به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۰۱۲۳۱

توضیح فروشگاه رفاه در مورد خودکشی کارگر

گروه حوادث: درپی انتشار خبر اقدام به خودکشی یکی از کارگران شاغل در شعبه شهر ری فروشگاه رفاه، یک مقام آگاه در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از برطرف شدن مشکل این کارگر خبرداد.
توضیح فروشگاه رفاه در مورد خودکشی کارگر
این مقام آگاه با تایید اتفاقی که چهار شنبه بیست و یکم بهمن برای یکی از کارگران شعبه شهر ری فروشگاه رفاه افتاده است، گفت: مسئولان ارشد فروشگاه رفاه پس از اطلاع از حادثه صبح امروز دستور رسیدگی به خواسته کارگر مورد نظر را صادر کردند. براساس خبری که صبح امروز از طریق کارگران شاغل در شعبه شهر ری فروشگاه رفاه در اختیار خبرنگار ایلنا قرار گرفت، یکی از همکاران آن‌ها به نام «ش» پس از اطلاع از اینکه کارفرما دیگر قصد تمدید قرارداد با او را ندارد اقدام به خود کشی کرد.

گویا کارگر مذکور که تا پیش از این به مدت هفت سال به عنوان نیروی خدماتی در فروشگاه رفاه شهر ری مشغول کار بوده و از قرار معلوم همکارانش پس از آنکه از اقدام به خودکشی وی مطلع می‌شوند سریعا برای نجاتش اقدام کرده و با اورژانس فوریت‌های پزشکی تماس می‌گیرند. از قرار معلوم با حضور به موقع کادر درمانی در محل حادثه، کارگر مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای هفتم تیر منظقه شهر ری منتقل می‌شود و در حال حاضر با نظر پزشکان مرخص شده است.
مرجع : ایلنا