به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۱۰۲۱۵۹
اگر اصلاح‌طلبان انگلیسی‌اند؛ شما هم حتما اسراييلي هستيد!

اتهام اصلاح‌طلبان؛ چرا مردم را تشويق به راي دادن مي‌كنيد!

همسويي دلواپسان تندروی مغالطه‌گر داخل و خارج
گروه سياسي: در روزهاي منتهي به هفتم اسفند و برگزاري انتخابات مجالس شورا و خبرگان، بار ديگر همسويي افراطيون داخلي و خارج‌نشين عليه اصلاح‌طلبان تشديد شده و به عينه قابل مشاهده و رصد است.
اتهام اصلاح‌طلبان؛ چرا مردم را تشويق به راي دادن مي‌كنيد!
اين بار ظاهرا اتهام!! اصلاح‌طلبان، دعوت مردم به مشاركت گسترده در انتخابات است! شبكه‌هاي اينترنتي، راديويي، تلويزيوني فارسي زبان خارج از كشور اين روزها مملو است از درخواست تحريم و عدم مشاركت مردم در انتخابات. براي مثال همين ديروز، شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان انديشه با اختصاص 2 ساعت وقت به حسن داعي و نيك‌آهنگ كوثر به آنان اجازه داد تا هرچه بر زبانشان مي‌آيد عليه اصلاح‌طلبان داخل كشور بگويند، زيرا آنها از مردم دعوت كرده‌اند پاي صندوق ها راي بيايند. (اتهام و جرمي بالاتر از اين؟؟)

در داخل هم افراطيون دقيقا همان ساز افراطيون خارج‌نشين را مي نوازند. در اين زمينه سايت اصلاح‌طلب انصاف نوشت: «این تاکید رهبری در ۱۹ دی امسال است که مرور آن به رسانه ها و صاحبان تریبون های اصولگرا به ویژه روزنامه جوان به خاطر تیتر های صفحه ی اول امروز توصیه می شود: حضور مردم یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می‌کند. اینکه ما تکیه می‌کنیم، تأکید می‌کنیم، اصرار می‌ورزیم بر اینکه مردم همه شرکت کنند در انتخابات و من بارها این را قبلاً گفته‌ام که حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند. ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، عیبی ندارد امّا انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی است، مال نظام جمهوری اسلامی است. همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب میشود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیّت کامل باقی بماند -که خب بحمدالله امروز هست- این موجب میشود که ملّت ایران در چشم ملّتهای دیگر آبرو پیدا کند و اعتبارش بالا برود؛ در چشم دشمنانش ابّهت پیدا کند ملّت ایران؛ انتخابات این است. بنابراین اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آنها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام است، آبروی ملّت ایران است، آبروی کشور است.

آیا شرکت همه ی ایرانیان و تشویق به مشارکت در انتخاباتی که شورای نگهبان از ورود مخالفان و حتی بسیاری از منتقدان سلیقه ها برای کاندیداتوری جلوگیری کرده است، دلواپسی دارد؟ آیا ولایت مداری مدعیان علی رغم تاکید رهبری بر «رای دادن» همه حتی کسانی که نظام را یا ایشان را قبول ندارند، این است؟

از سوي ديگر، پس از پروژه نفوذ اکنون کلید واژه جدید دلواپسان در برابر اتحاد و همبستگی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استفاده از الفاظ "کاندیداهای مورد حمایت انگلیس" است و با بوق و کرنا کردن این کلمات می‌خواهند اتحاد مردم را در انتخابات نشانه روند و مانع تحقق یک مشارکت بالا شوند و جالب اینکه مدعی دغدغه مند بودن برای تشکیل مجلسی «سالم» هستند! حال آنکه وقتی 175 کاندیداي دو دوره قبل مجلس، از معاون اول رئیس‌جمهور دولت پاک‌دستان برای ورود به مجلس هشتم پول! گرفتند چنین دغدغه و نگرانی نبود و نمایندگان راه یافته به مجلس هیچگاه نفوذی و مورد حمایت شیطان به حساب نیامدند و همگی در زمره ی پاکان به شمار می‌روند و در این دوره نیز عده‌ای از همان نمایندگان در بین کاندیداهای تایید شده مجلس هستند و با خرج پول‌های گزاف و هنگفت در صدد ورود مجدد به بهارستان هستند اما اینها هیچگاه نفوذی و انگلیسی نیستند چون اصولگرا و دلواپس‌ند!

محمد یوسفی آرامش هم در شبكه اجتماعي تلگرام نوشت: این روزها فضای اینترنت ایران پر شده است از عکس ها و پیام های مغالطه گرانه در مورد اصلاح طلبان! با سیاست های نا به خردانه خود هشت سال کشور را در سخترین شرایط قرار داده اند و حال دو قورت و نیمشان هم باقی است! تندروها این روزها پا را از حدشان بسیار فراتر گذاشته اند و به شکلی کاملا ویروسی سعی در تخریب مردان نیک این کشور دارند. همان تندروهایی که گاه پا را از حرف و مغالطه هم فراتر می‌گذارند و دست به تخریب ماه ها تلاش دیپلماسی یک کشور می‌زنند و تمامی زحمات یک دولت را در عرض چند دقیقه با حمله به هر سفارت خانه ای که عشقشان می‌کشد بر باد می‌دهند.

تمامی این کارها را خیانت به یک نظام و مردان انقلابی اش نمی‌دانند، کوتاه نمی‌نشینند و حال با مغالطه‌گری‌های مضحك خود اصلاح طلبان را مخالف نظام و همنوا با بی بی سی می‌دانند! می‌گویند چرا بی بی سی از لیست های اصلاح طلبان حمایت می‌کند و... پاسخ به اين مغالطه بسيار ساده و ابتدايي است: «اگر حمایت بی بی سی بر خلاف خواسته اصلاح طلبان از لیستی وجود دارد و اصلاح‌طلبان با آنها هم دست هستند، پس در مسئله برجام چه باید بگوییم که تندروها و دلواپسان با اسرائیل و نتانياهو یک دست بوده‌ و يك نفس و يك صدا، خواهان عدم اجرای برجام بوده‌اند؟! آيا با اين منطق شما اسراييلي‌ نيستيد؟»

صادق
Portugal
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۸:۲۳
متاسفانه باز هم صدا و سیمای میلی با پول بیت المال دارد بر ضد مردم برنامه می سازد. و اصلاح طلبان را میکوبد اما خدا رو شکر مردم ما راه راست رو پیدا کردن که این تندروها فقط به فکر منافع خودشون هستند نه مردم. (331453)
نکته بین
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۳۵
صدا وسیما علاوه بر برنامه های ضد اصلاحات و نقض بیطرفی بعد از انهمه رد صلاحییت، گاه به نظر میرسد با پخش برنامه های خاصی از زبان چند نفر در خیابان و حذف نظر بقیه مردم ، به مردم القا می کند که نماینده ها به مجلس که بروند هیچکاری نمی کنند و مردم رای ندهید !!! (331507)
صادق
Portugal
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۸:۲۴
زنده باد اصلاحات
زنده باد هاشمی
زنده باد روحانی
زنده عارف
زنده باد سید حسن خمینی
و...............
زنده باد سید خندان و مظلوم اصلاحات خاتمی عزیز (331454)
علی
United Kingdom
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۱۳
مدیریت انتخابات میان اصلاحطلبان در اکثر استانها غیر از چند استان، بسیار ضعیف و شک برانگیز است، و در انتخابات قبلی هم در استانها این جوانها و نیروهای خودجوش در پیروزی ها موثر بودند و سازماندهی درستی اصلا وجود نداشته ، مثلا شورای سیاستگذاری اصلاحطلبآن در استانها ، شامل گروهایی میشود که بعضی فقط یک اسم هستند و اصلا وجود خارجی واقعی ندارند، به جز دو سه نفر و گاه حتی یک نفر هیچ عضو و پایگاهی ندارند ، گاه فردی که مثلا نماینده فلان تشکل شده ، اطلاعات سیاسی معمولی هم ندارد و فقط به خاطر منافع شخصی و (331502)
علی
United Kingdom
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۱۷
ادامه
.... معمولی هم ندارد و فقط به خاطر منافع شخصی و یا علل دیکری نماینده آن تشکل شده و بعد این فرد در شورای سیاستگذاری یک رای دآرد و بقیه افراد کار کشته و با تجربه اصلاحطلب هم یک رای دارند و گاه اصلا اصلاحطلبآن صاحب فکر و با تجربه در این شوراها وجود ندارند ، نتیجه بی برنامه گی و شکستهای قبلی و گاه انتخاب افراد بسبار ضعیفی از دل این شوراها بوده است که هیچ توان و خلاقیتی برای تبلیغ و انتخابات ندارند و نمی توانند ایجاد یک موج انتخاباتی در جامعه و ائتلاف در بین کاندیدها کنند (331504)
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۷:۵۶
سید خندان رو عشقه.............. (331524)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۸:۴۴
شک ندارم افراطیون داخلی بااسرائیل هماهنگ هستن.اصلاًشک ندارم. (331457)
زنجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۹:۰۲
در شهرهای دیگر نمیدانم چگونه است ولی در زنجان تبلیغات نامزد اصلاح طلبان ضعیف است و کسی وی را به عنوان نامزد اصلاح طلبان نمی شناسد درحالی که تبلیغات نامزدهای مستقل که بسیار زیاد هم هستند پررنگ تر است. (331458)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۱:۴۸
اینجا قم است لاریجانی 54 درصد پیشتاز است (331478)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۹:۰۷
درسال 90 برنامه ای از شبکه 4 به عنوان زاویه پخش میشد . بعد از شکست های متوالی کارشناسان اصولگرایی در مقابل دکتر آجدانی بلا خره مجبور شدند حداد عادل را وارد مناظره کنند . دکتر آجدانی در دفاع از روشنفکر ها حرفی زد قابل تامل :ایشان به ارتباط مداوم برخی از روحانیون نام آشنای دوران مشروطه با سفارت انگلیس پرده برداشت !به صورتی که حداد عادل برافروخته شد وشروع به توهین به آخوند زاده و کرمانی و طالبوف نمود ! آن چیزی که مشخص است ارتباط جریان ضد مشروطه با انگلیس بوده ! (331460)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۹:۱۲
2030 دیگه سنگ تمام گذاشته و در گزارس های پارلمانش همین جور تصاویر مجلس ششم را پخش میکنه که پایه خنده است.
دیشب بررسی مجلس هفتم بود ناگهان تصاویر مجلس ششم را و تحصنش را نشان داد احتمالا امشب و فردا شب در بررسی مجالس هشتم و نهمش هم دوباره تصاویر مجلس ششم را میگذارد تا خوب محکم کاری کرده باشند اقایون صدا سیمایی.
کاملا مغرضانه است و در بررسی مجلس هفتم هیچ صحبتی از طرح ناموفق اقتصاددان معروف اقای توکلی در طرح تثبیت قینتها نکردند.
صدا سیما فقط میخواهد اصلاح طلبان را بزند. (331461)
دلواپس متاسف،شجاعت وشرف میخاد حذفش نکنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۹:۱۸
مخغخغخلطه نکنید.
داخل کسی به دعوت از مردم به حضور اعتراض نکرده.
سوال اینه که چرا رادیو تلویزیون ماهواره ای از اصلاح طلبان حمایت میکنن و مردم روتشویق به رای دادن به اونا میکنن در حالی که دشمنی امثال بی بی سی و دنباله اش با مردم ایران(نگفتم انقلاب اسلامی چون قبل انقلاب هم سابقه کودتا تو کارنامشون دارن) برای ساده لوح ترین ایرانی هم محرز شده
کلااحمدی نژاد برا اسراییل خوب بود!!!اما این فقط تحلیل یه روز نامه نگاره
در حالی که پرز (رییس رژیم جعلی)رسما اعلام کرده اصلاح طلبا سرمایه ی اسراییل تو ایرانن... (331462)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۰۹:۴۳
افراطی ها منطق ندارند و برای تخریب رقیب دست به هر اقدامی می زنند . این انگ ها و برچسب ها هم دیگه قدیمی شده و اینقدر بیانت کرده اند دیگر خط قرمز نیست . خدا همیشه رسواشون کرده و اینبار هم خواهد کرد . اینا از حضور مردم و رای مردم بسیار وحشت دارند و سر این خیلی حرص و جوش میخوردن و به هم میریزنند . بخاطر همین ابایی ندارند از هرگونه بی اخلاقی . اما پیشاپیش شکست دیگری برایشان رقم خواهیم د تا به امید خدا این اقلیت تمامیت خواه و ضد منافع ملی از صحنه کشور حذف شوند
درووود بر ایران و درووود بر مردم ایران (331466)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۰:۲۸
افتخار می کنم اصلاح طلب هستم که رقیب آنچنان از حضورم ترس دارد و واقف به مقبولیتم است که حالا بعد از ردصلاحیت های گسترده وناعدالتی در رقابت دست به دامان دشمنان شده اما غافل از آن است که مردم دیگر فریب نخواهند خورد (331470)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۰:۴۵
واقعن صدا و سیما با چه رویی داره میگه ما بیطرف عمل میکنیم؟ هر وقت تلوزیونو روشن میکنیم دارن از اصلاح طلبها بد میگن و توصیه انگلیس برای رای به اون ها! بی بی سی قلط کرد که حمایت کرد ،اینا با بی بی سی مشکل ندارن با هرکی طرز فکرش با اونا متفاوته مشکل دارن و هر طرز فکریو نپسندن میگن فکر دشمنه! ولی مردم پای صندوقها نشون میدن که این تخریب ها هیچ تاثیری در انتخابشون نمیزاره ،انشاالله... (331471)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۰:۴۶
70 اصلاح طلب مقابل 3000 اصول گرا ،آدم یاد روز عاشورا میفته.. (331472)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۱۴
اینها همش مغاطله هست عزیزم یه کم بصیرت داشته باش (331503)
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۲:۰۱
منظورتون سکوت در برابر اختلاس و دزدی و چپاول بی المال است !
نه ما بی بصیرت میمونیم (331540)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۱:۴۹
کسانی که دم از بی بی سی می زنند می خواهند حواس مردم را به آن سمت بکشانند چون این یک زد و بند است برای رای آوردن ما باید به داخل توجه بکنیم چکار دارید بی بی سی چه غلتی میکند پس اگر روزی بی بی سی با خارج نشینان دشمن شد ما باید آنها را بپزیریم طوری که آقایان می گویند . مردم دیگر همه را چیز خوب می فهمند .
پس هی به بی بی سی بگو عیله من بیشتر بگو من هم فقط گوش به شماست به مردم ایران کاری ندارم شما برای من رای جمع مکنید (331479)
ahmad
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۳:۱۳
بیشترین خدمت رو به اسراییل احمدی نژاد و افراطیون کردند (331491)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۱۳
اتفاقا بیشترین ضربه رو هم احمدی نژادو نیروی های انقلابی یا به قول شما افراطیون به اسرائیل زدند
فقط کافیه مراجعه کنید به سفر شجاعانه احمدی نژاد به لبنان (331501)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۹:۳۳
سفر شجاعانه ايشون به ونزوئلا و نيويورك را فراموش كرديد، و از همه مهمتر دستاوردهاي اين سفرها رو ، (331529)
موسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۲:۰۵
بیشترین ضربه را احمدی نژاد زد
با طرح هولوکاست باعث شد اسرائیل مظلوم نمایی کنه
اینم سند برو نگاه کن ! سند سند سند (331541)
سوال از محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۲:۴۰
سیاست های بی نظیری که اجماع جهانی علیه ایران و به نفع اسراییل را رقم زد, از ضربات مهلکی بود که محمود و دوستان به اسراییل وارد کردند؟؟؟!!! (331545)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۳:۴۱
چهره صدا وسيماي ميلي براي همگان مشخص شده واين صدا وسيما خود را به زمين واسمان مي زند تا زهرش را بريزد ، بنابراين مردم بايد در هفتم اسفند با راي قاطع خود به نيروهاي اصلاح طلب و اعتدال گرا براي چندمين بار او را به زمين بزنند (331495)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۰۰
گاه گاهي لازم است بگونه اي در مقابل دروغ و لجن پراكني ايستاد، اگر اينطور نشود بوي تحفنش همه را ميازارد. كاش ميشد اونهايي كه دم از تمدن و اخلاق ميزنند كمي به بيرون مرزها نگاه كنند و از اينها (به قول اقايان : بي اخلاق و بي تمدن و وحشي) كمي درس بگيرند. ببيند كه اگر دو كانديدا با هم رقابت ميكنند ، از برنامه هاي مورد نظرشان و چگونگي اجراي ان حرف ميزنند و دفاع ميكنند، نه يكي ديگري را نوكر خارجي ها خطاب ميكند و نه ديگري او را خائن خطاب ميكند، حق اين تصميم را به عهده مردم و انتخاب كنندگان ميگذارند. (331498)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۰۲
اگربه قول خودتون اسرائیل که به خاطرمنافعش درقضیه برجام بااصول گرایان هم صداشده این روهم بدونیدکه اصول گرایان همیشه ازاسرائیل اعلام برائت کردندولی اصلاح طلبها از سران فتنه تااین نامزدهای فعلی مجلس هیچ وقت این کاررونکردند (331499)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۹:۲۹
شماً زياد ناراحت نباش، كار خودتو بكن. مردم اگاه هستن عزيز، و براي خودشون معيارهاي متفاوتي دارن ، إعلام برائت بكني يا نكني ، مردم ديدند چه كساني دستشون رو تو جيب همين مردم بردند (331528)
ثمین
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۲:۱۸
اگررنگ فعالیت اصلاح طلبها کم رنگه به خاطر ردصلاحیت های گسترده اونهاست مردم چهره های جدید رونمی شناسندواطمینان ندارند اگربعد ازانتخاب اون چیزی که میخواستند نشد مگه میشه دوباره رای روپس گرفت اکثرطرفداران اصولی هابه لیستشون رای میدن وبرای همین اونها درصدی رای ثابت دارندولی اصلاح طلبها بافکررای میدن وطی هفت روزکه نمشه به کاندیدای جدید باورداشت وصرف شرکت درانتخابت وپیروزی لیست امید نمیشه باورکردکه اصلاحات پیروز شده چراکه درمجلس اصلاحات هم اشکال زیادبود (331543)
علی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۲:۲۴
جلالی: تندورها در سال۸۸بنزین روی آتش ریختند

نماینده مجلس نهم خطاب به تندروها گفت: این شما بودید که آتش را خاموش نمی‌کردید و با بنزین ریختن روی آتش و لفظ فتنه به تسویه حساب‌های جناحی مشغول بودید.
کاظم جلالی در گردهمایی مهندسین با کاندیداهای ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان تهران به مناسبت هفته مهندس، خطاب به کسانی که او را به انحای مختلف متهم می‌کنند، گفت: بعضی‌ها از من کینه دارند؛ این هم طبیعی است، چرا که بنده کسی بودم که سال ۸۸ موارد کوی دانشگاه را پیگیری می‌کردم و حتی از کمیته مربوطه در آن سال استعف (331544)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۳:۳۳
در قضیه برجام آمریکا کاملا با اسرائیل هماهنگ بود و دائما جزئیات را با آنها در میان می گذاشت. (331546)