به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۰۱۵۲۵

لیست اصلاح‌طلبان قطعی شد یا نشد؟

گروه سیاسی: در حالیکه یک عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم قطعی شده اما مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: این شورا در ارائه لیست نامزدهای اصلاح طلبان هنوز به اتفاق نظر کامل نرسیده است.
به گزارش تسنیم، حسین مرعشی از قطعی شدن لیست نهایی اصلاح‌‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: ویرایش نهایی لیست امشب انجام و فردا منتشر می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس قطعی شده و خبرهایی درباره اختلاف بین اصلاح‌طلبان وجود دارد؟ افزود: بالاخره ما داریم تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را به جامعه معرفی کنیم تا یک مجلس خوب انشاء‌الله شکل بگیرد.

لیست اصلاح طلبان تکمیل نشد

در همین حال خبرگزاری ایرنا گزارش داد: مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: این شورا در ارائه لیست نامزدهای اصلاح طلبان هنوز به اتفاق نظر کامل نرسیده و نسبت به 70درصد لیست اجماع حاصل شده است. الهام فخاری اظهار داشت: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان درمورد حدود 30درصد لیست به اجماع نرسیده و فهرست هنوز تکمیل نشده است و باید به صورت ائتلافی توافق حاصل شود.

وی ادامه داد: مواردی است که باید روی آنها توافق حاصل شود و تلاش بر این است که امشب لیست جمع بندی شود و مبنا بر اساس فرم ارزیابی و فرآیند (فام) بود. مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: تخصص فرد، سوابق اجرایی، پژوهشی، علمی، مطبوعاتی و اجتماعی نامزدها برای قرار گرفتن در لیست ملاک و معیار بوده و فرم ارزیابی حاصل زحمات و کار یک تیم تخصصی بود که تخصص های مختلف از جمله جامعه شناسی در تدوین آن نقش داشتند.

فخاری با بیان این که لیست اصلاح طلبان لیست خوب و قابل دفاعی خواهد بود، گفت: انتخاب افراد در فهرست بنا به شرایط و گزینه های موجود تایید صلاحیت شده صورت گرفته و امیدواریم فهرست تا امشب نهایی می شود. ممکن است در بین افراد انتخاب شده در فهرست جایگزینی هم صورت گیرد. انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزار می شود.