی بهتر از انتخابات 92 است. رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پایان با اشاره به اینکه وظیفه ما این است که نخبگان را شناسایی کنیم و لیست‌های انتخاباتی را شکل دهیم افزود: می‌خواهند اصلاح‌طلبان و مردم را ناامید کنند ولی نشان می‌دهیم با جدیت و حفظ امید و آرامش مطمئنا به اهداف خودمان دست پیدا خواهیم کرد.

امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۰۰
آقای دکتر عارف لیست لیست لیست
البته درود بر علی لاریجانی درهم کوبنده افراط و حجتیه (330646)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۰۹
مردم تهران نوبت شماست !
ماکه کاندیدمون رای میاره ولی شما باید اصلاح طلبان را با حضور خود شکست بدید (330674)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۲:۴۲
خیال کردی
تنها جای که برنده انتخابات اصلاح طلبان خواهند بود تهران است هر چند تعداد آنها کم است اما خواهید دید در تهران رای بالای خواهند آورد (330733)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۴۴
پیروزی قاطع در تهران و تبریزاز آن اصلاح طلبان است.رای تهران در ادوار قبلی این را تایید می کند (330750)
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۰
یعنی اگه انتخابات باشه و فقط 3 تا کاندید "رسایی" و "کوچک زاده" و زاکانی" باشن، بازم آقای عارف میگه میریم رای میدیم!!! شرمنده آقای عارف. با احترامی که به شما دارم ولی این بار به هیچ عنوان راه نداره. این انتخابات رقابتی نیست و .... (330648)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۵:۱۹
لطفا یک نمونه بیاورید (در جهان) که تحریم انتخابات به نفع انحصار طلبان تمام نشده باشد. من که سراغ ندارم. "پیکر نیمه جان دموکراسی را با تمام توان بر دوش خواهیم کشید." (330662)
حمید نبوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۴
موافقم .کاملا حق دارند . (330665)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۲:۴۶
به خاطر آقای علی مطهری هم شده لطفا شرکت کنید ما که نفر اول را ایشان تعیین کردیم حتی اگر در لیست اصلاح طلبان نباشد چونکه ثابت کردند نماینده واقعی مردم بودند (330734)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۳
انتخابات محوری آفت امروز سیاسیون ماست... اصلاح طلب و اصولگرا هم فرقی نمیکنه... متاسفانه فقط در مواقع نزدیک به انتخابات مردم عزیز میشن اما بعدش خیلی چیزها فراموش میشه... بنظره من اصلاح طلب ها باید رویه جدیدی رو اغاز کنند و تغییر و اصلاحات جدیدی رو در ساختار سیاسی ایران بوجود بیارن... باید بگونه در کشور عمل کرد و سازماندهی منسجمی صورت بگیره تا مردم سالاری و برابری همه جانبه اقشار مختلف مردم جزو خطوط قرمز سیاسیون ما باشه... (330649)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۵۱
انشااله مثل سال ٩٢ به هدفمون ميرسيم (330654)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۴
پتانسیل وجود نداره. در خوشبینانه ترین حالت 10درصد مجلس میتونه اصلاح طلب باشه . (330678)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۲
ما که از خدا میخوایم 90 درصد اصلاح طلب باشد اما از کجا ؟به تایید صلاحیتها توجه فرمایید. سلام درست گفتند همه هم رای بیارند خیلی بیشتر از این درصد نیستند حضرات منفی به چه داده اند؟ (330736)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۵۲
برای نا امید کردن اصلاح طلبان(مردم) از سالها قبل برنامه ریزی شده اما نباید اجازه دهیم به هدفشون برسند . نباید اجازه داد مجلسی مثل مجلس نهم شکل بگیره . باید مجلسی پویا باشد که تنها دغدغه آن حمایت از مردم باشد . امیدوارم اونطوری که به صلاح مردم هست پیش بیاد (330655)
ساجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۳:۵۳
من در انتخابات شرکت می کنم و به فهرستی که آقایان عارف و مطهری در صدر آن باشند رای می دهم .در فهرست خبرگان هم به فهرستی که آقایان هاشمی و روحانی در صدر آن باشند رای می دهم .با حوصله کامل اسامی کامل هر دو لیست را مینویسم...درود بر اصلاحات و اعتدال (330656)
محمد جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۴:۲۹
شرکت در انتخابات و انتخاب اشخاص حتی با حداقل صالحیت یهتر از آن است که مجلس دست انسان های بدتر و افراطی بیفتد که روزگار مردم را از این سیاه تر کنند. همه انسان های عاقل و دوراندیش از هر سلیقه ای باید برای شرکت همه در انتخابات همت کنند چرا که گزینه ای بهتر در این زمان در دست رس نیست. (330658)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۵:۰۱
ميترا خانم. من هم قبلا مثل شما فكر مي كردم. براي همين تو انتخابات مجالس هفتم تا نهم راي ندادم. همچنين دور دوم رياست جمهوري سال 84 به هاشمي راي ندادم.
ولي واقعا به اين نتيجه رسيدم كه حتي اگه رسايي و كوچك زاده و زاكاني و سه نفر ديگه كه يك ذره بهتر بودن هم فقط باشن بايد به اون سه نفر راي داد تا اينا نرن مجلس. همه بايد ليست كامل با حفظ اولويت راي بدن و هدف اين باشه كه تندرو هايي از اين قبيل به مجلس و خبرگان نرن نه اينكه كيا برن. حتي تو خبرگان هم اگه كاري كنيم كه تندروهاشون راي نيارن خيلي خوبه. (330660)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۸
ما با تمام وجود در انتخابات شرکت میکنیم تا حداقل ها رو از گزند خطری که در کمین مردم سالاری دینی است حفظ کنیم.
شرم بر ما اگر حریم تو (جمهوریت نظام) شکسته شود / وای برمن اگر ببینم چشم رو به رویای عشق(آزادی،عدالت و مردم سالاری) بسته شود. (330663)
یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۴
البته اگه نیروهای احمدی نژادی در وزارت کشور تقلب نکنند .من خیلی نگران این موضوع هستم چون این نیروها هنوز از فرمانداریها تسویه نشده اند (330666)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۰:۱۸
نیروهای عادی فقط مامور بودند و معذور !!! (330716)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۰
که چی بشه؟! فوقش 6 تا صندلی تهران را اصلاح طلبان بگیرند آنهم با رای بالا ولی 24 تای دیگر را بذرپاش ها و کوچک اف ها میگرند. وقت رای دادن نمی گویند که آن 6 نفر آرای بیشتری داشته اند و حرف آن 24 نفر که رایشان زیر 100 هزارتا است به کرسی مینشیند. آقای عارف اگر لیستتان کامل بود شرکت میکردم ولی وقتی لیست شما یک سوم لیست کامل هم کاندیدا ندارد و 24 صندلی از قبل برای افراطیون اصولگرا رزرو شده است اینکار را توهین به شعور خود میدانم. زیرا آنها در هر حالت اکثریت را خواهند داشت. (330668)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۷
جناب فرید فرمایش شما درست است اما رای ندادند کسی را تایید صلاحیت نمی کند به هر حال تعدادی از ترس رد صلاحیت اگر هم تمایل به اصلاح طلب ها داشته اند مخفی کرده اند پس باید با دقت بررسی کنیم و به آنها رای بدیم (330737)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۷
غیر از عارف،مطهری،جلودار زاده،وکیلی،کواکبیان،محجوب...افرادی دیگر هم هستند که معتدل هستند و در لیست مخالفین دولت نیستند مانند کاظم جلالی که حامی دولت و دیپلماسی ظریف است که قطعا جناب عارف آنها را معرفی خواهد کرد (330742)
aghaeimansour@yahoo.com
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۷
قطعا شرکت کنیم بهتر است شرکت نکنیم باید دراز بکشیم تا ما را خفه کنند. (330671)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۰۰
اگر در انتخابات شركت حداكثري مردم نباشد بازهم شاهد حضور افرادي مانند رسايي وزاكاني وكوچك زاده ها در مجلس اينده خواهيم بود كساني كه كشوررا به ورطه سقوط و ورشكستگي كشاندند بايد مردم با اگاهي در انتخابات شركت كنند وبه كساني راي دهند كه اكر با مردم نيستند لااقل عليه مردم وكشور نباشند واب به اسياب اسرائيل ودشمن نريزند ، مردم بايد بدانند كه افراطي ها وتندروها از حضور مردم واصلاح طلبان در صحنه انتخابات هراس دارند (330673)
امیدوار به آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۰۶
امیدوارم که پیش بینی آقای دکتر احمدی نژاد در خصوص برنده شدن اصلاح طلبان به واقعیت بپیوندد . (330689)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۲
آقای احمدی نژاد متاسفانه خیلی دیر متوجه شدند مردم به کدام طیف علاقه دارند !البته ایشان اصولگرها و اصلاح طلب را قبول نداشتند حالا اینطوری کارشناسی !! شده ابراز نظر فرموده اند جای شکر دارد! (330738)
صادق
United States
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۱
عدم شرکت مردم انتخابات آرزوی تندروهاست خدارا هزاران بارشکرکه ملت خوب شریف وعزیزایران به درجه از بلوغ فکری سیاسی رسیده اند که میدانند با عدم حضوردرانتخابات راه برای تندروهای وطنی باز میشه که همه نتیجه تندروی را درطول این چندسال دیدندکه دودش به چشم همه رفت باانتخاب افراد کاردان دلسوز شایسته که تعدادشان به خصوص درلیست اصلاح‌طلبان زیاداست میشه آینده خوب برای مردم رقم بخوره وبا عدم شرکت درانتخابات یعنی علاقه نداریم سرنوشت خودوکشور رارقم بزنیم زنده باداصلاح طلبان اعتدالیون(مردم) وحتی اصولگرایان معتدل (330694)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۸
به کوری چشم انحصار طلبان از حداقل فرصت استفاده کرده واشخاص مستقل نزدیک به طیف ترقی خواه رو به مجلس میفرستیم تا بدانند که خواست ملت ارجح است (330710)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۰:۲۶
هنوز مرددم برم رای بدم یا نه چون اصلاح طلبان بنام را رد کردند و رقابت برابر نیست (330719)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۳
امروز موظفیم اصلاح طلبان آینده این نظامو بسازیم ... شک نکن جوان خوش فکر کم نداریم (330739)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۴
مهم کمک به دولت و تیم دیپلماسی است.حالا بنام هم نباشندکمک می کنندوظیفه شرکت و رای دادن به لیست عارف است (330740)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۵
با عرض پوزش رای باید داد حتی اگر تنها آقای مطهری باشد بدین جهت روی آقای مطهری تاکید دارم چون واقعا ثابت کردند وکیل واقعی ملت بودند و این طیف اشخاص اصلاح طلب حقیقی اند (330741)