به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۱۰۱۳۰۶

نوبخت:‌ دولت وعده غیرممکن‌نمی‌دهد

گروه اقتصادی: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال دادن وعده های غیر ممکن نیست بلکه سیاستش در سفرهای استانی این است که قول ها و وعده هایی را بدهد که اجرایی و عملیاتی شود.
نوبخت:‌ دولت وعده غیرممکن‌نمی‌دهد
محمد باقر نوبخت روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس افزود: تاکنون از مجموع بیش از یک هزار پروژه مربوط به سفرهای هیات دولت به استان های مختلف کشور، 545 طرح و پروژه عملیاتی شده است.نوبخت، با اشاره به مشکلات پیش روی دولت از جمله کاهش شدید قیمت نفت افزود: هیچ یک از موسسه های رسمی جهانی نیز پیش بینی کاهش قیمت نفت به زیر 30 دلار را نمی کردند که امروز می بینیم قیمت نفت به زیر 30 دلار رسیده است. او گفت: البته این کاهش قیمت یک اقدام کاملا سیاسی است که از سوی سعودی ها دنبال می شود که از این طریق می خواهند ما را با مشکلاتی مواجه کننند.
استاندار فارس نیز در این دیدار ضمن اشاره به ارائه تقاضا برای کمک به تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز گفت: در این سفر دستورات خوبی برای تکمیل این پروژه از سوی معاون رئیس جمهوری صادر شد.سید محمد علی افشانی افزود: امیدواریم با قول حمایت و مساعدتی که گرفته ایم، دهه فجر سال 95 شاهده بهره برداری از این پروژه باشیم.ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز که از سال 1376 آغاز شده، 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مرجع : ایرنا