به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۰۰۹۸۳

شایعات درباره مشخصات آیفون بعدی

گروه اقتصادی: شایعات حاکی از اینست که اپل در آیفون بعدی خود بالاخره از نمایشگر سوپرآمولد و قاب سرامیکی پشتی استفاده خواهد کرد.
شایعات درباره مشخصات آیفون بعدی
شرکت اپل در آیفون 7 سراغ تغییرات گسترده ای نسبت به سری 6S رفته است که یکی از‌ آنها استفاده از نمایشگر سوپرآمولد است. اگر این گفته درست باشد، اپل همه را غافلگیر خواهد کرد، زیرا انتظار نمی‌رفت این شرکت تا پیش از 2018 اقدام به استفاده از نمایشگرهایی از این نوع کند.تغییر شگرف دیگر در آیفون 7 استفاده از قاب پشتی سرامیکی و حذف خطوط آنتن است.شایعات همچنین حاکی از اینست که جک 3.5 میلی‌متری آیفون نیز حذف شده است. همچنین اپل از فریم فلزی جدیدی در این گوشی استفاده کرده است.

البته تنها نکته منفی نسل بعدی آیفون اینست که دوربین همچون نسل قبلی 12 مگاپیکسلی باقی مانده است البته گفته میشود لنز دوربین آیفون 7 مثل آیفون کنونی برآمده نخواهد بود. به ‌لطف فناوری شارژ سریع باتری این گوشی سریع‌تر شارژ می‌شود. به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل ضدآب نیز خواهد بود.ممکن است مشخصات آیفون جدید کاملا شبیه این مشخصات نباشد زیرا حدود 7 ماه تا رونمایی آیفون جدید باقی مانده است و هنوز نمی‌توان در این مورد با قطعیت صحبت کرد.
مرجع : ایسنا