به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۳
 
۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۱۰۱۰۹۳
یک فعال سیاسی اصول‌گرا عنوان کرد:

5 نفر بیشتر از لیست اصولگرایان رای نمی‌آورند

گروه سیاسی: در حالیکه چند روز پیش برخی سایت ها به نقل از محمود احمدی‌نژاد نوشته بودند که از لیست 30 نفره اصولگرایان برای انتخابات مجلس در تهران بیشتر از 7 تا 8 نفرشان رای نخواهند آورد، یک فعال سیاسی اصولگرا هم گفته است: 5 نفر بیشتر از این لیست رای نمی‌آورند.
5 نفر بیشتر از لیست اصولگرایان رای نمی‌آورند
در همین زمینه سایت فرارو در گزارشی نوشت: بالاخره لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در شهر تهران منتشر شد و همانطور که پیش از این گفته می شد وزن جبهه پایداری، رهپویان و جمعیت ایثارگران در این لیست نسبت به دیگر جریان های اصولگرا بسیار سنگین تر است. این در حالی است که از جبهه ایستادگی (نزدیک به محسن رضایی) هیچ کاندیدایی در این لیست وجود ندارد و از جریان نزدیک به قالیباف تنها یک نامزد در لیست قرار گرفته است. بدین ترتیب جریان های که به نواصولگرایی معروف هستند نسبت به جریان های سنتی اصولگرا همچون موتلفه، جامعه روحانیت مبارز و حتی جریان‌های مدرن تر همچون جبهه ایستادگی و جمعیت پیشرفت و عدالت حضور پررنگ تری در لیست دارند. شایان ذکر است جریان آقای لاریجانی (رهروان ولایت) هم که از ابتدا وارد مسیر ائتلاف با اصولگرایان نشده بود و افرادی همچون علی مطهری نیز قصد دارند لیست جداگانه ای ارائه کنند. آیا این لیست به واقع ظرفیت تمام جریان های اصولگرا در کشور است؟ آیا اجماع و وحدتی که اصولگرایان از آن صحبت می کردند در این لیست متبلور شده است؟

5 نفر بیشتر از این لیست رای نمی آورند

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز و فعال سیاسی اصولگرا گفت: «اصولگرایان برای حضور افراد در انتخابات شاخص هایی داشتند که بارها اعلام شد. اینکه لیست باید قابل دفاع باشد و افرادی باشند که شاخص های اصولگرایی در آنها رعایت شده باشد نه اینکه وابستگی جناحی و گروهی داشته باشند.» وی ادامه داد: «نامزدهای اصولگرا باید در عین دست پاک بودن، مبارزه با مفاسد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را سرلوحه خود قرار دهند و پایبند به اصول هشت گانه اصولگرایان و مدافع تفکر اصولگرایی در مجلس باشند.»

وی افزود: «به نظر من این لیست قابل دفاع نیست و بهتر بود کسانی که حتی شانس رای آوری نداشتند اما به لیست ارزش می دادند در لیست قرار می گرفتند. اصولگرایان باید فاصله خود را با تفکرات احمدی نژاد مشخص کنند. اصولگرایی احمدی نژاد با اصولگرایی ما خیلی تفاوت دارد.» کنعانی مقدم درباره خصوصیات لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: «یک خاصیت این لیست این است اصولگرایان با هم تفاهم کردند و اگر کسانی که خارج از لیست هستند انصراف بدهند شانس این لیست افزایش خواهد یافت.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا وزن نامزدهای جبهه پایداری، ایثارگران و رهپویان در این لیست نسبت به دیگر جریان های اصولگرا بیشتر است؟، گفت: «چون اینها از دو سال قبل جلساتی برای انتخابات شکل دادند و در واقع ظرف این آش را اینها آماده کردند و قطعا کسانی که وارد این ظرف شدند هم از اینها بودند و از دیگران به عنوان چاشنی این آش استفاده کردند اما من امیدوارم این آش یک وجب روغن رویش باشد و به نظر من 5 نفر بیشتر از این لیست رای نمی آورند.»

ظرفیت آن جمع همین قدر بود
اما علی دورانی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت و فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با فرارو گفت: «ائتلاف اصولگرایان بر اساس مسیری شکل گرفت که منطق آن درست بود؛ یعنی اینکه اصولگرایان دور هم بنشینند و بر اساس حداقل ها ائتلاف کنند؛ اما ما انتظار داشتیم که لیست اصولگرایان بهتر از این باشد و افراد توانمندتر و کارآمدتری معرفی کنند که ظاهرا شرایط انها اقتضاء نمی کرده که این ایده آل روی دهد و توان و ظرفیت آن جمع همینقدر بوده است.»

وی با بیان اینکه انتظار این بود که از ظرفیت اصولگرایی بهتر استفاده شود و نمود آن در لیست دیده شود گفت: «اما متاسفانه این اتفاق روی نداد و توان آن جمعی که نشستند و این لیست را معرفی کردند در همین حد بود. البته ورود ما به فرایند ائتلاف قبیله گرایی و سهم خواهانه نبوده است اما انتظار داشتیم لیست بر اساس شایسته سالاری بسته شود تا با کامل بودن خود بتواند آرای بیشتری را جذب کند.»

رئیس ستاد انتخابات جمعیت پیشرفت و عدالت در پاسخ به این سوال که آیا اکنون این لیست بر اساس شایسته سالاری بسته نشده است؟، گفت: «عمدا نمی خواهم چنین چیزی بگویم. به هر حال جامعه قضاوت خواهد کرد که این لیست چقدر توانمند است. اما ظرفیت اصولگرایی با ظرفیت آن جمع که این لیست را معرفی کردند متفاوت است.» دورانی در پاسخ به این سوال که چرا وزن جریان هایی مانند جبهه پایداری، رهپویان و ایثارگران نسبت به دیگر جریان های سیاسی اصولگرا در این لیست سنگین تر است؟، گفت: «با خوش بینی باید گفت آن جمع که آنجا بودند این برداشت را داشتند که اینها می توانند آرای بیشتری را کسب کنند و گرنه منطق دیگری نمی تواند داشته باشد؛ چراکه قطعا لیست را برای شکست نبستند و نگاه آنها این بوده که این لیست رای می اورد.»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا شما هم معتقدید این لیست در انتخابات رای خواهد آورد؟، گفت: «نمی خواهم در این باره اظهار نظر کنم و پاسخ به این سوال را به آرای مردم محول می کنم. اما تاکید می کنم که افرادی که آنجا بودند بیشتر از این ظرفیت نداشتند و نتیجه هم این لیست شده است.»

ترجیح می دهم سکوت کنم
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار و عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز  عنوان کرد به دلایلی تمایل به صحبت در این زمینه ندارد و ترجیح می دهد سکوت کند.

ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۱
انشاء الله همينجور باشه. (330855)
دیدنیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۹
استقبال کم نظیر!!!مردم مازندران ازآقای روحانی یادمون نمیره!
آروم باشین...بدون استرس یه قهوه بخورین.
درودبراولین رییس جمهور4ساله ایران! (330872)
بهاره
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۱:۰۴
استقبال شهر ری را چرا نمیگید ؟ قرار گاه انتخاباتی احمدی نژاد ؟؟؟!!!! عکساش هم هست فکر نمیکردید قرار گاه انتخاباتیتون اینچنین استقبال از روحانی کنند ؟؟با کی میخواهید وارد کارزار بشید محمودتون که به قول خودتون 7 و8 میلیونی رای داره ردصلاحیت میشه به خاطر پرونده های قضایی ! بقیتون که اصلا توان رای آوری ندارید !
96 هم میاد روحانی رای میاره شما هم دوباره این حرفها را تکرار میکنید !درود بر ظریف1400 (330904)
جواب به یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۴:۲۵
بهاره خانم باوربفرماییدرای شکننده آقای روحانی ارزش ریسک کردن نداره.
دنبال چهره کاریزماتیک ومطرح دیگری برای انتخابات 96 باشید.
مردم واقعاپشیمونن.ازهر10 نفر7نفرواقعا دودل هستن که دردوربعدبه آقای روحانی رای میدن یانه که این باتوجه به رای شکننده دوراول شکست رودورازدسترس نبایددید. (330912)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۷:۰۹
مطمئن باش اگه ملاک، استقبال خود جوش باشه و استقبال کنندگان اتوبوسی از نقاط دور و نزدیک اعزام نشن. همه مسئولان شرایطی شبیه استقبال کم نظیر!!!مردم مازنداران را تجربه خواهند کرد!!!البته اینم بگم که آقای روحانی اگه بتونه در مورد حصر به وعده هاش عمل کنه در دور دوم بمراتب بیشتر از دور اول رای میارند.و استقبال ها از ایشان چشمگیر و خیره کننده خواهد بود. (330916)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۶
امان از رانت و دوپینگ .وقتی رانت و دوپینگ باشد غضنفر هم مسی میشود !؟
ولی به هرحالشرکت در انتخابات و مقابله با این افراد امری واجب است . بقول استاد زیبا کلام اگر نیایید اینها با 15 درصد رای هم وارد مجلس میشوند ! (330856)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۰
اصولگراهاتادیروز مردم را به یک وعده غذا دعوت میکردند و در پیامک هاشون مردم رابابت رای دادن به روحانی به سپاهیان امام علی که در صفین منصرف شدند متهم میکردند !
آنهایی که تادیروز میگفتند مابرای شکممون انقلاب نکردیم چه شده است شعار معیشت میدهند ؟..... (330869)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۰:۲۳
می خواهند نشان بدهند که عاقل شدند، اما الکی میگند (330902)
پیشنهاد
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۱:۰۵
بزرگان اصلاحطلب در هر شهر در شورای چند نفره ایی ترجیحا با تعداد فرد اعضا ،از افرادی که شناخت دارند و یا مدعی اصلاحات و استقلال فکری هستند رزومه خواسته و ضمن اخذ تعهد کتبی به اینکه آنها منتسب به گروه اصولگرا و یا وابسته به باند احمدی نژاد نیستند و تمکین آنها به نظر نهایی شورا ( که در صورت عدم توافق شورا به حمایت از آنها ، به سود لیست نهایی اعلام شده انصراف دهند ) رزومه همه را بررسی و در نهایت یک لیست واحد نهایی در سطح شهرها اعلام شود.سید اصلاحات خود باید قاطعانه هدایت ائتلاف را عهده دار شود . (330905)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۶:۵۱
حالا اینقدر از ائتلاف اصئلگرا ها نترسید مثلا میخواین بین اصولگراها اختلاف بندازنید وزنه شما 50 بعلاهو 250 هرازتا ست ا.نم با این گند اقتصادی دیگه باید درصدای ریزش خودتونو حساب کنید وقتی تو یه روستا بالای هفتاد به روحانی رای میدند ایا الان هم همینطور هستش (330857)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۷
گند اقتصادی تورم 45 درصد و رشد اقتصادی 6/8- است به اضافه ی رشد 720 درصدی نقدینگی ! فسادها هم الی به ماشالله ! تازه رشد اشتغال 0 درصد ! ما نگران هیچی نیستیم ما 14میلیون نفریم از 76 تا 92 ! در انتخابات 92 بارد صلاحیت های گسترده ی با نیروهای درجه 4 شمارا شکست دادیم 19 میلیون به روحانی رای دادند 19 میلیون هم رای ندادند .نگو اون 19 میلیون حامی شما بودند که اصو.لگرا .....!!عموجون تو تهران بدجور شکست میخورید (330871)
امیراز قم 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۹
اگر ما 250 هزار نفر بودیم انقدر ذلیلانه و عاجزانه دست به دامان شورای نگهبان برای دوپینگ نمیشدید ! راستی از 10 بند موضوع شکایت محمود چخبر ! دادگاه چیشد که رای منع قرار تعقیب صادر کرد !؟؟میخوای یک بندش رابرات بگم ؟ گم شدن 300 میلیییییییییییییییارد دلار پول مردم ! (330874)
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۰:۱۱
پس بخاطر همینه دست به دامن شورای نگهبان شدید ؟
همون انقدری که به روحانی رای دادند شاید نزدیک به 20 میلیون نفر هم شرکت نکردند .....
مطمئن باش این 20 میلیون نفر شرکت خواهند کرد و تو دهنی محکمی به حجتیه ها و افراطی ها میزنند (330876)
سید احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۸:۱۳
اصلاح طلب ها و رفتارشون من و یاد داستان باز هم قلعه حیوانات میندازه
بهار نیوز هم خروسشونه (330895)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۷:۰۵
خوب اکثر کسایی که تو لیست هستن نماینده مجلس هستن و به هیچ وجه حاضر به کنار رفتن از صحنه نبودن خودشون اعتلاف کردن خودشونم تو لیست هستن مثلا نظر شما حداد و نبویان و میرکاظمی و ابوترابی و ...اگه تو لیست نبودن حاضر بودن برن کنار مطمنا نه پس تو لیست هستن مابقی هم باید برن کنار پس این خودش یه نوع دیکتاتور مابی هس اخه من موندم کسی که هفت هست دوره تو مجلس هس چرا باید باز بره مجلس بعد خودش بشینه از بها دادن به جوونا صحبت کنه باور کنید اگه از مجلس بیمه تامین اجتماعی شده بودن الان بازنشست شده بودن (330858)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۷:۱۲
شکست سنگینی در انتظار اصولگرایان هست. تعداد نمایندگان اعتدالگرا و اصلاح طلب که در تهران رای میارن بیشتر و نمایندگان پایداری هیچ رایی نخواهند آورد. (330859)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۷:۱۹
این لیست برای مجلس رفتن به رای نیاز ندارد! چون تمام رقبایشان رد صلاحیت شده اند. اگر میدانستند رای دارند که اینچنین رقبای این لیست را قلع و قمع نمی کردند. آنها اصلا به دنبال راهی بودند که بدون رای وارد شوند و چه چیزی بهتر از این؟! (330860)
حسین
United States
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۷:۲۸
هرکسی بخواد با حزب الله دربیوفته کارش تمومه ـ امیدوارم اینده ها از سرنوشت شما عبرت بگیرن (330861)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۲:۰۱
شما با اين همه دروغ و حق كشي و سست كردن دين و اعتقادات مردم و اختلاس و سوء استفاده از قدرت ؛ با چه رويي خودتونو جزو حزب اله حساب مي كنيد؟
اگر دين نداريد لااقل آزاد مرد باشيد. ( امام حسين(ع) ) (330883)
دروغ اولش خوبه بعدش رومیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۱:۲۹
امیرآقابازشروع کردین باذهن مردم بازی کردن؟!!
پس اینجاروبخون اگه این طوری باشه ماهم بلدیم بازی کنیم.
رقم قراردادکرسنت:78000000000000000میلیارددلاربه جیب وزیرنفت رفته!! (330887)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۶
اگه میرفت شما هالتا الان 100 باره زندانش کرده بودید !در ضمن کرسنت قرار دادی بود بایک شرکت بزرگ بر سر استخراج ازمنابع مشترک ! سالی 150 میلیارد دلار پولمردم میره توجیب قطر عراق وبهرین ازمنابع مشترک .این شرکت تا الان قراردادش تموم شده بود وما هم به میزان برداشت برابر رسیده بودیم هم اینکه تکنولوژی داشتیم . قراره تازه سال دیگه بعد 14سال از کرسنت ما با برداشت قطر فقط قطر برابر بشیم .این سالی 150میلیارد دلار را کی جبران میکنه ؟ (330899)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۸
چرا شمایی که جایگزین برای کرسنت نداشتید قرار داد را یک طرفه فسخ کردید ! مشکل شما تحریم وفسادی ها اینه که دانشتون کافی نیست یه سری چرندیات و. بدون مدرک سرهم میکنید ! حکم دادگاه و جزییات شکایت در اینترنت هست سرچ کن ببین محمود در دادگاهشکست خورد ! (330900)
بنی هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۷:۳۲
اون موقع که داشتن میبردن وچاپو میکردن کجا بودین راستی از تنظیم 10 موردتخلف واسه محمودتون خبرنداری (330893)
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۸:۲۵
5 نفر!!!!!!!!!بازم زیادههههههههههههههه (330863)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۸:۳۰
همه پیز بستگی به مشارکت مردم در تهران دارد.اگه بخواهند لیست عارف را میلیونی به مجلس می فرستند واگه هم نیایند از این لیست25نفر رای میاورند (330864)
حسین دولت آبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۸:۳۵
بهار نیوز به این خیال باش...
ان شالله در اسفند ماه نتیجه تمام این خبرگذاری ها رو دریافت خواهی کرد (330865)
شب
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۸:۴۸
با اینکه افراطیون دو آتیشه بی منطق(موسوم به جریان سوم) لیست اصول گرایی را فتح کردند.اما یقینا در روز انتخابات از مردم تودهنی فراموش نشدنی خواهند خورد.زیرا همین ها هستندکه مانع توسعه همه جانبه و متوازن کشورند. و در خوشبینانه ترین نگاه دوستان نادان نظامند که اگر آسیب شان به ملک و ملت بیشتر از خائنین نباشد کمتر نیست. (330866)
رضا.ف
Estonia
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۸:۵۲
اصولگرایان قبل از انتخابات اکثریت مجلس را کسب کرده اند در حوزه هایی بدون رقیب و با کمترین آرا به مجلس راه خواهند یافت .چنین انتخاباتی بی نظیر است وفقط در ایران دیده میشود .مسابقه ای که داور ،ناظر ،تدارکات و..همه بسود یک تیم سوت میزنند چون خوب میدانند اگر رقابتی باشد همین 5 نفر هم رأی نمیاورند . (330867)
عالیه بهترازاین نمیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۲۷
یه سلامی هم بکنیم به اولین رییس جمهور4ساله ایران! (330868)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۲:۰۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه (330909)
رضا.ف
Estonia
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۷:۵۵
راست میگه بابا بنده خدا آقا محمود کارش نیمه کاره مونده هنوز مردم نیمه رمقی دارن ویک لقمه نانی هنوز تو سفره شون هست محمود بیاد حله اون نیم نفس هم دیگر گیرمون نمیاد و از گشنگی خواهیم مرد. (330917)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۲
جای تعجب دارد افرادی که خود را متدین میدانند وادعای پیروی از ولایت امیر مومنان دارند ایا نمی دانند که مولایمان علی علیه السلام خیلی روی بیت المال وحق الناس حساس بودند ولی این اقایان مالیات عده کثیری از ملت ایران را میگیرند وحتی به ریس جمهور منتخب این ملت اجازه نمی دهند سخنانش ازتلویزیون پخش شود.ایا حرام نیست دریافتی اینان از بیت المال در حالی که طبق گفته خودشان حدااکثر22میلیون نفر به اینان رای ندادند (330870)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۰:۰۷
از استانهای بزرگ مثل اینکه در فارس نماینده اطلاح طلب حضور ندارند (330875)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۰:۳۸
5 نفر برای ترکاندن یک مملکت هم خیلی زیاده . با یک نفر هم میشه مردم رو از این بیشتر با خاک سیاه یکسان کرد!! (330877)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۰
اصلاحطلبا دنبال یک نفرن که پیداش کنن رای بدن بهش اونوقت اینا یک لیست در یک شهر درست کردن هزارنفر هم جامونده این چه رقابتیه؟ مادربزرگ خدابیامرزم شاعر بود شعرشو یک بیت در مورد انحصارگرایان یا همون مگسان دور شیرینی میگم:نوری به راهی میرفت کوری دچار اوشد یه بوسه بر لبش زد اون هم مثال او شد .... (330878)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۱
مجلس مجلس اصولگراهاست (330879)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۱:۱۴
منتظر لیست واحد و ویدئوهای حمایتی مانند انچه در انتخابات 92 اتفاق افتاد هستیم.. افراطی گری ریشه کن خواهد شد (330880)
شرینی فروش تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۱:۱۷
ازکرده خودشان پشیمان خواهند شد هاشمی وسید حسن اقا عزیزاین ملت هستند ولی به این بزرگواران اینهاخیلی بی احترامی کردن ملت با رای خودشان جواب اینهاراخواهنداد انشاالله (330881)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ۲۱:۳۵
ایشالا راه خرداد92تکمیل بشه.واصولگراها بازهم ازطرف مردم پذیرایی شن (330882)
علی
United States
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۳:۰۳
دوستان عدم حضوردرانتخابات یعنی حضورتندروها (تکفیری ها)باحداقل پنج الی ده درصد آرا درمجلس خواهد بود بنظر من با انتخاب از سرلیست آقایان عارف ومطهری میشه تعدادی افرادی شایسته ودلسوز انتخاب کرد دربین اصول گرایان هم افرادی دلسوزی از جناح آقای لاریجانی هستند که درهمین مجلس کنونی جلوی نه خیلی امابرخی ازتندروی ها ایستادند درنهایت اگر 1+50 مجلس دردست کسانی باشه که لااقل منافع ملی براشون اهمیت داره وچوب لای چرخ برنامه های اقتصادی دولت نگذارن خیلی بهترازاینکه کسانی باشند که منافع ملی براشون اصلا ارزشی نداره... (330888)
بی نام
Spain
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۳:۱۰
7 اسفند با هم ثابت خواهیم کرد،پشت درهای بسته نمی توان برای مردم تصمیم گرفت و چیزی را به آنها تحمیل کرد،پیش به سوی مجلسی سالم و آگاه (330889)
7اسفند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۷:۱۲
بذرپاش /هرگز (330891)
صادق
Portugal
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۷:۲۱
خوبه که اصولگراها خودشون هم میدونن که پیش مردم جایگاهی ندارن و رای کسب نمیکنند حتی با حذف کسانی که مورد تایید مردم هستند(اصلاح طلبان) همون پنج نفر هم اگه بخواهند رای بیاورند با رای کم وارد مجلس میشوند (330892)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۷:۵۵
اگه مردم همه بیان اینا همه به تاریخ می پیوندند! خودشون هم میدونن پایگاه مردمی ندارند بخاطر همین شورای نگهبان تمام زورش رو زد تا با حذف رقیب اینا رو با 100 هزار رای بفرسته تو مجلس! (330894)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۸
طرفداران اصلاحات بدانند با شعار کاری از پیش نمیرود رمز پیروزی حضور گسترده درانتخابات است ممکن است طرفداران اصلاحات در مورد بعضی ازنامزدها شناخت نداشته باشند در اینصورت بهترین کار این است که به لیست مورد تأیید اصلاحات رأی بدهند ؛به پیش برای خلق حماسه ای دیگر بیائید از هفتم اسفند دوم خرداد دیگری بسازیم (330896)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۹
در لیست اصولگرا ها نماینده قابلی نمی بینم که شایستگی این را داشته باشد که من به او رای دهم . (330897)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۹
شما رو بخدا حضور داشته باشین و رای بدین.
اگه رای بدیم به ائتلاف به سرلیستی دکتر عارف آینده روشن کشور کمینه برای 4 سال تضمین میشه وگرنه باید خودمونو برای ظهور محمود 96 آماده کنیم و این ظهور گناه ماست... والسلام (330901)
مجیدی تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۱:۳۰
تهرانی ها ای عزیز ها ؛جون هر کسی رو که دوست دارین ؛شما رو قسم میدم به روح امواتتون ؛
بیایید دست به دست هم بدید و روی این دلواپس ها رو از صحنه سیاسی کشور عزیزمون ایران کم کنید . (330907)
تدبیر وامید
United States
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۰
سلام وخسته نباشید بهار جون
امید همه مردم ایران به حضور حداکثری تهرانی ها تو هفتم اسفند ماه هست چون تو شهرستانها که اکثر اصلاح طلبان رو رد کردند چندانی به پیروزی وجود نداره خواهشا شما تهرانیا مشارکت کنید تا امثال کوچکزاده رای نیارن (330910)
هومن
United States
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۵:۱۲
باتوجه به رد صلاحیت گسترده چهره های شاخص اصلاح طلبان،اگر اصلاح طلبان متحد با همین ابزارهای ناعادلانه موحود هم در تمامی استانها لیست واحدی را منتخب کنند و اگر مردم ایران فقط به اندازه شصت درصد در انتخابات شرکت نمایند شک ندارم که اصولگرایان نو بیش از بیست کرسی در سراسر کشور بدست نخواهند اورد و لیست حمایت شده مجموعه اصلاح طلبی حداکثر قاطع مجلی را کسب خواهد کرد.فقط دو نکته مهم است ،اجماع اصلاح طلبان و قانع کردن مردم برای حضور و بعد پایان کار که شیرین خواهد بود و امیدوارم شیرینی ان بکام ملت ایران هم (330914)