به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۱۰۲۵۶۵
واقعا این همه استقبال از لیست منتخب انگلیس؟

گزارش عجيب يك كانال اصولگرا از انتخابات!

گزارش عجيب يك كانال اصولگرا از انتخابات!
گروه سياسي: كانال اصولگراي «ديده بان انقلاب» در تلگرام، درباره انتخابات امروز در تهران نوشته است: «متاسفانه وضعیت خوبی بر صندوق‌های رای شهر تهران حاکم نیست. حتی در محله‌های مذهبی نشین هم شاهد هستیم افراد حزب‌اللهی و جوانان هئیتی و زنان چادری هم به لیست مورد حمایت انگلیس رای می‌دهند. حامیان لیست انگلیسی به صندوق‌ها هجوم آورده‌اند.» اين كانال در پست ديگري هم نوشت: «به هوش باشید. حضور حامیان لیست انگلیسی در صندوق‌های رای بسیار زیاد شده و شدت گرفته. اگر حضور نیابید باید شاهد مجلسی بدتر از مجلس ششم باشیم»
....
«ديده بان انقلاب» همچنين نوشته است: اثرگذاری رسانه‌های بیگانه در حضور برخی افراد برای رای دادن به لیست انگلیسی. متاسفانه در پای صندوق های رای شاهد هستیم افرادی که رای اولی نیستند اما برای اولین بار هست برای رای دادن مراجعه میکنند و به لیست مورد حمایت انگلیس رای میدهند زیاد شده و بعضا این افراد برای افراد مسن که توانایی نوشتن ندارند برگه های آنها پر می‌کنند....در صندوق های مناطق مذهبی نشین نیز بعضی از افرادی که با نظام و انقلاب مشکل دارند صرفا در جهت رای نیاوردن اصولگرایان به صندوق های رای هجوم آورده اند.»
....
تهران یا کوفه؟ حتی در محلات جنوب شهر و مذهبی نشین هم لیست مورد حمایت انگلیس توسط مردم نوشته می‌شود. این عمار؟ این مالک؟
....
واقعا این همه استقبال از لیست منتخب انگلیس؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟ به کجا داریم؟ برای من که غیرقابل باور بود. کسانی که امروز آمده بودند رای بدهند. اکثرشان کسانی بودند که در سال ۸۸ اولین رای را داده بودند. سال ۹۲ دومین رای را داده بودند و امسال سومین باری بود که رای می‌دادند.
این یعنی حضور حامیان فتنه در این سه انتخابات بی سابقه بوده.»

* در پاسخ به اين دلواپسي‌هاي يرادران كه البته صداقتي در گزارششان ديده مي‌شود فقط بايد به اين نكته بسنده كنيم كه: «اصلاح طلبان اگر ربط و خطی با انگلیس داشتند که طبق قانون جمهوری اسلامی، راه امام، و حتي احترام به رهبري رفتار نمی‌کردند. نفس حضور و نامزدی در انتخابات یعنی پذیرفتن قانون جمهوری اسلامی، انقلاب و احترام به جايگاه رهبري و همه استوانه هاي قانوني كشور.»

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ۲۳:۵۲
الان باید تیتر بزنن " تیر خلاص " (331958)
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۲:۱۰
اون آقایی که گفته بود اگه امر به معروف و نهی از منکر فیزیکی بود باید هاشمی و خاتمی تیکه پاره می شدند حالا نگاه کند و ببیند مردم چگونه چنین طرز تفکری رو تیکه پاره کردند ریختن دور. (331987)
مردمی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۸:۳۴
مردم دیگر باید با چه زبانی به شما بگویند که شما را نمی خواهند . ... باز هم سوار موج نشوید و حضور حماسی مردم را مصادره نکنید و به انتخاب مردم تمکین کنید .
خود را اصلاح کنید و دوباره به رقابت برگردید و این بهترین و دیپلماتیک ترین راه است . نکند مردم را از حضور پشیمان و ناامید کنید ... (332009)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۴:۲۹
خواهش میکنم مثل فارس که لیست آمار اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل درست کرده و داره در بوق و کرنا میکنه که 60 درصد ایران به اصولگراها رای دادن، تو هم یک لیست درست کن و نشون بده که در ایران اصلاح طلب ها چقدر کاندیدا داشتند و چقدر هم از سر ناچاری کسی را حمایت کردن و چقدر اصلا کاندید نداشتن.

ضمن اینکه مثلا برای الیگودرز، قبل از انتخابات اصولگراها اعلام کردند که در این شهر از هیچ کاندیدی حمایت نمیکنند چون به جمع بندی نرسیدند. منتها الان با برنده شدن یکی از کاندیداها، فارس اون رو جزء اصولگرها آورده (332041)
مریم
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ۲۳:۵۲
خدایا خودت کمکت کن مادیگه نمیونیم مجلسی مثل مجلس نهم رو دوباره داشته باشیم و این همه خسران و آسیب رو مجددا
تحمل کنیم. (331959)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۰۳
مجلس نهم واقعا فاجعه بود . من نمی دونم این مجلس اصلا چرا بود ؟ خدایی چه کار مثبتی در جهت احقاق حقوق این ملت انجام شد در مجلس نهم ؟؟؟ آینده ها وقتی اینا رو میشنوند در مورد نسل ما چه فکری می کنند خدایی ؟؟ (332054)
وحيد وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۱۶
تو چرا!!؟؟ تو كه داري تو خارج عشق و حال خودتو ميكني! نكنه مثل بعضي از سران 88 و بعضي از شبكه ها فقط حرف ميزنيو و خودت كيف و حول ميكني! (332062)
ابوذر از قوچان
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ۲۳:۵۸
بيشتر ....دلواپسان فقط ادعاي دينداري دارند در حاليكه استاد .....ي هستند.... (331962)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۲۶
اصولگرایان حداقل ادعای دینداری دارند و در مسیرش هم حرکت میکنند
بعضی ها که به بی دینی اعتراف میکنند
والبته عملکردشون هم همین رو ثابت میکنه (331972)
سیاوش
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۱:۰۰
ببین اقا محسن کسایی که ادعای دین داری میکنن ولی قوانین اولیه و ساده دین رو زیر پا میزارن و هیچ چیزی از اخلاق و انصاف و .. نمیدونن هزار بار از بی دین هایی که همین ویژگی ها رو دارن خطرناکترن. ملاک سنجش هر کسی اعمال و رفتارشه
والسلام (331982)
وحيد مهربون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۱۱
احسنت آقا سياوش گل، زدي تو هدف. دقيقا مثل سران فتنه و اوناييكه سال فتنه88 از قانون و شوراي نگهبانيكه الان عزيز شده!!! تمكين نكردن و مردم و جوونهاي دلسوز احساسي عزيز رو القا كردن كه بريزن تو خيابونها و بزنن و ......... اينا مصداق بارز كلام گوهر بار شما هستن كه:کسایی که ادعای دین داری میکنن ولی قوانین اولیه و ساده دین رو زیر پا میزارن و هیچ چیزی از اخلاق و انصاف و .. نمیدونن هزار بار از بی دین هایی که همین ویژگی ها رو دارن خطرناکترن. ملاک سنجش هر کسی اعمال و رفتارشه
والسلام (332060)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۶:۳۸
البته صرف گفتن داشتن دین که نشان دینداری نیست ابن ملجم مرادی در صف اول پشت سر امام علی به نماز ایستاده بود واز طرفی هم هنگام به شهادت رسیدن مولایمان عده ای بیخبر که گوششان با حرف های یک طرف پر شده بود گفتن مگر علی بن ابیطالب نماز هم میخوانده که در محراب ببه شهادت رسیدند. یا کوفیان که با امام شیعیان انچنان برخورد کردند برای امام حسین ویارانشان میگفتند این ها خارجی هستند.تا مردم افریب دهند (331998)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۷:۳۶
اقا محسن عزیز. چرا گفتند گناه کسی که نماز را سبک میشمارد بیشتر از کسی که نماز نمیخواند بیشتر است کسی که ادعای دین داری میکند وعملکردش بر خلاف ان باشد ضربه به دین او بیشتر است. (332002)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۱:۰۲
دوست عزیز دینداری این نیست که به اسم دین مردمو به خاک سیاه بشونی و 10 سال تحریم و بیکار و بدبخت کنی - شماها همین جوری برای خودتون نشستین از رو شکم سیری میگین تحریما رو ما تاثیر نداره چه زندگی هایی که بخاطر بیکاری مرد خانواده از هم پاشید و ... که نگم بهتره - الانم دارین به کشور رفیق دزد و شریک قافله فلسطین کمک میکنین اینا پارادوکسهایی هستن که اصولگراها دارن - خدا از سر تقصیراتتون بگذره من که نمیگذرم (332025)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۰۴
در پاسخ به محسن

آقا محسن دیگه الان برای ملت ما این ثابت شده که بسیاری از افرادی که با حیله دین جلو می آیند میخوان احساسات مردم رو خراب کنند و اهداف خودشون رو جلو ببرند . البته بعضی ها اینجوری هستند توهین به افراد با دیانت قلبی که زیاد هم هستند نباشه . اما متاسفانه راهش رو یاد گرفته و همین عده سوء استفاده کننده آسیب های فراوانی به دین زدند و خیلی ها رو بی دین کردند (332056)
وحيد دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۱۳
چقدر گل ،شيرين،جذاب، قاطع، خوشگل و شجاعانه حرف زدي. از دور ميبوسمت (332061)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۷:۰۲
شرم کنید اموال مملکت رو به تاراج بردین ادعای دین داری هم می کنید. ای عمروعاص های که با ظاهری فریبنده و به نام دین تبر بر ریشه دین نی زنید. دیگر مردم عوام هم به تفکرات شما توجه نمی کنند (332067)
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۷:۲۶
اینها کسانی هستند که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند ....پس فکر کن و حرف بزن (332069)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۱:۳۲
الهی که زنده باشی زدی به هدف. (331985)
121
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۹:۳۶
به نظر من دوستان اصول گرا و ليدرهاي آنها هنوز ملت ايران را نشناخته اند و دليل آن اين است كه از ملت جدا شده اند و فكر ميكنند خدا فقط به آنها عنايت دارد در صورتي كه خدا با آنهايي هست كه با خلق او مدارا ميكنند ضمنا شوراي محترم نگهبان كه از خود شماها بوده اگر اين نامزدهاي محترم انگليسي هستند بايد ر دید چطور آنها صلاحيت اين نامزدها را تاييد كرده اند به هر حال اعتقاد قلبي دارم كه دست خدا با اين ملت شهيد داده و با صداقت است (332014)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۰۲
اصولگرای محترم، برادرم یا خواهرم ، مگر ایرانی وجود دارد که استعمار انگلیس را نشناسد، ما کاری به انگلیس نداریم ما به تشخیص خودمون عمل می کنیم . این را هم میدانیم انگلیس با تهجر و خشونت و دگم بودن هیئت حاکمه به هدف بزرگی میرسه بیزاری ایرانیان از حکومت. ما هیچ وقت گول انگلیس را نمیخوریم چون قائم مقام فراهانی و امیرکبیر را از دست دادیم. . ما یادمان است که به حضرت زینب (س) می گفتند خارجی. واویلا بر شما. (331964)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۱۷
تهمت انگلیسی بودن، حرف زشتی است.
شورای نگهبان صلاحیت آنان را تأیید کرده است، زمانی که ملاک ها و معیارها مشخص است، دیگران هر چه خواهند بگویند از صلاحیت آنان که کاسته نمیشود.
زمانی که در انتخابات این سخن ها گفته میشود، غیر از این نیست که در ذهن تصور تخریب رقبا تبلور می یابد
عدالت علی هم مرامیست به خدا. (331968)
شاپرک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۳۸
حرف زشتی است ولی متاسفانه واقعیت دارد. (331975)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۲:۳۷
اگر انگلیس بده اقایان چرا برای
یه سر درد هم میرن انگلیس (331992)
وحيد باهوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۵:۴۵
چقدر محكم حرف زدي!! (332049)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۰:۴۲
یعنی شـــــــورای نگــــــهبـــــان هم قوه تشخیص ندارد؟ پس به چه دردی می خوره؟
من تعجبم از اینکه که هرچی زور می زنن این اصول گرایان اوضاع براشون بدتر میشه. بابا ول کنین دیگه خودتون خسته نشدین. (332022)
وحيد زرنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۵:۴۴
جوش نخور، اوني بايد جوش بخوره كه الان كارخونش و توليديشو و كاسبيشو و زندگيش تعطيل شده و اونوقت آقايون تدبير دارن هواپيما براي آقازاده ها و مايه دارها وارد ميكنن و پورسانت دلاليشم ميره تو جيب كي!؟ اگه گفتي! 1000 ميلياردي! نه! كرسنتيه! نه ! پسته ايه!نه بابا مجيد جان دور بر كساييكه حمايتشون ميكني خوب نگاه كني ميفهمي (332048)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۱:۳۵
اسم اين ليست رو هرچی بذاری از ليست روسی که بهتره (332030)
غفاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۱۹
وقتی کسی از شورای نگهبان تایید شده یعنی نمی تونه انگلیسی باشه و این گفته اقایان که بر اون پافشاری میکنند فقط یک تهمت بزرگ به شورای نگهبان است (331969)
وحيد زبل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۵:۳۷
وقتي شوراي نگهبان انتخابات 88 رو تاييد كردن كه سران فتنه تمكين نكردن/ پس به گفته شما اونها قطعا خلاف قانون عمل كردن و نه تنها مجرمن بلكه محارب نظام هم هستن چون باعث فريب هزاران جوون دلسوز شدن و خودشون تو ناز و نعمت زندگي ميكنن (332046)
unesi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۵۶
اقا امام زمان(عج) کشور و ملت خودش را از دست اسرائیلی تبار انگلیسی که نفوذ کرده حفظ خواهد کرد.ملت خوب می دانند برخورد شان با برجام درمجلس چگونه بوده است امیدوارم که به خود امده باشند واز کرده خود پشیمان شود. درود بر روحانی ، ظریف، صالحی،درود درود درود (331980)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۰:۵۹
اصولگرایان به روش ماکیاولیستی عمل میکنند قبضه قدرت به هرشیوه ممکن (331981)
رضا
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۲:۰۴
تمامیت خواهان و هوادارانشون در مقابل علاقه مندان اصلاحات بسیار کم هستند ولی یه چیزی رو امروز باید ازشون بیاموزیم و اون اتحاد و حرکت جمعیه متاسفانه باید ناز اصلاحاتیا رو کشید تا شاید تصمیم به حضور بگیرند و اگه در مقابلت ژست روشنفکری نگیرند و نگاه عاقل اندر سفیه نداشته باشند باید خدا رو شکر کنی . در حالی که با حضور 70 درصدی و 60 درصدی تهران کاملا شکست خورده خواهند بود (331986)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۲:۱۸
با استدلال این ها حدود 20 میلیون نفر انگلیسی در ایران داریم (331989)
ایران من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۲:۳۰
از تاریخ اموخته ایم هر وقت انگلیس در ایران جنب و جوشی اغاز کرده بلافاصله روسیه هم اقدام کرده تا از قافله عقب نماند . اوناییکه تهمت دخالت انگلیسی میزنند مراقب حرفهاشون باشند چرا که کشور عزیزما انقدر صلابت و اقتدار داره که بازیچه دست انگلیس،و روسیه نخواهد شد (331990)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۳:۳۶
تهمت زدن های رقیب ناشی از ضعف مفرط است.اگر فرض کنیم آنان چنین حرفهایی را نگویند آیا حرف مثبتی برای عرضه به پبشگاه افکار عمومی و جلب آرای مردم دارند؟ زمانی که مواضع ،با هیچ توجیهی قابل دفاع نباشد.بهترین کار انحراف توجه عمومی از متن مواضع خودی به سمت حواشی های ساختگی است. شبکه بی بی سی دقیقا در همین راستا چماق جدیدی در اختیار عزیزان اصولگرا قرار داد تا با علم کردن آن و تخریب رقیب ضعفشان را بپوشانند. (331995)
رضا.ف
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۴:۴۲
ببین این اصولگرایان چه جوری رفتار کرده اند که هر ،تهمت به اصلاح طلبان میزنند رأی ایشان بیشتر میشود صدا وسیما ،پول ،تبلیغات ،حمله به سخنرانیها و رد صلاحیتها اثر معکوس گذاشته و اصلاح طلبان پیروزند چرا عقلای جناح راست بر این روش اصرار میورزند ،چند بار باید شکست بخورند تا راهشان رو عوض کنند بابا مردم ما خیلی فهمیده هستند و کسانی رو که رای آنها رو زینتی بدانند حساب نخواهند کرد . (331996)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۶:۴۵
حضرت امام صادق (ع)میفرمایند :نشانه ی مومن دو چیز است صدق گفتار و ادای امانت
خودتان قضاوت کنید این دو را کدام افراد بیشتر دارند (331999)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۶:۵۷
اگر اینها انگلیسی هستند یعنی شورای نگهبان ان چرا انها را تایید کرده اند .... (332000)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۷:۲۷
پول و قدرت اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسه ،ماجرای کرسنت اصلاح طلبان و تخلفات چندهزارمیلیاردی اصولگرایان نشون داد ملت باید فریب عناوین رو نخوره .اسم مهم نیست عملکرد مهم است.یاد بگیریم حاکمیت رو همیشه نقد کنیم خوبی هاش رو بگیم و بدی ها و اشکالاتش رو هم بگیم (332001)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۸:۱۳
میزان رای ملت است.فقط دلوابس نیستید حسود هم هستید (332005)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۸:۱۴
اي كاش اصولگرايان متنبه شوند ودست ازلجاجت وخودخواهي بر دارند واين قدر به شعور مردم توهين نكنند كه بد جوري مردم جواب انان را مي دهند (332006)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۸:۱۸
با همه تلخی هایی که در ادبیات گزارشگر محترم کانال «دیده بان انقلاب» مشاهده میشود باید در کل نیت نویسنده یا نویسندگان آن را در جهت حفظ نتیجه آرا ی مردم بزرگوار تهران ارزیابی کرد و از آنان قدر دانی نمود. (332007)
بهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۸:۳۰
بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود
عیسا دمی خدا بفرستاد و بر گرفت . (332008)
آریو
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۹:۰۷
من برای اولین بار رای دادم فقط به خاطر اینکه اصولگراها را از سیاست دور کنم (332010)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۹:۰۷
عده ای که کار کاسبی شان داره خراب میشه بعد برچسب انگلیسی اسرارییلی به دیگران میزنند من خودم یک حزب الهی اما از ریا کاریهای اصول گرها خسته شده ام (332011)
شرینی فروش تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۰۹:۲۴
درودو سلام برکسانیکه متهم به جاسوس انگلیس شده اند اینها جاسوس نیستن برای ایران جان فدا میکنن درود برخامنه ای عزیز درود برهاشمی درود برروحانی درود برخاتمی درود بر همه ملت ایران خانمم همیشه طرفدار اصول گراها بود ولی این بار بخاطر رفتار نسنجیده بعضی ازاین بزرگواران اصول گرا که فرزندان امام وانقلاب را متهم به جاسوس کردن به عزیزان اصلاح طلب رای دادن (332013)
علی
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۰:۲۴
هر کس که از بی عدالتی ها و تند روی ها انتقاد میکند ؛میشه :انگلیسی !! (332020)
یس
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۰:۲۷
وااااای مگه میشه؟یعنی اکثر جامعه انگلیسی هستن فقط اینا خوبن؟اصلا اینا کین که خودشونو از شورای نگهبان هم اصلحتر میدونن؟اینا با مردم ایران مشکل دارن (332021)
مهدی
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۰:۵۰
با سلام خوب اگر لیست به گفته اقایان انگلیسی ری بیاورد این خودش میتوانه یک نظر سنجی برای انگلیس باشه که بدون چقدر مخاطب داره و ناخواسته جایگاه این شبکه خبری را ما خودمون بالا بردیدم باید دقت کنیم بعضی حرفها مثل شمشیر دو لب (332024)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۱:۰۵
جو نده بابا تا حالا 60به40 به نفع اصولگرا هاست بله تو شهرهای بزرگ به اصلاحات بیشتر رآی دادن ولی مجلس اکثریت اصولگراست (332026)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۲:۲۳
نمی دونم 40 به 60 رو از کجا آورده ای ولی اگه 99% کاندیداهای جناح راست رو رد صلاحیت می کردند حتی صندلی سیـنما هم گیرتون نمی اومد تا برسه به صندلی مجلس (332032)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۰۹
آقای علی

در رقابتی که 70 اصلاح طلب با 30 هزار اصولگرا بود نتیجه 60 به 40 پیروزی قاطع اصلاح طلبان بر افراط گرایی رو تشون میده . دیروز مردم حرف خودشون رو برای چندمین بار زدند و ای کاش شماها به مردم احترام بگذارید و دست از قانون شکنی بردارید (332058)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۱:۵۴
بهار مغور نمیای شکست اسفند 94 رو........................
پیام اسفند 94 رو دریافت نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این بود حضور پرامید و مشارکت حد اکثری تون با پیامکهای دولتی؟؟؟
زنده باد مردم ایران (332031)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۳:۴۶
اگر شورای نگهبان فقط حتی 1 نفر از اصلاح طلبان رو هم تائید میکرد
مردم در برگه هاشون فقط اسم اون یک نفر رو مینوشتند.

مردم به فکر اصلاح هستند
مردم به فکر اصلاح اقتصاد هستند
مردم به فکر اصلاح روابط خارجی هستند

جنگ و دعوا با دنیا و نابودی تدریجی کشور رانمیخواهند (332038)
مجتبي
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۳:۵۳
بهار يه اشاره به انتخابات استان كرمان يزد قزوين و سيستان كن! (332039)
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۵:۱۷
آقايان اصولگرا و تندروها بالاخص جناب آقاي شريعتمداري راي مردم به رفسنجاني و روحاني بعنوان اولين گزينه در خبرگان و همچنين عارف در مجلس شوراي اسلامي آنهم با اين همه تخريب و هجمه از جانب شماها ،حاوي پيام مهمي است اگه منطق داشته باشيد . (332042)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۵:۴۶
اب بردشون دارن کف را می گیرن (332050)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۶:۰۰
افراطیون از چیزی که میترسیدند سرشون اومد و با اینکه چند هفته به تخریب اصلاح طلبان پرداختند و سعی در منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات خوردند اما باز بخاطر راه کجشون بازی را باختند . مردم ایران ایولله دارن و نمایندگان و دولت باید قدر اینچنین مردم آگاهی رو بدونن (332053)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۷:۰۹
چرا اصلا لیست انگلیسی تایید شد؟ اگه لسیتی که شورای محترم نگهبان آنرا تایید کرد را انگلیسی بنامیم پس تایید نشده ها را بایست چه نامید؟ (332068)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۷:۵۱
حتی درشهرهایی هم که اصلاح طلبان نتوانستند کاندیداهای اصیل و ریشه داری معرفی کنند بازهم می بینیم که اقبال مردم به اصولگرایان میانه رو و کاندیداهای مستقل می باشد.این دفاع از لیست انگلیسی نیست این پایان دوران افراط است. (332071)