به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۱۰۱۶۳۶
مطهری: تعهدی به اصلاح‌طلبان نداده‌ام

مطهری عامل اختلاف‌نظر در بین‌ اصلاح‌طلبان!

گروه سیاسی: علی مطهری امروز درباره اینکه آیا میثاق نامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان را امضا کرده‌ یا خیر، گفت: در این چیزی که اسمش را میثاق‌نامه گذاشته‌اند، اطلاعات شخصی مثل میزان تحصیلات و سوابق پژوهشی و آموزشی و سوابق اجرایی و فعالیت رسانه‌ای را خواسته‌اند و در پایان آن هم آمده است که کاندیدا در صورت پیروزی در انتخابات، عضو فعال فراکسیون اصلاح‌طلبان شود، که این بند را بنده نپذیرفتم. بنا بر این آنچه که امضا کرده‌ام چیز مهمی نبوده است و تعهدی به آنها نداده‌ام. ضمناً همان طوری که می‌دانید ما فهرست مستقل صدای ملت را برای حوزه تهران داده‌ایم و به زوی فهرست مربوط به مراکز استانها را نیز اعلام خواهیم کرد.

در همین زمینه خبرنگار بهار کسب اطلاع کرد، در بین اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای گنجاندن نام علی مطهری در لیست اصلاحات، اختلاف نظر به وجود آمده و در حالیکه برخی از اعضا همچون حجت‌الاسلام موسوی لاری با این امر مخالفت کرده‌اند، برخی دیگر نیز اصرار بر گنجاندن نام او در لیست دارند. همین موضوع، یکی از دلایل عمده تاخیر در اعلام لیست نهایی اصلاح‌طلبان بوده است.

ایرانی
United States
۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۱۵:۲۶
مطهری از بسیاری از اصلاحطلبآن قلابی مثل عباس عبدی و ابراهیم اصغر زاده و ......بهتر است، آن قلابی ها با تز عبور از خاتمی و دشمنی کورکورانه با هاشمی، کمر دولت اصلاحات را شکستند و هنوز هم آدمهایی نفوذی و کار خراب کن در بین اصلاحطلبآن دارند (331024)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۱۵:۴۴
درود بر مطهری...هم پدر و هم پسر (331026)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۱۷:۵۳
مطهری ثابت کرده از تابش امثال اینها با شهامتش بیشتره باز اشتبا ه انتخابات گذشته رو انجام ندهید (331035)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۲۱:۴۷
مطهری بدلیل شهامت و صراحت و صداقتش بر بسیاری از مدعیان دفاع از حقوق مردم شرف دارد (331055)
لطفی
۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۲۲:۰۸
رسانه های اصلاح طلب باید حواسشون باشه که با رفتن این نوع خبرها که صنار عایدی برای اصلاحات نداره ، توی زمین رقیب بازی نکنند. (331057)
ایوان غرب
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ۰۱:۱۵
مطهری از اصلاح طلبان شناسنامه دار نیست اما تفکراتش اصلاح طلبانه است و ما باید نه به لیست او بلکه فقط به خود او رای دهیم که به او شخصا نیاز هست . (331063)