به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۱۰۲۲۱۲
فائزه هاشمی: اگر رای ندهیم چطور حق خود را بگیریم؟

تندروها می‌خواهند با مشارکت اندک مردم پیروز انتخابات شوند

گروه سیاسی: یک نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس در واکنش به تخریب‌های اخیر علیه پدر و خانواده‌اش گفت: تخریب‌ها به دلیل رایی است که آقای هاشمی دارد.
تندروها می‌خواهند با مشارکت اندک مردم پیروز انتخابات شوند

فائزه هاشمی رفسنجانی در خصوص این روز‌ها از سوی گروهی خاص در جهت تخریب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به راه افتاده است گفت: تخریب‌ها به دلیل رایی است که آقای هاشمی دارد این افراد تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رای آقای هاشمی را بشکنند و به نظرم هیچ کدام تاثیر نخواهد داشت چرا که هر بار تخریبی را علیه ایشان آغاز کرده‌اند، نتیجه عکس گرفته‌اند. او افزود: عملکرد این افراد و گروه‌ها نشان دهنده ترس و نگرانی از شکست در انتخابات است؛ آن‌ها می‌دانند رای ندارند بنابراین با توسل به این روش‌های ایذایی و خلاف دین و خلاف اخلاق و... می‌خواهند کمبود آرا را جبران کنند و رای مردم را به سمت خود جلب کنند. فکر می‌کنم این مسائل تاثیر چندانی نداشته باشد.

هاشمی همچنین خاطرنشان کرد: بعد از سال ۸۸ خیلی مسائل مشخص شد و مردم و جامعه متوجه خیلی مسائل شدند. شاید پیش از این تبلیغات سوء می‌توانست تاثیر گذار باشد، اما عملکرد آقای احمدی‌نژاد خیلی واقعیت‌ها را رو کرد و امروز این تخریب‌ها نمی‌تواند کارساز باشند. نماینده مجلس پنجم شورای اسلامی در خصوص لزوم شرکت در انتخابات نیز گفت: این انتخابات بسیار با اهمیت است و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، به یک معنا در زمین تندورها بازی کردند و بستری را فراهم می‌کنند تا خواسته واقعی آن‌ها به ثمر برسد؛ یعنی مردم در انتخابات شرکت نکند و در این صورت اصولگرایان بتوانند با رای حداقلی که دارند پیروز میدان شوند؛ لذا نباید این فرصت را به آن‌ها داد.

او با تاکید بر شرکت در انتخابات گفت: باید وارد صحنه شد و این حرکت‌های خلاف قانون، بر هم زدن سخنرانی‌ها، دستگیری‌ها، بازجویی‌ها و... را خنثی کرد چرا که آن‌ها با تمام این اقدامات تلاش کردند مردم ناامید شوند و وارد صحنه نشوند به نظرم مردم باید بایستند و با رای خود نشان دهند که دیگر این روش‌ها کارساز نیست.

نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: حق چیزی است که باید مطالبه کرد اگر رای ندهیم چطور حق خود را بگیریم؟! مگر جز اصلاحات راه دیگری وجود دارد؟! نباید این نکته را فراموش کرد که بهترین راه اصلاحات رای است.

هاشمی در خصوص لیست اصلاح‌طلبان نیز گفت: ما باید شرایط را درک کنیم به هر صورت اکثر شخصیت‌های شاخص اصلاح طلب رد صلاحیت شدند و امروز افرادی که در لیست قرار گرفته‌اند از افراد خوش فکری هستند که در طول این چند سال عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند بنابراین لازم است به تمام افراد لیست رای داد مضاف برآنکه این موضوع باعث می‌شود چهره‌های جدیدی به بدنه اصلاحات اضافه شود و از این بابت می‌توان این موضوع را یک پوست اندازی برای اصلاحات به حساب آورد.

مرجع : ایلنا