به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۰۰۹۸۹

لجبازی صداوسیما با رئیس‌جمهور علنی شد

گروه سیاسی: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام که امروز دوشنبه 19 بهمن از شبکه سراسری پخش می‌شد، به ناگهان قطع شد.
قطع سخنرانی دکتر حسن روحانی در مراسم امروز نشان داد ریاست صداوسیما لجاجت جدیدی را علیه برگزیده ملت به راه انداخته است. دیروز نیز مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در همایش اعتدال برخلاف وعده قبلی پخش نشد و قسمت کوتاهی از آن در بخش خبری ساعت 14 از اولویت انداخته شد و به‌عنوان خبر پنجم لحاظ شد. مدت‌هاست تیم محمد سرافراز ریاست صداوسیما علیه پخش زنده هر نوع مراسم و سخنرانی توسط رئیس‌جمهور موضع مخالفی گرفته و به انحای مختلف آن را به بودجه صداوسیما و انتقام‌جویی از برگزیده ملت وصل کرده است.

این در حالی است که مسائل اخیر در صداوسیما خصوصا ماجرای خروج جنجالی و پرحاشیه دو نفر از زنان شاغل در این سازمان به خارج از کشور، نشان از فرار به جلوی رسانه به‌اصطلاح ملی از پاسخگویی به ملت است که روزبه‌روز بر ابعاد آن افزوده می‌شود. معلوم نیست رسانه‌ای که بودجه آن از بیت‌المال تأمین می‌شود،  چرا باید در جهت‌گیری جناحی به نفع یا علیه افراد مختلف سیاسی اصرار داشته باشد؟ همچنین عدم پاسخگویی مدیران ارشد صداوسیما به موج انتقادات رسانه‌ها نیز نشان از ضعف ساختاری و مدیریتی این سازمان عریض و طویل و البته با خروجی پایین و بعضاً منفی در اذعان عمومی دارد که روزبه‌روز بر مشکلات آن سازمان می‌افزاید.