به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۱۰۱۶۵۸

فکر نمی‌کردم به این راحتی ژاپن را ببریم

گروه ورزشی: ساحلی باز تیم ایران پس از پیروزی بر تیم ملی ژاپن "ب" گفت: خودم هم فکر نمی کردم به این راحتی ها پیروز شویم.
فکر نمی‌کردم به این راحتی ژاپن را ببریم
رضا نائینی پس از پیروزی دو بر صفر ایران بر تیم ژاپن (ب) در تور جهانی والیبال ساحلی، اظهار کرد: بالاخره از امتیاز میزبانی استفاده کردیم. تیم دوم ژاپن را در یک بازی راحت بردیم. خودم هم فکر نمی کردم به این راحتی ژاپنی را شکست دهیم و بتوانیم با اختلاف امتیازهای بالا برنده شویم. حالا برای صعود به جدول اصلی مسابقات باید یک بازی دیگر با تیم اول چین که قهرمان آسیا است، داشته باشیم.وی با اظهار امیدواری به پیروزی بر تیم چین گفت: بازی صبح ما سنگین نبود و امیدوار هستیم تیم اول چین را شکست دهیم.

 

ملی پوش ایران خاطرنشان کرد: اصلا فکر نمی کردم بتوانیم در این سطح مسابقات را برگزار کنیم. امیدوارم تماشاگران بیایند و از ما حمایت کنند. قطعا حمایت آن ها تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم های ایرانی خواهد داشت.نائینی در ادامه با قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات گفت: سطح کیفی و برگزاری این مسابقات خیلی خوب است. تا الان هر چه در والیبال ساحلی داشتیم در حد تفریحی بود. اما حالا شرایط خیلی خوب شده است. هیچ کس فکر نمی کرد چنین مسابقاتی در ایران برگزار شود. دست فدراسیون و شخص کسری غفوری (دبیر سازمان لیگ ساحلی) درد نکند که چنین شرایط خوبی فرآهم آوردند.

 

وی در پایان یادآور شد: مربی تیم ما آرش رامسری است و توسط فدراسیون و اسپانسر ها حمایت می شویم.همچنین شوجی ملی پوش تیم ژاپن پس از شکست دو بر صفر مقابل ایران اظهار کرد: ما از نظر ذهنی برای رویارویی با تیم ایران آماده نبودیم. ما فقط یک روز برای تمرین فرصت داشتیم و پس از یک سفر طولانی در این مسابقات حاضر شویم. شاید قدری از نظر بدنی شرایط خوبی برای این مسابقات نداشتیم.وی افزود:سطح برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در ایران خیلی خوب است. از نظر سازماندهی و مدیریت مسابقات هیچ مشکلی وجود ندارد.

مرجع : ایسنا