به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۱۰۱۱۷۴

دعوت مراجع برای حضور در راهپیمایی

گروه سياسي: تعدادی از مراجع عظام تقلید در آستانه فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، از مردم برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
دعوت مراجع  برای حضور در راهپیمایی
باید به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اهمیت بیشتر داده شود
آیت الله مکارم شیرازی امسال در حاشیه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار داشت: امیدوارم همه به صورت جدی و متحد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند. ایشان با اشاره به شرایط حساس و خاص امسال کشور تصریح کرد: باید به مسئله راهپیمایی روز پیروزی انقلاب (یوم الله ۲۲ بهمن) اهمیت بیشتر داده و انشا الله برکات آن نصیب همه هموطنان شود.

همه وظیفه داریم دشمن را مأیوس کنیم
آیت الله جوادی آملی نیز گفت: همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی، دشمن را از اهداف خود مایوس کنیم و نگذاریم نظام اسلامی آسیب ببیند. مفسر برجسته قرآن کریم با بیان اینکه هم باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، افزود: مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند و با این عمل خود، بر بقاء نظام تا رسیدن آن به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولیعصر(عج) کمک کنند. ایشان اظهار داشت: این قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی، به برکت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است این قدرت باعث شد تا ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بایستیم و بر عهد خود با امام و شهدا وفا کنیم.

هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانید
آیت الله سبحانی نیز در سخنانی ۲۲ بهمن را روز تاریخی و بسیار مهم دانسته و از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد. همچنین آیت الله علوی گرگانی طی بیانیه‌ای تأکید کرد: اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می‌کنم که در روز ۲۲ بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز از تمام قشر‌ها، گروه‌ها و جریان‌ها و آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد و گفت: مردم باید با حضور گسترده خود به جهانیان اعلام کنند که مبارزه با استکبار و صهیونیست‌ها که از اصول انقلاب بوده و آن را امام راحل (ره) به ما آموختند، همچنان زنده است. ملت ایران باید نسبت به شعارهایی که موجب سقوط خاندان پهلوی و برقراری نظام اسلامی و ولایت فقیه شد، پایبند بوده و آن را فریاد بزنند.