به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۱۰۱۲۳۶
بازیکنانم به حس قهرمانی رسیده‌اند

عبدالله ویسی:تراکتورسازی خطرناک است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حس قهرمانی در بازیکنانم به وجود آمده و آنها به این خود باوری رسیده‌اند.
عبدالله ویسی:تراکتورسازی خطرناک است
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر همه بازی‌های ما 6 امتیازی بوده و اهمیت کسب نتیجه در این دیدارها زیاد است. تلاش می‌کنیم 3 امتیاز این دیدار را هم کسب کرده و خودمان را برای قهرمانی و کسب سهمیه آماده کنیم. وی در خصوص تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یک تیم بزرگ است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد و برای کسب 3 امتیاز می‌آید، اما ما با استفاده از امتیاز میزبانی برای کسب 3 امتیاز می‌جنگیم.

ویسی در مورد خودباوری بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ، عنوان کرد: بازیکنانم به این خودباوری رسیده‌اند و این موضوع را پذیرفته‌اند. در 19 هفته گذشته جزء دو تیم بالای جدول بوده‌ایم و باید بگویم حس قهرمانی در بازیکنانم به وجود آمده است. امیدوارم با روند فعلی، در آینده جایگاه بسیار مناسب برای فوتبال خوزستان به دست آوریم. سرمربی استقلال خوزستان درباره نقل و انتقالات تیمش در ادامه فصل تصریح کرد: به احتمال زیاد در ادامه مسابقات بازیکن آزاد جذب می کنیم. جای مهدی زبیدی که مصدوم شده خالی است و تاکنون صحبتی هم با آرش افشین نداشتیم و منتظر پایان خدمت سربازی او هستیم؛ اگر خدمتش تمام شود خوشحال می‌شویم به تیم ما بپیوندد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران تیم تراکتورسازی دارد، گفت: هواداران تراکتور پرشور و هیجانی هستند و اگر به ورزشگاه نیایند فوتبال ما ضربه می‌خورد و نباید به اشخاص توجهی کنند و باید تیم‌شان را حمایت کنند و اجازه ندهند حاشیه ایجاد شود. وی تاکید کرد: تیم‌های امیر قلعه نویی و تراکتور همیشه خوب بودند و در بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرند. به خوبی آنها را آنالیز کرده‌ایم تا راه‌های نفوذشان را ببندیم و اجازه گلزنی به آنها ندهیم.
مرجع : خبرگزاری آنا