کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واقعا این همه استقبال از لیست منتخب انگلیس؟

گزارش عجيب يك كانال اصولگرا از انتخابات!

7 اسفند 1394 ساعت 22:39


گروه سياسي: كانال اصولگراي «ديده بان انقلاب» در تلگرام، درباره انتخابات امروز در تهران نوشته است: «متاسفانه وضعیت خوبی بر صندوق‌های رای شهر تهران حاکم نیست. حتی در محله‌های مذهبی نشین هم شاهد هستیم افراد حزب‌اللهی و جوانان هئیتی و زنان چادری هم به لیست مورد حمایت انگلیس رای می‌دهند. حامیان لیست انگلیسی به صندوق‌ها هجوم آورده‌اند.» اين كانال در پست ديگري هم نوشت: «به هوش باشید. حضور حامیان لیست انگلیسی در صندوق‌های رای بسیار زیاد شده و شدت گرفته. اگر حضور نیابید باید شاهد مجلسی بدتر از مجلس ششم باشیم»
....
«ديده بان انقلاب» همچنين نوشته است: اثرگذاری رسانه‌های بیگانه در حضور برخی افراد برای رای دادن به لیست انگلیسی. متاسفانه در پای صندوق های رای شاهد هستیم افرادی که رای اولی نیستند اما برای اولین بار هست برای رای دادن مراجعه میکنند و به لیست مورد حمایت انگلیس رای میدهند زیاد شده و بعضا این افراد برای افراد مسن که توانایی نوشتن ندارند برگه های آنها پر می‌کنند....در صندوق های مناطق مذهبی نشین نیز بعضی از افرادی که با نظام و انقلاب مشکل دارند صرفا در جهت رای نیاوردن اصولگرایان به صندوق های رای هجوم آورده اند.»
....
تهران یا کوفه؟ حتی در محلات جنوب شهر و مذهبی نشین هم لیست مورد حمایت انگلیس توسط مردم نوشته می‌شود. این عمار؟ این مالک؟
....
واقعا این همه استقبال از لیست منتخب انگلیس؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟ به کجا داریم؟ برای من که غیرقابل باور بود. کسانی که امروز آمده بودند رای بدهند. اکثرشان کسانی بودند که در سال ۸۸ اولین رای را داده بودند. سال ۹۲ دومین رای را داده بودند و امسال سومین باری بود که رای می‌دادند.
این یعنی حضور حامیان فتنه در این سه انتخابات بی سابقه بوده.»

* در پاسخ به اين دلواپسي‌هاي يرادران كه البته صداقتي در گزارششان ديده مي‌شود فقط بايد به اين نكته بسنده كنيم كه: «اصلاح طلبان اگر ربط و خطی با انگلیس داشتند که طبق قانون جمهوری اسلامی، راه امام، و حتي احترام به رهبري رفتار نمی‌کردند. نفس حضور و نامزدی در انتخابات یعنی پذیرفتن قانون جمهوری اسلامی، انقلاب و احترام به جايگاه رهبري و همه استوانه هاي قانوني كشور.»


کد مطلب: 102565

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102565/گزارش-عجيب-يك-كانال-اصولگرا-انتخابات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir