به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۱۰۲۶۴۱
آیا کوچک‌زاده دروغ گفت؟

حوزه‌ي انتخابي كه ظاهرا پا داشته است!

حوزه‌ي انتخابي كه ظاهرا پا داشته است!
گروه سياسي: روز جمعه مهدی گوچک‌زاده (نماينده پايداري در مجلس فعلي) در حسینیه‌ی ارشاد مدعی شد که در بهشت زهرا رای داده است، اما ساعاتی بعد در اینستاگرام کد شعبه‌ای را نوشت که نزدیک به میدان آزادی تهران است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شعبه‌ی ۱۱۹۲ که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، با ادعای قبلی او که فیلم آن در اینترنت پخش شده همخوانی ندارد و بسیار از یکدیگر فاصله دارند. کوچک‌زاده روز جمعه در حالی که می‌خواست وارد حوزه‌ی رای‌گیری در «حسینیه‌ی ارشاد» شود، مردم حاضر با شعار این که «ته صف» از او خواستند که مانند آنها در صف بایستد و او که دید نمی‌تواند در آن جو از درب اصلی وارد شود، به سمت درب داخل کوچه رفت.

تعدادی از خبرنگاران و مردم حاضر برای تهیه‌ی گزارش و خبر، او را تا «درب پشتی» همراه کرده و در این فاصله از او سوالاتی می‌پرسند که جواب نمی‌دهد ولی مجبور می‌شود چند کلمه به دوربین‌ها و موبایل‌هایی که فیلم می‌گرفتند پاسخ دهد. خبرنگار «برنا» به او گفت: مردم می‌گویند «بیا ته صف»، چرا از این در پشتی؟ چرا از طریق صف نمی‌آیید؟ کوچک‌زاده به او می‌گوید: «بنده امروز در بهشت زهرا رایم را داده‌ام. نیازی ندارم اینجا بروم ته صف یا سر صف. این جو سازی‌ها چیه؟»

یکی پرسید: «پس چرا آمدید اینجا؟» و کوچک‌زاده گفت: «که مردم را ببینم. نیایم؟». یکی از مردم حاضر به او گفت: «مردم نمی‌خواهند ببینند شما را»! و یکی دیگر در حالی که کوچک‌زاده در حال وارد شدن از درب پشتی بود، تذکر داد: «آقا حق الناس است، نرو تو». البته کوچک‌زاده رفت! صبح امروز (یکشنبه) او در اینستاگرام خود در روایت اعتراض مردم به «ته صف»، مدعی شد: «ديروز بعد از قرائت فاتحه براي پدرم در بهشت زهرا تصميم گرفتم از چند حوزه راي گيري بازديد كنم و موفق هم شدم از حسينيه ارشاد و از مسجد شهدا و مسجد لرزاده و … بازديد كنم و البته چون در همه‌ی اين مكان‌ها صف‌های طولانی براي راي دادن تشكيل شده بود در يكي از مساجد كه خلوت بود (صندوق١١٩٢) رای خود را به صندوق انداختم».

صندوق ۱۱۹۲ که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، در منطقه‌ی ۹ شعبه ی ثابتی در در بلوار «استاد معین»، خیابان «شهید لعل آخر» است. عدد درج شده بر روی صندوقی که در عکس منتشر شده از سوی خودش دیده می شود، ۱۱۹۲ است که ربطی به بهشت زهرا ندارد، مگر این که پا داشته است! آیا کوچک‌زاده، نماینده‌ی فعلی تهران که خود را کاندیدای مجلس آینده هم کرده بود، دروغی به این وضوح به مردم دروغ گفته است؟

ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۰:۴۳
اولا که هرچی لیاقت خودتون هست رو به مردم نسبت ندین
دوم هم اینکه یفرمایید خونه استراحت کنید ، حتی توو 50 نفر هم نبودین (332098)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۱۵:۴۴
هموطنان، کسی که در حیف و میل و نوش جان کردن 700 میلیارد دلار پول مملکت دست داشته رو باید ولش کرد بره خونه استراحت کنه!!!!؟؟؟؟؟
اینها از رای نیاوردن ناراحت هستند ولی بارشان را بسته اند و غمی ندارند (332229)
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۰:۴۷
به نظر شما این موضوع تازگی دارد؟ تعجب هم دارد؟ (332099)
متضی فولادگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۰:۴۹
به نظر میرسد اینگونه نکته گیری و مچ گیری در شئن شما نباشد بگذارید همان تندروها از هر کلمه ای داستانی درست کنند ما فرزندان خاتمی و میر حسینیممهربان و با گذشت همانگونه که اسلام رحمانی به ما آموخت (332101)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۱:۰۷
صددرصد از جبهه پایداری بیشترازاین نباید انتظار داشت (332105)
ههههه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۱:۱۰
آره .ما از اینا دروغهایی با وضوح بالاتر دیدیم.full HD (332106)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۱:۱۵
جوابشو در انتخابات گرفت.نه بزرگ به سلاطین دروغ (332107)
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۱:۱۸
کم دروغای شما اصلاح طلبان. روتون میشه اینقد سفسطه کنین. خدا بهتون کمی رو بده (332108)
یا حسین
United States
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۱:۵۰
فیلمش جالب بود.مردم آگاه هستند به مسایل.خاتمی دوست داریم.
درود بر خاتمی. (332112)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۵:۴۹
عاقبت افراط توهین تهمت و...
خدایا بنده ای را ک تو عزیز کردی خوار نگردد و... (332114)
شهرام 26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۷:۰۷
خیلی دلم میخواست جواب حرفهاش را اینجا بدم ولی به احترام شخص ذیل چیزی نمیگم>

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی : هر چه بود و هر چه شد، تمام شد و نباید به مباحث اختلاف‌برانگیز دامن زده شود که دوران پس از انتخابات، دوران تلاش برای ساختن کشور است. (332120)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۷:۲۹
اين اقا ازاين حرف ها زياد گفته است بيچاره مردم ايران كه يك چنين كساني تاييد صلاحيت مي شوند وبه عنوان نماينده مي خواهند امورات مردم وكشور را سامان بخشند (332122)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۷:۵۲
کوچکی بای بای (332123)
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۷
ایا کبک را می شناسید میگویند در کوه های پراز برف سرش را زیر برف میکند ودمش بیرون است وفکر میکند که چون خودش دیگران را نمی بیند دیگران هم او را نمی بیند. این اقایان نماینده که اکثریت ملت ایران را ندیدند فکر کردند که ملت هم کارهای انهارا نمی بینند.تا جایی که خبر داریم ملت کسانی را که فرجی دانای عزیز وخردمند را استیضاح کردند وچوب لای چرخ دولت اقای روحانی گذاشتند همگی را رد صلاحیت کردند. چرا از اقای مطهری که او هم اصولگرا بود حمایت کردند زیراحرف از عدالت زد.وچون پیرو امام حسین بود ازاده بود (332125)
م.مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۱۷
اصولگرایانی مثل کوچک زاده باید متوجه باشند که مابا امید، یارانی در حصر و بند،دستانی بسته و ردصلاحیت ها آمدیم و به لیست امید رای دادیم و این یعنی دیگرگونی و رای نه به تمامیت خواهانی که مجوز و تایید صلاحیت از شورای نگهبان گرفتن اما از آزمونی بزرگ تر رد صلاحیت گرفتند.جامعه فهیم ایرانی در تصمیم بزرگی دیگر ثابت کردند که هر زمانی بخواهند می توانند انگشت جوهری خود به نفع اصلاح طلبی پای برگه های آرا خود بزنند. (332128)
اخلاق لطفا
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۴۱
لیست امید که رای آورد .دیگر سعی کنیم وارد «کنش گری فعال» شویم و از اخلاقیات سیاسی «واکنشی و عصبی» که جریان هایی چون اصول گرایان استفاده کردند مثل:
«لیست ضد انگلیسی» «لیست ضد نفوذ» و....
دوری جوییم.

اینقدر مسائل سطحی و ناسزا دادن و آتو گرفتن
درباره مخالفمان هر چقدر هم خودش ناسزاگو باشد در سطح دوستداران اصلاح نیست.

اکنون وقت مطالبه مسائل مان از نمایندگان مان است و بس. (332131)
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۴۶
منظورتون( کوچک اف )هست ؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟ (332132)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۹:۲۷
گیر ندید آقا! ایشون در سوگ پدر هستند. (332138)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۹:۳۰
لطفا در مورد تعداد کامل اصلاح طلبان و اعتدال گراهایی که به مجلس راه یافتند خبری تهیه نمایید و اینکه در دوره قبل چند نماینده اصلاح طلب و اعتدال بودند و الان چندتا شدند.ممنون (332139)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۱۰:۰۹
با توجه به رای بالای اصلاحات و مستقل ها ان شالله ریاست اقای عارف ما به هیچ وجه راضی نیستیم اقای عارف مصلحت اندیشی کرده یا باز بخواهد روشی دیگر دنبال کند اقای عارف از شما خواهش میکنم یکبار هم که شده جلو تمامیت خواهیها بایتید (332144)
م
Italy
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۱۰:۲۹
ما که به خاطر خرابی ایران توسط این نماینده و همفکرانش او را نمی بخشیم. (332148)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۱۰:۵۱
خوب که چی؟ (332151)