به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۱۰۲۴۵۳
پس از پروژه «ليست انگليسي»

ليست سعودي هم توخالي از آب درآمد!

گروه سياسي: فعالان رسانه ای اعام كردند: خبر موضع گیری مفتی سعودی در خصوص انتخابات ایران جعلی است، هیچ یک از رسانه های شناخته شده عربستان این خبر را درج نکرده اند.
ليست سعودي هم توخالي از آب درآمد!
شماری از کاربران فعال در حوزه رسانه اعلام کردند که در جست و جوی خود در باره صحت و سقم ادعای حمایت مفتی سعودی از یک جناح در انتخابات ایران دریافتند که چنین شایعه ای واقعیت ندارد و هیچ یک از رسانه‌های شناخته سعودی مطلبی دال بر موضع گیری مفتی مذکور در قبال انتخابات ایران درج نکرده‌اند. امروز برخی رسانه‌های مخالف دولت مثل فارس، مشرق، رجانیوز و تسنیم در مطلبی به طور همزمان ادعا کردند که مفتی ضد شیعه سعودی با حمایت از چهره های میانه رو ایران خواستار آن شده است که به آیت الله جنتی، مصباح و یزدی رای داده نشود!

این مطلب را تلویزیون نیز در برخی از بخش‌های خبری خود منتشر کرد. اما ساعاتی بعد کاربران حاضر در گروه تلگرام «مدیالوژی» که به شکل روزانه مطالب رسانه‌های داخل را به بحث می گذارد گفتند که در بررسی و جست و جوی خود در رسانه های معتبر سعودی نشانی از این مطلب نیافته‌اند! گفتني اينكه، رسانه هاي افراطي طيف اصولگرا قبلا با پروژه «ليست انگليسي» هجمه‌ي ديگري عليه اصلاح‌طلبان و كانديداهاي مورد تاييد آنها راه انداخته بودند كه ظاهرا به دليل بي توجهي افكار عمومي به اين فضاسازي به جعل «ليست سعودي» هم مبادرت ورزيدند كه اين يكي هم از اساس جعلي از آب درآمد!

عبدالعزیز الهندی رئیس دفتر خبرگزاری سعودی در واشنگتن در صفحه توییتر خود، خبر مربوط به سخنان مفتی اعظم سعودی علیه برخی از کاندیداهای انتخابات خبرگان ایران را تکذیب کرد. الهندی گفت که خبری که در رسانه های ایران تحت عنوان «مفتی اعظم دربار آل سعود‌: مردم ایران به جنتی، مصباح و یزدی رای ندهند!» منتشر شده، واقعیت ندارد. براساس این گزارش، در سایت عبدالعزیز محمد آل‌الشیخ مفتی وهابی عربستان نیز چنین سخنانی به هیچ وجه وجود ندارد.

امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۲
متاسفانه با وجود میلیاردها دلار 300 میلیارد دلار پول ذخیره شده ! تبلیغات شبانه روزی صدا وسیما میلی برای اصولگراها وهمینطور چلوکباب و شام 40000تومانی و تراول 100 هزار تومانی اصولگراها که در تمامی نظر سنجی ها از اعتدال و اصلاحات عقب افتاده اند......باز هم میبینیم که به صورت ناشیانه دست به تحریف اخبار میزنند . اون از اقتصادندان هاشون که میزان اشتغال رانمیتوانند محاسبه کنند (331858)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۴
اینده ای روشن و پراز امید با انتخاب اصلاح طلبان (331859)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۵:۲۱
دوست گرامی پیش از اصول گرایان دولت و مجلس نزد اصلاح طلبان بود که بالنسبه بهتر عمل کردند ولی هیچگاه نتوانستند آینده روشن ترسیم کنند. (331881)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ۰۲:۳۱
نمیشه از یک دولت و یا مجلس انتظار داشت همه مشکلات کشور را حل کند . همچنان که برخی از مشکلات ریشه ی صدها و هزاران ساله دارند حل آنان نیز به سالیان دراز نیاز دارد.شاهکار دولت ها در این است که برای حل مشکلات مسیری درست انتخاب کنند.و بنظر من دولت اصلاحات و مجلس ششم از این لحاظ در تاریخ ایران مانندی ندارند.ترسیم آینده روشن هم بدین معنی است که کشور در ریل درست قرار بگیرد. (331919)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۹
این هم از سیاست مداران قول قولی ! آری گویند ....از جسد شیر مرده هم میترسند ! حال باید دید کسانیکه دروغ میگویند و اخبار را تحریف میکنمند ودر روز روشن قانون شکنی میکنند با چه رویی دم از مجلسی میزنند که 12 سال درآن لانه کرده اند .....تورم 45درصد رشد اشتغال 0 ورشداقتصادی 6/8- اونهم بادرآمد 960میلیارد دلاری (برطق دادگاه جهانگیری ) دلار 4100 (خرداد 92) سکه 1200000(خرداد 92)!حالا برنامه ی اقتصادی میدهند اون هم با کمترین دانشی (331860)
امیرازقم 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۳
روزی قرار بود مارا با هدفمندی یارانه ها برسانند به مالزی ولی با اجرای غلط این طرح جز سالانه 26هزار میلیارد کسری چیزی را بار نیاوردند 50 درصد ظرفیت تولیدی کشور را نابود کردند حامل های انرژی را چند برابر کردند و دراقدام عجیب یارانه ی 18000تومانی را 45000 کردند وبرای جبران این یارانه از بانکها و صندوق ذخیره و توسعه برداشت کردند ودرسالهای آخر پول چاپ کردند وگردن بابک ها و خاوری ها و اعضای کابینه را کلفت کردند !همین آقایون ساکت ایستادند و نظارت کردند ! (331861)
امیرازقم 4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۸
میگویند از گذشته چرا میگویید ولی خودشون هنوز در88 موندند و هنوز در مجلس ششم گیر کردند مجلس ششم اگر هرچی نداشت فساد اقتصادی و تورم 45 و نرخ رشد 6/8 - نداشت ! راستش بارها مقاله های اقتصادی نوشتم وسایت بهار منتشر نکرد !ولی دوستان مدعیان اقتصاد و معیشت در این یک ماه چهره ی منافقانه از خود به نمایش میگذارند چشمشان را روی سایت مرکز آمار میبندند ومیگویند که دولت 1سال است رشد را اعلام نکرده البته در مهر ماه رشد اقتصادی 6 ماهه اول را 1 معرفی کرده (صنعت 1/1- کشاورزی 5/4 و خدمات 0/9) (331862)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۱
بهار از شما بعیده این تکذیبش دوروغه چون فیلمش موجوده سرچ کنید (331863)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۶:۱۶
خوب لینکش را بدهید ببینیم (331882)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۶:۲۲
گیرم گفته باشد حرف مفت زده به کسی چه ربط دارد شاید کسانی بخواهند از بیرون شیطنت کنند ملت راه خود را خوب بلدند گوش به این حرفها نمیدهند و انشالله لیست امید برنده خواهد شد دشمنان سکته کنند (331883)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۶:۲۴
لیست امید نوشته در جیب آماده کردیم انشالله فردا اول وقت به تعرفه انتقال و به صندوق خواهیم ریخت اینها همه حرف مفت میزنند (331884)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۴
دم خروس کیهان بازم زد بیرون ... شنبه قیافه شریعتمداری دیدن داره (331864)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۴
میگویند چرا بنزین را 10 برابر کردید یارانه را 10 برابر نکردید ؟سال 84 بنزین 60 تومن بود و شما در 89 رسوندید 400 تومان یعنی 6/8 برابر آیا شما حقوق و مزایارا 6/8 برابر کردید ! آیادر آن سالهای 88 تا 92 که تورم همیشه بالای 25 درصد بوده شما حقوق هارا دوبرابر کردید ؟ اگر طرح حدفمندی که قانون شده مشکل داشت چرا توی مجلستون نگفتید ! والله بارها نوبخت اعلام کرد که این طرح شکست خورده است ! سالانه 42هزارمیلیارد یارانه ی نقدی ودرآمد 60 درصدی نسبت به این هزینه کسری بزرگی را فراهم میکنند (331865)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۲۲:۲۳
هدفمندي بابا با سواد (331895)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۸
آنوقت آقایان تیتر میزنند یارانه ی مردم را خوردند ! فرار از تصویب قانونی که با شرایط سال 89 تصویب کردند !بجای پاسخگویی طلبکار میشوند ! آقای مصباحی مقدم میگوید ما جلوی قطع یارانه ای فله ای رامیگیریم ؟؟؟؟ آقای مصباحی مقدم شما درخبرگان هم کاندید شدید !آیا این شما نبودی که میگفتید 60درصد مردم به یارانه نیاز ندارند !؟؟ اسنادش هم هست دربرنامه ی نگاه یک حالا با دعا میکنید دولت میخواهد 15 میلیون نفر را قطع یارانه کند ؟ اگر دین ندارید آزاده باشید تادیروز میگفتید چرایارانه قطع نمیکن (331866)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۵۰
درآخر دوستان فردا روز مرگ و زندگی نیست ولی روزی است که به احترام شعورخودمون پای صندوق رای میرویم تادیگر اینگونه افراد راحت فریبمان ندهند .کسانی که هزاران میلیارد خرج تبلیغات کردند به فکر من و شما و اشتغال نیستند ! آنها به فکر مسند وقدرت خود هستند وانشالله خداوند با صابران است (331867)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۱:۵۲
کیهان دیگه...زیاد جدیش نگیر بهار نیوز😁 (331868)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۲:۰۴
معنی اصول گرائی راهم فهمیدیم (331869)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۲:۴۳
جعلو دروغو تهمت،دیگر اثر ندارد! (331870)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۳:۲۱
خدایی این نوع تبلیغات ضد اخلاقی رقیب در شان فرهنگ با عظمت ملت ایران نیست. جای تاسف است که رقیبان محترم بجای بیان افکار و برنامه های خود شیوه هجمه را برگزیدند.اما این روش هم آنان را از شکست حتمی نجات نخواهد داد زیرا نگاه و برنامه های آنان به حدی از مسیر اراده ملی فاصله گرفته که اکنون خودشان را تافته جدا بافته از ملت میدانند و تا زمانی که در حصار این جدا بافتگی گرفتارند نه تفکری خواهند داشت ونه برنامه ای و نه رایی.وجز بن بست و شکست عاقبتی ندارند.با این حال دعا می کنیم آنان نیز به مسیر ملت برگردند. (331873)
دانشجوی مترجمی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۱۵:۰۹
به فضل الهی اصلاحات پیروز است.من که تهران میروم و به همه 46 نفر لیست اصلاحات رای خواهم داد.به امید این که جلوی ورود پایداری ها و تندرو ها را به مجلس بگیریم.
همه با هم دست در دست هم بهترین سرنوشت را برای میهن عزیزمان رقم خواهیم رد. (331878)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۲۰:۵۹
فردا صبح انتخابات شروع نشده میبینی فارس تیتر زد: پیروزی جبهه پایداری در انتخابات با 63 آرا ! (331892)
...
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۲۲:۳۸
دروغگو نه تنها دین ندارد بلکه آزاده هم نیست (331898)