به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۰۱۲۹۴
سید مهدی طباطبایی:

هاشمی به لیست ارزش می‌دهد نه لیست به او

گروه سیاسی: «آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصيتي فراجناحی است. حضور وی در هر جایی می تواند به انقلاب و کشور کمک کند. از این رو است که وزن حضور آقای هاشمی بسیار بالا است.»
هاشمی به لیست ارزش می‌دهد نه لیست به او
حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی با بیان این مطلب در مورد عدم وجود نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در برخی لیست ها گفت: «در واقع این لیست ها هستند که از اشخاصی همچون آقای هاشمی رفسنجانی اعتبار کسب می کنند، نه ایشان از لیست ها. هر لیستی که نام آقای هاشمی رفسنجانی در آن باشد و اشخاص بزرگی همچون ایشان قطعا مورد اقبال مردم نیز قرار می گیرند.»

طباطبایی در مورد نحوه حمایت تشکل ها و لیست ها از اشخاص در انتخابات خبرگان توضیح داد: «به هر صورت در میان کسانی که برای انتخابات خبرگان آمده اند چهره های شاخصی وجود دارند که قطعا مردم به آن ها رای خواهند داد. در نتیجه هر لیستی باید جوری تنظیم شود که مورد استقبال مردم هم باشد.» این عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد انتخابات پیشروی خبرگان گفت: «جامعه روحانيت مبارز براي حضور ایت الله هاشمی برنامه ريزي کرده است. به عنوان یک شخصیت فراجناحی و مورد موثوق مردم و رهبری از آقای هاشمی حمایت می کنیم.» طباطبایی در پایان در مورد اهمیت جایگاه آیت الله هاشمی در خبرگان گفت: «هاشمی یار دیرین امام و رهبری است که دغدغه همیشگی اش حفظ اسلام، انقلاب و کشور بوده است»
مرجع : انتخاب