کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله به سايت‌هاي اصلاح‌طلب ادامه دارد

پاسخ حمله‌ی سایبری‌تان را جمعه می‌دهیم

6 اسفند 1394 ساعت 22:21


گروه سياسي: علی‌اصغر شفیعیان، مدیر مسوول انصاف نیوز که طی سه روز اخیر به همراه بهارنیوز و چند سایت دیگر اصلاح طلب مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند نوشت: بعدازظهر سه‌شنبه، متوجه شدیم انصاف‌نیوز از آدرسی در اروپا مورد حملات شدید سایبری قرار گرفته است که همچنان ادامه دارد. همکاران فنی تاکنون در تلاشند اما از آن زمان تا الان، تنها یکی دو ساعت قابل دسترسی بوده و مشخص نیست که تا روز انتخابات چه وضعیتی پیدا کند.

وي ادامه داد: این که خرابکار چه کس یا کسانی بوده‌اند مشخص نیست فقط می‌توان با این اطلاعات حدس زد؛ دو روز قبل از انتخابات، مختل شدن چندین رسانه‌ی اصلاح‌طلب و اعتدالی! یک شب در دسترس نبودن ما، کارنامه‌ی جریان حامی آن دوره‌ی سیاه هشت ساله را سفید نخواهد کرد و در نتیجه‌ی این انتخابات تاثیر چندانی ندارد، مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که خرابکارها بازی را از پیش باخته می‌پندارند و این واکنشی از روی ناراحتی است. ضمن پوزش از مخاطبان به خاطر اختلال پیش آمده، به این رقبا می‌گوییم که پاسخ حمله‌ی سایبری‌تان را با رای در روز جمعه می‌دهیم.

* بهار: سايت بهار نيز همچنان در معرض حملات شديد سايبري قرار دارد كه با تمهيدات بخش فني، به صورت محدود در حال بروزرساني و قابل دسترسي مي‌باشد ولي عمده هموطنان خارج از كشور از 3 روز پيش تاكنون امكان دسترسي به بهار را ندارند.


کد مطلب: 102473

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102473/پاسخ-حمله-ی-سایبری-تان-جمعه-می-دهیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir