به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۰۲۱۷۰
هنرمندان با تمام بضاعت خود در جشنواره شرکت کردند

بودجه موسیقی دو برابر شد

گروه فرهنگی: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : بودجه حوزه موسیقی برای سال آینده دو برابر شد.
بودجه موسیقی دو برابر شد
علی مرادخانی در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت با اعلام این خبر افزود: در حوزه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به گستره ای که داریم امکانات چندانی نداریم؛ بعنوان مثال تصور کنید در روزهای اخیر با چهار جشنواره روبرو بوده ایم. جشنواره های تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و مدل و لباس که هر یک برای خود سطح وسیعی از فعالیت ها را دارند. وی ادامه داد: بر اساس وعده ای که جناب رییس جمهور در همین مکان یعنی تالار وحدت داده اند، موفق شدیم که ارکستر سمفونیک تهران را راه اندازی کنیم و در برنامه های آتی نیز امیدواریم ارکسترهای بزرگ ما نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان اجرا داشته باشند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت گفت: بدون اغراق جشنواره موسیقی که امسال برگزار شد یکی از بی نظیرترین جشنواره هایی بوده که در چند سال گذشته داشته ایم.
مرادخانی خاطرنشان کرد: هنرمندان موسیقی با تمام بضاعت خود در این جشنواره شرکت کردند؛ هم اکنون انتظار آن می رود که ما نیز بضاعت های بیشتری را برای این هنرمندان به کار گیریم.
مرادخانی در پایان با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی دولت خواستار حمایت های بیشتر آنان در جهت رونق بخشیدن به فرهنگ و هنر کشور شد.
مرجع : ایرنا