به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۱۰۲۷۶۳
درباره ورشكستگان به تقصير نظر بدهيد

نقد فرومايه سایت‌ پایداری عليه مردم‌ تهران

نقد فرومايه سایت‌ پایداری عليه مردم‌ تهران
گروه سیاسی: سایت رجانیوز (جبهه پایداری «حاميان احمدي‌نژاد و جليلي») از ناراحتي و عصبانيت ناشي از شكست فاحش و 30-0 اصولگرايان از اصلاح‌طلبان، در تحلیلی سخيف و فرومايه، دلیل رای تهرانی ها به اصلاح طلبان را نوع زندگی آنها دانست!
اصولگرایان در تهران انتخابات را نه به خاطر لیست سیاسی یا شعارهای انتخاباتی، بلکه به خاطر غلبه پیدا کردن فرهنگ و سبک زندگی غربگرایانه، شبه مدرنیستی باختند. واقعیت این است که تهران به دلیل مرکزیت و پایتخت بودن، بیش از دیگر استانها هدف انواع برنامه های توسعه غربگرایانه فرهنگی، اقتصادی و ... در طول سالهای مختلف بوده و روند سکولاریزاسیون در تهران بیش از هر استان دیگری به بار نشسته، لذا علاوه بر طبقه مرفه و سرمایه دار در شمال تهران، طبقه متوسط شهری نیز که تمایلات آشکار غربگرایانه ای دارد در تهران به قشری تاثیرگذار تبدیل شده و به همین علت است که لیست اصلاحات و حامیان دولت در تهران با اقبال روبرو می شود و این مساله دقیقا ادامه برتری میرحسین موسوی بر محمود احمدی نژاد در انتخابات 88 در تهران است! زمانی که احمدی نژاد در کل کشور بیش از 11 میلیون از موسوی بیشتر رای آورد اما در تهران نتوانست حریف طبقه مرفه و متوسط جدید شود.

لذا شکست اصولگرایان از اصلاحات در تهران، یک شکست کاملا اجتماعی- فرهنگی است. وقتی در تهران بنا بر آمارهای رسمی بیشترین میزان جرایم اجتماعی، روزه خواری، طلاق، اعتیاد و ... ثبت شده، بدین معناست که این شهر بیشترین فاصله از فرهنگ اصیل دینی و انقلابی را برای خود ثبت کرده و به همین میزان طبیعی است که در چنین شهری به جای افرادی که نخستین وجهه آنها در افکار عمومی شهرت آنها به دیانت و گفتمان انقلاب اسلامی است، چهره هایی وارد مجلس شوند که در افکار عمومی بیشترین فاصله را با این معیارها و مفاهیم دارند.

این البته بدین معنا نیست که تمام افراد حاضر در لیست های دیگر دور از فرهنگ اسلام و انقلاب بوده اند، بلکه بدین معناست که گفتمان حاکم بر این دو لیست در افکار عمومی بازخوردهای متفاوتی از هم داشته و در نهایت اقبال عمومی به هر یک از این دو لیست نشانه ای از فرهنگ غالب مردم در آن برهه است.

* لطفا نظرات و ديدگاههاي خود را در باره اين نقد عالمانه و عميق!! تئوريسين‌هاي اين سايت (امثال يامين‌پورها) براي انتشار در بهار در ستون ارسال نظرات براي ما بفرستيد.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۲۶
از كوزه همان تراود كه در اوست... اسمشون روشونه حاميان دكتر....! (332487)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۹
بنا به درخواست سایت محترم و حق گرای بهار نیوز این پاسخ رو درج می کنم وگرنه عده ای حتی درخور پاسخ دادن هم نیستن.
سوال من اینه که آیا در شهر های دیگه اصلا اصلاح طلبی تایید صلاحیت شد که ببینید مردم شریف ایران نظرشون چیه؟ این تعداد اصولگرای رای آورده هم مدیون شورای نگهبان هستن نه مردم.
بنده نه از روی غرب گرایی و ضدیت با انقلاب بلکه به عکس، برای سربلندی ایران و حفظ اسلام رای دادم که مدت هاست بازیچه ی عده ای پوپولیست شده که برای حفظ قدرت و کسب ثروت از هیچ چیز دریغ نمی کنن. دروغ،ریا،تخریب و تحقیر (332572)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۱
ادامه >>
خداوند در آیه شماره 7 سوره ی مبارکه بقره می فرماید: خدا بر دلها و گوش هایشان مهر نهاد و بر چشم هایشان پرده ای بست تاحقایق را نفهمند.
این جزای سرپیچی از عدالت و انکار واقعیت هست تا در گمراهی خود غرق بشید.
امیدوارم صدای واضح ملت شریف و مظلوم ایران که محترمانه و نجیبانه بصورت رای از صندوق بیرون آمد را بشنوید و یک بار هم که شده دست از طغیان و سرکشی از راه حق بردارید. و از خدا بترسید که با مظلومان است.
با تشکر از سایت محترم بهار نیوز (332579)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۴۸
اصولگراها رای مردم رو به خوب و بد تقسیم بندی نکردند.
ولی حسین مرعشی شهرستانی ها رو عقب مونده سیاسی میدونه (332597)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۲
دوست عزیز خودتم بهتر میدونی که این نوع خبر رسانی مختص روزنامه کیهان و وطن امروز و خواستگاهشم چیزی جز نامزدهای مرحله دوم نیست که می ترسن تعداد نامزدهای اصلاح طلب بیشتر شن. (332888)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۲
عزیز جان لفظ اصولگرایی به کاسبان تحریم تغییر پیدا کرده لطفا تصحیح بفرمایید . (332892)
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۲۴
رای مردم تهران, رایی کاملا اخلاقی و در عین حال کاملا سیاسی و اعتراضی علیه گستره ی وسیعی از بی اخلاقی ها بود! بی اخلاقی هایی که در سپهر سیاست این سرزمین و آن هم از سوی داعیه داران ارزش ها حاکم شده است; خودکامگی و سلطه طلبی, تبعیض و بی عدالتی, تمامیت خواهی و واپس گرایی, توهین و تحقیر ملت, منتسب کردن مردم و بزرگان این کشور به بیگانگان, نقض حقوق اساسی ملت و تحدید آزادی ها و بویژه آزادی انتخاب, رواج دروغ ,تهمت و افترا و...! رای مردم تهران; قیامی اخلاقی علیه بی اخلاقی! (332715)
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۵:۰۳
اگر این استبداد وخودکامگی صحت داشت پس چطور گذاشتن مخالفشون رای بیاره .انصاف داشته باش (332908)
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۱
1-رد صلاحیت آقایان غروی, حجتی کرمانی, سروش محلاتی, قائم مقامی, هادوی تهرانی و بسیاری بزرگان که واکنش مراجع تقلید را هم برانگیخت و رد صلاحیت گسترده ی حتا جانبازان و ایثارگران به خاطر اتهام واهی عدم اعتقاد و التزام به اسلام, جمهوردی اسلامی و قانون اساسی از روی آزادی خواهی و عدالت طلبی و انصاف بود؟! 2- اگر رد صلاحیت های گسترده در خبرگان و مجلس صورت نگرفته بود نتیجه ی انتخابات بسیار فراتر از این نتایج بودو..3-رهبری در سال 92 و 94 با سخنان خود سلامت انتخابات را تضمین کردند وگرنه معلوم نبود چه می شد!؟ (332924)
امیر اقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۶
درود به بسیجی ها و بچه حزب اللهی های جنوب شهر که نشون دادن از این حرفای اقایون به اصطلاح اصولگرا دلشون خونه و دیگه حرفای امثال دکتر ... ها براشون ارزشی نداره دم همتتون گرم خدا نگه دارتون (332745)
سعید1
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۱۰
اینها هیچ ندارند.نه تحلیل دارند نه هوش دارند نه خرد سیاسی.زور نباشد نسیمی اندک سبکسران را تا بی نهایت خواهد برد.یکی نیست بگوید آلترناتیوتان چیست؟ مردم اصلا غربزده،شما چه گزینه ای دارید؟ با زور به بهشت ببریدشان؟ یا سبک زندگی ها را با بخشنامه مولوی تغییر دهید؟ شما که در برابر فغان ملت برای حذف پارازیت سرطانزا لالمانی گرفته بودید چه توقعی از مردم دارید؟شما که برای ورود به مقبره مرحوم دکتر مصدق منع ایجاد کردید انتظارتان از مردم چیست؟ دیدید که جناب سایه با آن پیشینه و سن چه راست قامت آمد و رای داد! (332760)
سعید1
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۱۷
...جز هنر بر هم زدن نشست ها و انگ وبرچسب زدن و دنباله روی از مغزهای پوسیده فلان انجمن دست نشانده بیگانه و نیرنگ و حیله چه هنری از شما برمی آید؟ شما که با مجوزی چرب و نرم دلتان خوش می شود و با تشری خود را می بازید چه انتظاری از مردم دارید؟ که حلوا حلوایتان کنند؟ اینهمه رد صلاحیت شدند،شما چه کردید؟زبان گویای کدام مظلوم شدید؟ گفتید بیشه را از شیران واقعی خالی می کنند و فرصت پیدا می کنید نعره بزنید؟ خب این می شود .باز هم عبرت نخواهید گرفت.داستان شما و عبرت داستان جن وبسم الله است.این خط واین هم نشان (332762)
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۹:۲۸
همین جمله تو جواب شماها کفایت میکنه:
(بریزید تو خیابونا)
میدونم این پیامو نمیزارید چون فقط دوست دارید بریزید تو خیابونا. (332812)
سفارت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۳:۳۹
شما هم بریز تو سفارت (مثلا آنگولا یا گینه یا جیبوتی)تلفنشم یادت نره بیاری لازم می شه (332904)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۵
سوختگي ناشي از شكست سنگين اين دون مايگان با ريختن آب به آنجايشان هم التيام پذير نيست. اصلاً اينها چكاره اند كه براي همه مردم تصميم مي گيرند؟ (332488)
hasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۱۱
اینگونه صحبت کردن در شان ما نیست.متاسفانه در جامعه هم این صحبتها میشود. اگر ما هم مثل انها حرف بزنیم پس چه فرقی با انها داریم. (332573)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۱۴
ما مثل تونا حرف نزنیم...نشون بدیم واقعا از جنس متفاوتی با آنهاییم... (332605)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۱۷
قطعا اگر رد صلاحیت چهره های سرشناس شهرستان ها هم نبود اصولگرایان شکست سنگین تری می خوردند و مجلسی دلشتیم شبیه مجلس ششم... (332609)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۵۷
اگر رد صلاحیتهای گسترده در شهرستانها نبود اینا دربارهی همه ی مردم ایران این حرفارو میزدن (332652)
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۳
من خودم یک ایرانی ام و می دانم که نه نماینده انگلیس هستم و نه نماینده آمریکا و نه فتنه گر
شخصی هستم ایرانی و ایرانی و ایرانی را فارغ از گرایش سیاسی شان قلباً دوست دارم و آرزوی سعادت و خوشبختی برای همه ایرانیان و مردم جهان دارم به دور از جنگ و خونریزی
متاسفانه عده ای هستند مثل ابن ملجم مرادی، که خودشان قضاوت می کنند وخودشان با نام دین به اجرا می گذارند و فرق عدالت را می شکافند
اینگونه توهین ها به مردم ایران و تهران از طرف خائنان و خودفروشانی است که برای رسیدن به قدرت بت پرستی و ترور و کهریزک و فساد ... (332669)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۷
ما شاءالله به ادب شعورتون (332757)
علی
Chile
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۸
به قول آقای دکتر، مهندس، کارشناس ارشد، فلسفه دان، اقتصد دان پروفسور احمدی نژاد، آب رو بریز همون جات که می سوزه. چرا آب رو جای دیگت می ریزی؟

(مستند گفتما. این هم لینکش )

https://www.youtube.com/watch?v=KaItK9ANZG0

بنده های خدا خب دارن می سوزن. خب سوختن هم داره. فقط نمی دونن آب رو باید کجا بریزن.

فقط به ماها که می رسه آب بازی جرم میشه.

بهار لطفا کامنتم رو بزار. (332489)
مصطفی
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۶:۱۹
دوست عزیز این نحوه صحبت کردن در شان ما ملت نیست. امثال پایداری ها اینطوری صحبت می کنند. پیروز باشید (332784)
محمد
France
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۴۰
از کوزه برون همان تراود که در اوست.
آقایون بهتره توضیح بدن چرا در زمان پاک ترین دولت (بنا به اعتقاد خودشون) این همه رانت خواری و اختلاس شد. ضمناً اون 800 میلیارد دلار درآمد نفتی در زمان دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد کجا رفت!!!؟ (332490)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۹:۵۰
یکی از مهمترین عوامل نفرت مردم از این افراد و روی آوردن به لیست اعتدال و اصلاحات نحوه گفتمان آنها به ویژه نحوه اتهام زنی های دروغین به دیگران بدون ترس از قانون و قوه فضائیه و عدم اعتقاد آنها به معاد و حق الناس است . چرا علت را در دیگران جستجو می کنند ؟ (332816)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۲
راست میگه (332491)
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۴
به قول دکتر محمود احمدی نژاد !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!! می دونیم کجاتون می سوزه . پس بهتر به قول همون دکترتون !!!!!؟؟؟؟؟ آب بریزید روش و یک کم به خودتون بیایید . (332492)
رسول
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۶
خب واقعا سخت چون چند سال اموال ملت بزرگ ایران را به یغما بردن حالا دستشون از همه چی کوتاه شده بیشتر از این انتظاری نیست (332493)
azadeh
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۹
رحمت خدا بر پدر و مادرت رسول كه حرف حق گفتي. (332685)
یک روحانی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۷
به عنوان یک اصولگرا که البته در برخی موارد با اصلاح طلبان هم رای هستم، می گویم: اولا باید توجه داشت این یادداشت، نوشته آقای امیرحسین ثابتی است نه وحید یامین پور. ثانیا وقتی حسین مرعشی می گوید تهران از نظر سیاسی، توسعه یافته تر از شهرهای دیگر است، آقایان فریادشان بلند می شود که اصلاح طلبان به شعور سیاسی شهرستانی ها توهین می کنند، اما وقتی بدنه اجتماعی اصلاح طلبان را در تهران تلویحا مجرم و بی دین و مطلقه و معتاد می خوانند، هیچکس اعتراضی نمی کند. اللهم ارزقنا توفیق الانصاف !!!! (332494)
محمد ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۱۵
بنده هم یک اصولگرا هستم.
دوستان پایداری که چنین مطالبی را نوشته و منتشر می کنند و موجبات اختلاف میان مردم می شوند بر بد اخلاقی خود مهر تایید می زنند. (332608)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۸
رفتار این عده از دوستان مصداق بارز حکایت جهل مرکب است. وقتی مردم را نابالغ و به پشتوانه قدرت نهادهای انتصابی خودشان را ولی نعمت مردم می‌دانند، پرواضح است که تودهنی ملت باید برایشان بسیار گران تمام شود. (332496)
یک روحانی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۵۹
ادامه کامنت قبلی: ثالثا جناب آقای ثابتی! این نوشته شما یک بی تقوایی آشکار و بی انصافی واضح است که طبعا موجب می شود در قیامت بابت نگارشش، پاسخگوی خدای خویش باشید. والسلام (332497)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۰
من فکر میکنم مردم تهران نیازی به پاسخ به این اراجیف ندارند . باید مردم شهرهایی که رجانیوز از از آنها طرفداری کرده خود را پاک کنند ، چرا که طرفداری مشرکین از آن مردم یک لکه ننگ است (332498)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۰
دور قبل که حداد اول شد تهران بهشت بود و مردم همه مسلمان مخلص الان که اخر هم نشد مردم شدن طلاقی و بی فرهنگ و ...باور کنید اگه شهرستانا هم قضیه قومی نبود الان وضع همی بود (332499)
بهار ایلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۳۷
شهرستان ها هم کاملا به بلوغ سیاسی رسیدند بعضی جاها کاندید اصلاح طلبی اصلا وجود نداشت که بخواد رای بیاره (332560)
رهگذر
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۱
از اینها انتظاری بیش از این نیست... (332500)
وطن
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۴
با يد به اينا بگيم :
از خدا جوييم توفيق ادب / بي ادب محروم ماند از فضل رب (332686)
محسن
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۲
از خودم راضیم خخخخخخخخخخخ (332501)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۲
سلام خدا بر دست اندر کاران رجانیوز که حرف حق رو زدند ماهواره تهرانی ها را مسخ کرده و تهران اکنون پایتخت انگلیس است (332502)
ابوذر ار قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۴
اولاً از كجا معلوم تو نروژي باشي و از كجا معلوم كه تازه مسلمان باشي؟
ثانياً جنابعالي حق دخالت در مسائل داخلي ما رو نداري كه مدام اظهار وجود مي كني... (332582)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۳۱
رسانه ملیتون دروغ نمیگفت تا مردم نرن سراغ ماهواره.
بالا بری پایین بیایی ما بردیم.انشالا 96هم میبریم. (332589)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۴۷
زبان فارسی شما خیلی خوبه.چند ساله یاد گرفتی؟ (332596)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۴۹
برو رد کارت بزار باد بیاد! آره پایتخت انگلیسه تا چشات در بیاد. (332614)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۵۶
در فرمایش شما نه نشانی از فرهنگ نروژی هست و نه نشانی از مسلمانی.بگو لعنت خدا بر شیطان شاید ولت کنه. (332626)
جمال جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۲۴
حالا اگه شما رای آورده بودید که میشد ام القرای اسلام (332663)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۴
فعلا اجازه بده چند كلاس از اسلام بالاتر بري بعد در نظام اسلامي نظر بده.البته سابقه نشون داده اسلامگراهاي افراطي اغلب تازه مسلمانند. (332675)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۵
بد به حال رهبران دینی که نزدیک 37 ساله توایران تبلیغ دین میکنند وخود راه دگر میروند اعمال رهبران دینی باعث میشه ملت سمت انگلیس بره در ضمن انگلیسی بودن از داعشی وطالبانی بودن خیلی بهتر است (332683)
shahrvand@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۰۷
شما از کدام کشور امده اید؟ بعنوان شهروند تازه چی را قبول دارید؟
ایا از انجایی که قبلا بودید، برای عقیده شما احترام قایل نبودند؟ حق اظهار نظر نداشتید؟ برای عدم قبول نظرات دیگران از جمله مسئولین ذیربط تحت فشار و .. بودید؟ ایا حق انتخاب برای رد یا قبول نظر آزاد نبودید و یا وحشت از ابراز آن داشتید؟ (332711)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۵۴
پس بگوچرا حسن جان چرا رفته برامون ایرباس 380 خریده برای همین که وفتی میخواهمیم از این پایتخت انگلیس به پایتخت دیگه انگلیس بریم با خیال آسوده بریم وآب هم تو دلمون تکون نخوره .هاهاهاها
تا کور شود هرکه نتواند دید.
خدایا به بعضی ها که به مردمت که باری رسان دین رحمانیت بوده وهستند وهمیشه تاریخ انقلاب این را قابت کرده اند توهین میکنند عقل و ادب وانصاف وفدرت وبصیرت باز بینی تفکرات بسته عنایت بفرما . آمین (332752)
همیشه مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۱۰
درخت انقلاب دوباره از تهران شکوفه زده و با یکی دوتا شته شکوفه ها نمیریزند (332761)
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۸
توجه داريد كه سهم تهران دربرپایی نظام جمهوری اسلامی ونتیجه رسیدن انقلاب هم چشم.گیر ترازهمه جابود.بامردم بااحترام صحبت کنیدازامام یادبگیرید.مروری برادبیات امام دراعلامیه ها وسخنرانیها بکنید.موضوع کامل روشن است چرا مدعیان راه امام به این روز افتاده اید. (332508)
رضا درودگر
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۸
با توجه به گفته های مقاله نویس رجا نیوز اینکه در ام القری جهان اسلام رشوه خواری فساد فحشا و اسیب های اجتماعی بیداد میکنه
جای بسی سوال اما چرا آقایون هنوز گرفتار توهمات دایی جان ناپلئونی هستن و فکر میکنن کار کار انگلیساس! فرافکنی تا کی و کجا؟ (332509)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۰۹
بلاخره ايشون هم بايد اموراتشون بگذره ، ( نويسنده متن بالا ) ! (332510)
ه
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۵:۴۸
اشتباهی مثبت خورد (332636)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۱
به ریس جمهورمحبوب شون جناب دکتر احمدی نژاد آب رو بریزن اونجاشون که میسوزه....البته عذرمیخوام که مجبور شدم با ادبیاتی به سبک دوستان پایداری صحبت کنم (332514)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۱
اين اصول گراها بايد بداند كه كه تو كل ايران ٤ ميليون راي بشتر ندارن (332515)
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۵
دوست من ما تجربه ی شیرینی به دست آوردیم.در دو انتخابات به رخشون کشیدیم که اقلیت هستند (332583)
شریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۳
الغریق یتشبث بکل حشیش/مایه تاسف و تاثر است این آسمان ریسمان کردنها. در واقع اصلی ترین دلیل ونقطه آغاز ناکامی یک فرد یا گروه همین است که بجای قبول شکست از پذیرش آن طفره رود . حتی مربیان فوتبال اینگونه عمل نمی کنند چه رسد به مربیان اخلاق و دینداری.باید به اینان گفت ظرف این چهل سال که همه تریبونها از صدا وسیما روزنامه ها نمازجمعه ها و همه و همه در اختیار شما بوده پس در جیب عمه تان را می دوختید؟ (332516)
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۷
آخرش نفهمیدیم غربو شکست دادن یا هر روز دارن ازش رو دست میخورن (332585)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۴
توهين از اين وقيحانه تر نشنيده بودم راجع به مردم اين مملكت ،حتي بيگانگان و بدخواهان نيز اينگونه مردم سرزميني را تحقير نمي كنند. (332517)
منصور احمدي
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۰۵
سلام برادر عزيز از اين جماعت انتظار بهتري نداشته باش اين ضرب المثل كه ميگويد اگر قمار باز نگويد به ...... كه از غصه دق ميكنه مصداق همينهاست كه وقتي شكست ميخورن بد اخلاقياشون شروع ميشه (332603)
اسلام
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۶
چون وقيحند ،وقيحانه مي بافند. (332687)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۹:۵۴
تا زمانی که اینگونه تفکر در کشور وجود دارد ما نیازی به دشمن خارجی نداریم (332817)
گمنامی ازنظام آباد تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۲
ازسال 1360زندگیمان را داریم باوام اداره می کنیم... در حالیکه از1352 بابی عدالتی اقتصادی واستبدادمبارزه کردیم وهمواره درحال اضطراب وفرار بودیم .توسط ساواک دستگیر شدیم به زندان رفتیم وشلاق خوردیم و...امامقاومت کردیم .بعدازانقلاب اما درس ودانشگاه رها کردیم وبه یاری محرومان به روستاهای دوردست رفتیم .جنگ شدبه جبهه شتافتیم شهید دادیم وجانباز شدیم ...اما برای عدالت وآزادی وتعین سرنوشتمان ازآلاف واولف دنیاگذشتم اما بقول امام (ره)زیربارآنان که توانایی اداره یک نانوایی را نداشتند نرفتیم.دیدارماانتخابات 96 (332518)
بچه نظام آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۸:۱۲
زنده تو بامتن قشنگت .زنده باد ایران.زنده باد تهران .زنده باد نظام آباد (332794)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۸:۵۳
آقای عباس سلام.الان این حرف ها زودبه نظرمیرسد. مواظب باشید اینها بدنبال تفرقه اند.اتحادتا96وبرداشتن گام سوم وشعار ماست.انشاالله (332802)
حسین-ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۳
من نمیدانم این جماعت بظاهر دیندار چگونه حتی ظاهر دین را هم حفظ نمیکنند. بزرگترین ویژگی پیامبر اسلام که با آن قلبها را تسخیر خود ساخت اخلاق بود.آقایان بخدا بی دینها بیشتر از من و شما به ادب و اخلاق پایبند هستند. مگر نمی دانید: بی ادب شاگرد جانان هئیچ دبستان ایستمز؟ (332519)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۳
اي كاش به جاي اين اراجيف گويي اندكي تفكر مي كردند و اين گونه خودشان را مورد مضحكه خاص وعام نمي كردند (332520)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۸
وقتی اصلاح طلبها رای تهرانی ها را ناشی از شعور بالای آنها میدانند، اصول گریان هم آنرا ناشی از سبک زندگی غربی میدانند،
هر دو گرایش به دیدگاه و انتخاب مردم توهین میکنند، و این نشان از ... (332523)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۴۷
در بسیاری از شهرستانهای کوجک تاثیرملاحظات قومی نسبت به ملاحظات کلان ملی بسیار بیشتر است به همین دلیل انتخاب قومی نمی تواند نشانه پیشرفت سیاسی باشد (332613)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۵۱
البته اگر رد صلاحیت ها نبود در شهرستان ها هم وضع مناسبی برای اصولگراها پیش نمی امد (332617)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۹
سلام خدا بر یامین پور باشرف و نجیب و انقلابی و استکبارستیز و لیبرال ستیز و اشرافی ستیز (332524)
....
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۹
ای جان... دوست اروپایی عزیز چه تسلطی به فارسی داری سخت نیست؟ (332571)
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۱۲
دوست عزیز خدایش تو کدوم دولت اختلاف طبقاتی سر به آسمون گذاشت؟ (332575)
خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۱۹
الان که دارم برات این متن رو مینویسم تعداد منفی هات 4تاست .فردا هم بهت سر میزنم
:-) (332577)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۶
بيش از كوپنت حرف مي زني عمو ..... (332584)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۵۳
داعش نیوز نه رجا نیوز بعدشم آقای مصباح که رای مردمو قبول نداره حق نداره بیاد در انتخابات شرکت کنه و در موردش نظر بده. (332618)
آزین
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۵:۴۴
(با احترام به تمام مسلمانان و سایر ادیان تبعه ایران)تازه مسلمان اگر دنبال این اسلامی گروه تکفیری داعش بهتر از یامین پور قوانین استکبار ستیزی بخصوص لیبرال ستیزی و.........رو اجرا میکنن نروژی جان!!!؟؟ دست از سر ما ایرانیها بردار برو عراق، سوریه اصلا برو کشورهایی که اساسشون و قوانینشون ضد لیبرال است (332635)
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۶:۳۰
این کامنت دوم شما هم مهر تاییدی بر دروغگویی شما و اذنابتان است. جناب تازه مسلمان نروژی!!!!!!!!!!!!! شما فکر می کنی دروغ کتبی دروع نیست؟ مطمئنی اصلا مسلمان هستی؟ (332637)
كريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۶
اونم احتمالا مثل خودت تازه مسلمونه.عزيز دلم نشون دادي كه خيلي در اسلام و اسلام شناسي ناشي هستي.از من به شما نصيحت زياد دور و ور اينا نچرخ بلايي بر سرت ميارن كه از هر ديني فرار كني. (332684)
ايراني
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۹
لعنت الله علي القوم الظالمين (332689)
shahrvand@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۵۹
با حربه جوانگرایی در طیف متحجران، جوان های بی تجربه مثل ایشان که نه از انقلاب چیزی درک کرده اند و نه سواد چندانی برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی کشور در مقابل فرهنگ های دیگر را درک کرده که بتواند مصالح ملی را تامین کند، جلو انداختن تا سرپوشی باشد برای کارهای خودشان
ضمنا شهوت مطرح شدن و جویای نام ونان برای اینده بودن هم میتواند در "کیش شخصیت" این اشخاص بوضوح ملاحظه کرد (332709)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۹
ضمن احترام به ارای مردم. علت رای دادن مردم به لیست امید ناراحتی از وضع اقتصادی اجتماعی موجود است اما اشتباه تهرانیها در این است که در اثر تبلیغات سنگین اصلاح طلبان و رسانه های خارجی انها ادرس را اشتباهی رفته اند.فراموش کرده اند سیاستهای سرمایه داری تکنوکراتهای سازندگی و فرهنگی روشنفکران اصلاح طلب وضعیت را به اینجا رسانده اند. (332525)
@@@@
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۱
هم چی که اقتصاد نیست.گیرم این حرف شما درست اما این سوال رو جواب بده

حقوق شهروندی مارو چه کسی از ما گرفته؟ (332580)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۰
عجب رویی دارین بابا مثل دکترتون (332653)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۲
دوست عزیز تبلیغات اصلاح طلبان سنگین بود یا طیف جنابعالی که سرتاپای تهران رو زرد کرده بود؟از توهم دایی جان ناپلئونی هنوز خارج نشدید که تبلیغات رسانه های خارجی رو اثرگذار میدونید...برادر یا خواهر محترم ملت گوشش دنبال یک کلیپ 4 دقیقه ای بود تکرار میکنم یک کلیپ 4 دقیقه ای!!!12 سال مجلس و 8 سال دولت دست شما بود با بالاترین درآمد تاریخ بفرمایید چه گلی بر سر ملت زدید و نارسایی های فرهنگی و اقتصادی و.... رو که ب زعم شما مقصرش اصلاح طلبان بودند نتونستید اصلاح کنید هیچ بلکه مملکت رو به لبه ی پرتگاه بردید. (332680)
علیرضا
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۹
با تشکر از بهار نیوز سوال من از این اقایان اینست ایا این رفتارها هیچ گونه هم سنخی با منش ورفتار حضرت امام ومقام معظم رهبری دارد که بخاطر اقدامات ورفتارهای غلط خود با عدم اقبال عمومی مواجه شده اند وحالا بدون توجه به عمق و کنه قضیه براحتی جمعیتی بالای 5 میلیون نفر را غربگرا و کذا و کذا بنامند (332526)
رجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۰
این سایت را .... زمان دارند مدیریت می کنند وقتی سطح سواد علمی و سیاسی چندتا از اینها را رصد می کنی انوقت متوجه میشی ایینها جایگاهشان کجاست. سایت پایداری و ...بهترین مصداق این جمله معروف است که اگر بخواهی فکر و ایدهای را از بین ببری بهتر است از ان بد دفاع کنی (332527)
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۱
پاسخ امثال یامین پور را، حافظ، به نیکی داده است:

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت (332528)
هموطن مسلمان شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۰:۰۳
اقا محمد اینها نه غم بی پولی دارند ونه مشکل بیکاری فرزندان تحصیلکرده و مجرد و بی خانمان و نه بخاطر فقر و نداشتن پارتی و پست و مقام شرمنده خانواده هستند اینها مشتی مرفه هستند که مقداری از امتیازات و رانت ها زمان دولت قبلی از دستشان رفته . وگرنه تنها چیزی که برایشان مهم نیست اسلام ، کشور و مردم است . این مسئله را اینها به خوبی در این سالها نشان دادند . هر کس همفکر آنها و در جناح آنها نیست دشمن است . (332818)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۳
آقا زودتر به روز کنید ونظرات مردم را بگذارید.روی این موضوع باید مانورکرد وتمامیت متحجرین وانجمن حجتیه ایه هارا بچالش کشید.پاسخ ندید خائنید. (332529)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۳
دیدم به مجلس آن روز ، مردی خراب و بی دل / اشکش روان ز هر سو، یک «لیست» در مقابل / گفتم چرا غمینی ، گفتا به حزن و اندوه / سخت است بعد عمری ، مجلس بدون عادل (332530)
سما
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۲:۵۶
عادل بدون مجلس (332632)
مجلس بدون عادل
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۱
سخت است بعد عمری ، مجلس بدون عادل (332692)
حامی وطن
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۴
تهرانی ها ثابت کردن که به مرحله از آگاهی و شعور سیاسی و فرهنگی دست پیدا کردن که شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه تاثیری بر روی آنها نداره.
در تعجبم که هنوز از نتیجه انتخابات و پیامی که مردم دادن هنوز درس نگرفتین و بجای پرداختن به عوامل شکستتون به مردم توهین میکنید. (332531)
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۷
آقایان تمامت خواه به والله هیچیک از مواردی که به عنوان دلیل توسط برخی اصولگرایان ذکر میشود علت شکست شما نمی باشد . تنها دلیل این است که مردم از شما و تفکرتان که با ماشین حذفتان حتی به خانواده امام نیز رحم نمی کنید خسته شده اند .ما آمدیم که بگویم شما را نمی خواهیم و فقط به مرد اخلاق و صداقت خاتمی و هر کسی که او بگوید ولو نا آشنا ایمان داریم.لذا هر دو سال یک بار به میدان آمده و با آرا خود رد صلاحیتتان می کنیم. این سیاست و استراتژی همه سالهای آینده ماست. (332532)
رضا
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۷
از کوزه همان طراوت که در اوست (332533)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۸
متاسفم براي نويسنده كه به خودش اجازه داده به مردم پايتخت كه تشكيل شده از كل مردم ايران توهين كنه اميدوارم دولت خودش جواب اينجور روزنامه ها و توهين هارو بده
زنده باد مردم تهران زنده باد مردم ايران (332535)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۸
دوای دردشون فقط پماد زینک اکسیده و لاغیر.... (332536)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۹
اقاي مصباح دار و دسته ات رو به مدت 4 سال ببر دوره هاي اموزش ادب و شخصيت انساني!! (332537)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۴۰
سلام
ما تهرانیها رای خود را به آنجای اصولگرایان ریختیم که کاملا احساس سوزش کنند تا قیامت. (332538)
حسین
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۴۳
بهترین توصیه به این دوستان همونه که رئیس جمهور محبوبشون فرمود: به جای این کارها آب رو بریزید همونجایی که می سوزه (332539)
شهرام26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۴۵
در نقد باید گفت1- وقتی بزرگ این جبهه هیچ اعتقادی به رای مردم ندارد بنابراین نوع زندگی این مردم {مشخصا پایتخت }نیز هیچ اتباطی به آنها ندارد.

2- سوئال از این فرقه باید کرد آیا وضع فرهنگی مردم از نظر آنها در قبل از انقلاب و زمان شاه بهتر بود یا بدتر و هر جوابی دادند آن را با چگونگی انقلاب ارتباط دهند تا ما هم فیظ ببریم. (332540)
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۴۸
اصولگرا ها دیگه خودشون رو وارث مملکت میدونستن.هر حرفی رو میزدن و خیلی راحت میگفتن این حرف ملته در حالی هیچ نظری از ملت نمیخواستن مثلا در حالی که ملت داشت برای برجام لحظه شماری میکرد اینها به دیپلماتهایی که امید ملت بودن حمله میکردن و خودشون رو ملت معرفی میکردن.هشت سال دولت احمدی نژاد هم معلوم شد حاضرن مملکت رو اتیش بزنن ولی فقط بگن مرگ بر امریکا نمیگم دشمنی با امریکا بده یا خوبه ولی مصلحت مردم چی میشد.درواقع مردم در فرهنگ و مرام این گروه جایی ندارن و به دنبال امپراطوری امریکا ستیز هستن فقط همین. (332541)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۲:۵۵
آمریکا ستیزی بهانه است وگرنه همین ملت بود که در مقابل 80 کشور درزمان دفاع مقدس ایستاد ودشمنان ایرا ین سربزمین هیچ غلطی نتوانستند بکنند هواس من و شمارا به دشمنی بیرون ازاین مرزها سوق داده اند تا خود این ملت را استثمار کنند (332631)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۴۹
یک جمله از دکتر و عالم خودتون بگم پرفسور محمود خان احمدی نژاد خطاب به این جماعت
(آب بریزید اونجاتون که میسوزه)
دم بچه های تهران مثل همیشه گرم
اصلاحات زنده است الله اکبر (332543)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۰
شما راه دور نروید، نماد ورشکستگی سیاسی را در نامه توکلی(نفر 35 انتخابات) به آقای هاشمی ببینید که با چه ادبیات سخیفی هاشمی و انسان های پاک شرست همراه ایشان را به انگلیس نسبت میدهد (این در حالی است که توکلی با رانت زمان خود در انگلیس خود و خانواده اش هم درس خواند و هم زندگی کرد ،انگلیس برای اینگونه کار بدی ندارد).ادامه دارد (332544)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۱
این جمله شهید بزرگوار بهشتی اینجا کارآیی دارد که( ورشکستگان سیاسی مجلس ،با شکست سختی که ائتلاف بزرگ اصولگرایان از مردم تهران با درایت هاشمی خورده اند)بشدّت عصبانی هستند و از این عصبانیت باید بمیرند،چون سال ها به مردمی که با انقلابی اسلامی فرهنگی آنها سر کار آوردند چه توهین هایی که نکردند،عجب صبری خدا دارد، خداوند روز عقاب آنها را 7 اسفند قرار داد تا آنها در آتش رأی مردم بسوزند . (332545)
تهرانی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۱
بالاخره یک شکست مفتضحانه چنین توجیه احمقانه ای را میطلبد
ما خوشحالی
همین بسه (332546)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۲
آن زمان که بدون رقیب سواربر اسب مراد بودند و سال ها بر اریکه قدرت مست و مغرور همه را خائن و فتنه گر و برانداز میدانستند ،هیچگاه تصور نمیکردند که سیاست با عربده کشی همخوانی ندارد و روزی یقه آنها را خواهد گرفت. (332547)
...
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۳
اکثریت مردم دلشون بیشتر از این ها به انقلاب میسوزه و ناراحتند چرا حکومت دست این اشخاصیه که از دین و انقلاب استفاده ابزاری می کنند (332548)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۳
مردم براشون ابزار هستن.مثال 22بهمن که میشه حضور میلیونی مردم انقلابی تهران رو به تصویر میکشن.ولی همین مردم که بهشون نه میگن میشن غرب زده و بی دین. (332549)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۰۲
اشتباه متحجران در این است که هرکس اگاه وتحصیلکرده است را غربی می دانند تهرانی ها فقط به سخنان یک طرف گوش نمی دهند سخنان همه را گوش میکنند و سپس بهترین را انتخاب می کنند در زمان شاه سابق هم مردم تهران بودند که علی رغم فراهم بودن تمام امکانات زندگی به سبک غرب امام واسلام را انتخاب کردند ودر خیابانهای تهران دنبال فرهنگ اصیل می گشتند زیرا ایرانیان دارای تمدن عظیمی هستند که هرنوع رفتار طالبانی را به حاشیه می رانند. درشهرستانها هم مردم بدلیل عدم دسترسی به اخبارصحیح به اینها رای دادند (332550)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۰۶
اگر شخصیتهای اصولگرا رو بررسی کنی ی پاشون میرسه به پادگان.مگه تو ایران دیکتاتوری نظامی برقراره که همش سرهنگ بیاد سر کار. (332551)
سامان 1394
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۰۹
1-ازین تحلیلگر احمدی نژادی میپرسم دورهای قبل (مجلس7و8و9)که لیست جبهه پایداری واصولگرایان در تهران رای اورد اونموقع تهرانیها خوب بودند؟؟!!یا اینکه با تقلب ونیرنگ وارد مجلس شدند؟2-اگر به نسبت جمعیت بسنجیم میزان تخلفات در تهران از خیلی شهرهای دیگه پایین تره واین دیگه نشون دهنده عمق خشم ودرد نویسنده از ضربه کاری رای مردمه.3-اگه جنتی اینقدر اصلاح طلبهارو رد صلاحیت نمیکرد در مشهد وتبریز و .... مانند تهران از مردم تو دهنی میخوردین. (332552)
هنشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۱۰
بزرگترین توهمی که حامیان احمدی نژاد و اصولگرایان دچار اون هستن، یا شاید هم خودشون خودشون رو به نادانی میزنن، اینه که میگن شهرستانیها کشته مرده احمدی نژاد و اصولگرایان بودن و هستن. این واقعا یه توهین به ما شهرستانیهاست. همه میدونن که ما سال 88 به اصلاحات رای دادیم (332553)
میثم
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۱۰
سال 90 که اکثر نمایندگآن تهران از شما بودند حتما مردم تهران از طبقه شما بودند (332554)
محمد
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۱۲
طبق آمار وزارت کشوراینبار 50% تهرانیها درانتخابات شر کت داشته اند این سایت وابسته به ژنرالهای پایداری بداند که هرجند که تهرانیها این بار حضور بیشتری نسبت به دفعه قبل درانتخابات داشته اند اما از نظر نسبت شرکت درانتخابات نسبت به شهرهای دیگه حضور کمتری درانتخابات داشته اندواگر بنا باشد نظر رجانیوز را وارد بدانیم باید آنرا به آن 50 درصدی اطلاق نماییم که به انتخاب وانتخاب کردن اعتقادی نداشته اند آنچه که باعث تفاوت دیدگاه درکلان شهری مثل تهران وشهرهای کوچک وجود داردغیرا تحلیل آبکی وتوجیهی رجانیوز است (332555)
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۱۸
يزد چي پس ؟! :/ (332556)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۲۶
انها برای توجیه شکست خفت بار خود به هر دری میزنند. شما اگر میگذاشتید چهره های اصلی اصلاحات در شهرستان ها کاندید شوند میدید که 90% کشور طرفدار طرز فکر اصلاح طلبان در تمام حوزه های فرهنگی اقتصادی و سیاسی هستند. درود خدا بر خاتمی و هاشمی. زنده باد اصلاحات و اعتدال. (332557)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۳۰
این بداخلاقی ها تازگی نداره اینها همانهایی هستند که مردم را خس و خاشاک می نامیدند اینها پیرو کسی هستند که می فرمود مردم چکاره اند برای خودشان تصمیم بگیرند
این طرز تفکر قرون وسطایی آقایون بود که ایران و ایرانی را به قهقرای تحجر فرو برد
آنجایی که آزاد اندیشی را به فساد تعبیر می کنند و فجایع به بار آمده را حاصل اعتدال می دانندو به شعور مردم توهین می کنند انتظار لبخند احمقانه از مردم دارند ولی نمیدانستند دیگر دربین مردم جایی ندارند (332558)
آزفا
Belgium
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۳۱
البته که تفاوت دو لیست در خیلی مسائل می تواند باشد از جمله نگاه افراد حاضر درهر لیست به جامعه و به تحولات جهانی. برای کسانی که هرگز از پیله تنگ جهل خود خارج نشده اند هیچگاه درک مسائل جهانی ممکن نخواهد بود. مردم اگر به آنها رای بدهند مردم مدینه النبی اند و اگر به آنها رای ندهند مردم کوفه. آیا شما در همۀ این سالها نمایندگان مردم غربزدۀ کوفه و یاران یزید بوده اید؟ آیا با همی پولها زندگی کرده اید؟ (332559)
دو دانشجوی هنر
United States
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۴۳
از بهار نیوز و سایر سایتهای اصلاح طلب و مردمی خواهش مندیم که ول کن این موضوع گستاخی رجا نیوز و افراطی ها به مردم تهران نباشند . ما هم در شهرستانها به این موضع سکوت نمی کنیم و پیگیر هستیم تا دیگه از این اقدامات زشت انجام نشه . ضمنا دوباره دست مریزاد می گوییم به مردم تهران بخاطر حماسه ای که آفریدند (332561)
نعمت ...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۵۳
بهمان جمله معروف باید اکتفا کردوبس «جواب ....... خاموشیست» با کمال شرمندگی ازادبیات خودشان (332563)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۲:۵۵
از اینها بپرسید ایا ما شما دعوت کرده بودیم که به شما رای بدهیم که الان مثل مردم کوفه شدیم یا شما ها مثل ابن زیاد عمل می کنید وهمه را از دم تیغ می گذرانید . (332564)
بچه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۴
ازاین لمپن بایدسئوال کرد آن شهرهائیکه اصلاح طلبان رای آوردن راچگونه توصیف میکنید. (332567)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۵
من در مورد این تحلیل ترجیح دادم سکوت کنم! (332568)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۶
همین اصلاح طلب هاهم اول انقلااب مثل شما اصولگرها تندبودن ولی به اشتباهشون پی بردن وبه این نتیجه رسیدن که اگر می خوان محبوبیت داشته باشن ،اول بایدبه حقوق شهروندی احترام بگذارند ،دوم به عقیدواعتقادهرشهروندباید ارزش واحترام قایل بود سوم..........!!وخیلی چیزهای دیگر که شما مخالف آن هستید.به آغوش ملت باز آید ملت باجان ودل شما راهم خواهند پذیرفت (332569)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۰۹
دست شما اصول گرایان متعصب و بی منطق درد نکند که با در اختیار داشتن صدا و سیما،منابر و مساجد و تریبونهای نماز جمعه و رسانه هایی همانند کیهان و رسالت ووووو، چهارده میلیون پایتخت نشین را اینگونه پروراندید که بشما پشت می کنند
البته از شما بعید نیست در پاسخ بگویید این ها پرورش یافتگان و عمال امریکا و انگلیس و اسراییل هستند. و هر جا بکام شما نبود، این ملت شریف را به اجانب پیوند دهید و هر جا بکام بود، حماسه حضور را صدر نشین تمام شبکه ها کنید، اما حقیقت این است مردم، هر جا فرصت یابند، اینگونه پاسخ دهن (332570)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۱۲
سال 1367امام به بزرگان آنها گفت اسلام آمریکایی...امروز دارند انتقام می گیرند (332574)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۱۶
آقای قاضی القضات بااین توهین وتهمت چرا برخورد نمی کنید... (332576)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۰
بخدا اگه شهرستانها هم بحث قومی و تعصب فامیلی نباشه شهرستانها هم دقیقا مث تهران رای میدن ....تو منطقه من چهار نفر یارو ک بیشتر فامیل داشته رای آورده فارغ ازاصولگراو اصلاح طلب ...big like tehran (332578)
علی نظری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۴
در هر حال مردم شما را نمی خوان از شماو دروغ ها وتهمت زدن هایتان خسته شدن ،،، می فهمید خسته اند خسته (332581)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۸
این بنده خدا ها تو ایران زندگی نمی کنند یک حصار فکری دور خود کشیده اند و خودشان را عین دیانت و دین می بینند نوع دیگری از داعش فقط می شود به انها گفت (332586)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۹
حداقل شما كه دم از انقلاب و اسلام و اخلاق ميزنيد اينجورى صحبت نكنيد راجع به مردم
امثال شما با همين حرفا مردم رو از دين و انقلاب دور كردين واقعا ضربه اى كه شماها به مملكت و مردم و اين انقلاب زدين دشمن ها هم نتونستن بزنن
بدا به حالتون كه روز قيامت با اين همه تهمت چطورى ميخواين سر بلند كنين
بايد ياد بگيريم احترام بگذاريم حتى دشمنمون
ما كه هموطنيم و به اين راحتى توهين ميكنيد
خدا ازتون بگذره (332587)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۲۹
ای کاش فعالیت های فرهنگی کشور بدست انسان های عالم و شایسته سپرده می شد. بخدا وقتی واژه فرهنگو به زبان میارم تصویر خاتمی بعنوان نماد فرهنگی کشور جلوی چشام میاد.خدا پشت و پناهت ای مرد نازنین تاریخ ایران. (332588)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۳۳
اتفاقا اون کسانی که خواهان زندگی به این سبک هستند اصلا رای ندادند4میلیون دیگه.این4میلیون قشر ضعیف و متوسط جامعه بودند (332590)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۳۸
متاسفانه اکثر اصولگرا بجای منطق از زور تهمت توهین رد صلاحیت و...استفاده میکنند
اما انشاا... اصلاحات و سید ان دوران جدید ی را شروع میکنند
ب امید فرذایی بهتر برای همه ایران (332591)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۴۰
این سخنان فقط فرافکنی بیش نیست علت شکست بی سابقه عبارت است از احضارهای پی در پی تیم مذاکره کننده هسته ای و ادعای دفن زنده به گور آنان ملت میخواهند کشور از انزوا بیرون بیاید و با دنیا خصوصا اروپا ارتباط داشته باشیم واردات و صادرات داشته باشیم ملت می خواهند دولتمردان از تحریم جلوگیری کنند در یک جمله ملت می خواهند "این دولت در پیشبرد امور مزاحم نداشته باشد"مقام معظم رهبری هر جا انحرافی ببینند تذکر خواهند داد ومردم نخواهند گذاشت بنابراین دایه مهربانتر ار مادر نمی خواهیم (332592)
طلبه از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۴۱
اهانتهایی که به ملّت ایران و دولت اعتدالی منتخب آنان شده و میشود غالباً از طرف تندروهای موسوم به جبهه پایداری و حلقه پرتو در قم است و این توهینهای ناجوانمردانه نشان دهنده سوزش عمیق این دو جریان افراطی است که خواهش میکنم بگذارید در برابر این اقدامات اعتدال گرایانه دینی و سیاسی مردم عزیز ایران همچون چوب درخت آتش گرفته ؛ که با وزش باد چنان میسوزد که خاکسترش هم باقی نمی ماند ؛ بسوزند و خاکسترشان را هم باد ببرد تا جایی که اثری از آنها باقی نماند إنشاءالله تبارک و تعالی . زنده باد مردم ایران (332593)
آرش از روستا
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۴۹
به نظر بنده و طبق آمار در این دوره هم اصولگرایان از دوره های قبل در طهران رای بیشتری آورده اند ولی به علت مشارکت پائین تونستند بصورت نسبی پیروز باشن ولی این دوره مردم طهران همت کردند و بصورت منطقی و قانونی و مطلق اونارو از مجلس بیرون انداختند... انصافا در مراکز استانهای بزرگ هم اصلاح طلبان پیروز شده اند مگر اینکه کاندیدا نداشتند... در شهرستانهای کوچک متاسفانه براساس طایفه گری رای میدن. (332598)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۵۲
این انتخابات نشان دهند شعور مدنی شهروندان تهرانی بود که انصافا با لبیک به پیشنهاد سید خندان و دوست داشتنی (تکرار میکنم)به لیست امید رای دادند این یعنی بلوغ و رشد سیاسی یک جامعه که خواستار جامعه مدنی هستند امیدوارم درس بگیرند از ملت مایه نگذارند خوب معلوم شد مردم چی و کی را میخواهند (332599)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۲۳:۵۸
چرا فکر می کنند در شهرستان ها پیروز انتخابات بوده اند؟ در شهرستان ها با توجه به ثبت نام تعدادکمتر اصلاح طلبان و حتی حامیان دولت ورد صلاحیت آنها برای مردم حق انتخابی نماند. با این وصف مردم پای صندوق های رای رفتند و به اصولگرایان معتدل رای دادند. (332601)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۱۴
باسلام.کام مردم رابااین اظهارنظرهای ابکی تلخ نکنید به شعوروفهم سیاسی همه انانی که درانتخابات شرکت کردنداحترام بگذارید.به فکر۲۰میلیون نفری باشیدکه به هردلیل درانتخابات شرکت نکردندوبی تفاوت بودند.دردرازمدت این تعدادبیشترخواهدشد.مردم به افکارواندیشه رای میدهندنه به افراد.ازتخریب بزرگان انقلاب دست بردارید.سادات مظلوممان راازحصروممنوعیت فعایتهای اجتماعی وعادی برهانید. (332607)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۴۰
چطور اون زمان كه انقلاب شد تهران تو صدر همه اتفاقات بود و اكثر درگيريا مال تهران بود، حالا تهرانيا شدن بد؟؟ اينو بدونين كه تو شهرستان مردم واسه اصولگرا بودن به كسي راي نميدن ، اون بنده خداها گول تبليغات اصولگراها كه از بيت المال خرج شده رو خوردن (332612)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۴۹
البته با افتخار به عرض میرسانم که شهر شیراز نیز به نوبه خود از 4 نماینده 3 نفر اصلاح طلب را با رای قاطع به مجلس فرستاده و نفر چهارم را نیز به امید خدا وهمت مردم در دور دوم به مجلس خواهیم فرستاد . حال خواهشمند است به زندگی اشرافی و مردم غرب زده شیراز نیز سر و سامانی بدهید . (332615)
حسن
Switzerland
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۰۸
چرا این صحبت های آقای مطهری در تلویزیون را درج نکرده اید :
نماینده مردم تهران در پایان با تاکید براینکه رای مردم تهران در انتخابات اخیر حامل پیام مهمی برای مسئولان نظام بود، گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که تصور شود با ایجاد برخی محدودیت‌ها می‌توان جلوی تاثیرگذاری افراد را گرفت. برخی با ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق خواهان جلوگیری از تاثیرگذاری او بودند اما در عمل دیدیم که تاثیر او چگونه بود. مسئولان امنیتی از این مسئله باید درس بگیرند و بدانند که این روش‌ها درست نیست. (332619)
محمد همداني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۱۱
سلام اولا اين انتخابات نبرد نابرابر بود بين ٧٠ نفر اصلاح طلب با ٤٠٠٠ نفر اصولگرا و اگر غير از اين بود حتي راي كوره دهاتها هم با تهران فرقي نداشت ثانيا چطور مردم تهران در ٩ دي حماسه آفريدند ولي حالا شدن غربزده ، تازه همون ٥٠ درصد آدمهاي طرفدار نظام اومدن راي دادن و ٥٠ درصد بقيه كه مخالف بودن نيومدن والا قيامت ميشد بخاطر آبروريزي فجيع جناح مثلا" اصولگرا (332622)
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۲۵
یه روز مردم به اصولگرا ها رای می دهند و یه روز هم به اصلاح طلبها. این موضوع طبیعی است.من نمی خوام ناراحتتان کنم ولی اگه واقع بین باشیم دولت و مجلس برای همیشه دست یه جناح نمی مونه (332623)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۳۶
تهرانى ها جواب خودسرى وتندروى يك عده فرا قانون رابا فرياد خاموش خود دادند (332624)
دانشجوی مترجمی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۱:۴۵
انشالله خدا کمی انصاف دهد وهدایتشان کند که به هیچ راهی مستقیم نیستند.والله که با شنیدن و دیدن این چیزها فقط یاد زمان امیرالمومنین و امام مجتبی میفتم .دشمنان اونها هم همینطور بودند.صبر و سکوت امیرالمومنین بود که بعد به امات رسیدند.
هاشمی عزیز دل ما هم کم صبر نکرد سالهاست از طرف صدا و سیما و انجمن حجتیه کوبیده شد ولی این انتخابات نشون داد مردم توجهی ندارن
افتخارم این است که به اقای هاشمی به عنوان نفر اول خبرگان رای دادم (332625)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۲:۳۱
ولی ما به کسانیکه به طیف اصولگرا رای دادند
هموطنان عزیزمان میگوییم. سپاس (332629)
رحیم زاده از ارومیه
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۵:۰۵
ممکن ایشان از بعضی جنبه ها درست گفته باشد اما انسان موجودی است متفکر و در حال پیشرفت طبیعی است که روز بروز تغییر کند و خود و زندگی اش اصلاح وبروز رسانی کند (هر دو روز اش یکی باشد زبان کرده؟ روایت) پس مردم پیشرفت کرده اند این جای سپاسگزاری دارد (332633)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۵:۳۵
اگه واقعا چنین مشکلی (و در این حد حاد) باشه این باید طی یه پروسه طولانی ایجاد شده باشه چرا دوستان قبل از انتخابات ۹۴ حرفی از این مسئله که تهران غربی یا شرقی و فلانه نزده بودن؟
چیزی که واضحه همین مردم دوره قبل نماینده های همین جبهه معلوم الحال پایداری رو به مجلس فرستادن د. این صورت باید بگیم طی ۴ سال سبک زندگیشون به کلی عوض شده!
این تحلیل هیچ پایه و اساس علمی و واقعی نداره و صرفا حاصل گیجی از نتایجه.
علیه کسانی ۱۰ سال تبلیغ شد.رای اوردنشون بایدم گیجشون کنه. (332634)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۶:۳۲
این توهین و تهمت و...ب اصلاحات و تهرانیها هر روز مردم را از اصولگراها دلخورتر و دورتر نمیکند؟؟ (332638)
مهدی
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۰۶
این جماعت فرومایه به حق شاگردان راستین مکتب ماکیاولیستی هستند و بدترین پستی ها ها هم برای رسیدن به هدف براشون توجیه داره (332640)
ایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۱۳
سلام.نماینده شهرماپول دادرای آورد. (332641)
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۳۵
اگه تهران بده چراآقایون جلای شهرهای خودشون کردن وبادرآمدهای آنچنانی عمدتا غیر شفاف وپستهای اصلی شمال تهران روبه اشغال خودشون درآوردن ؟! (332643)
مسعود
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۳۷
اینها عجب ادمهایی هستند استدلالشان این است یا با ما باشید یا انگ
ضد انقلاب یا غربگرایی بهت می چسبانند (332644)
عباس 61
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۴۵
کاش آقایون به کارنامه 8 ساله خودشون که پر از لکه ننگه ی نگاهی می انداختن . بعد اضهار فضل می کردن ...... (332646)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۴۷
باور کنید در شهرستان ها هم اگر کاندید اصلاح طلب حضور داشت رای می آورد. متاسفانه در اکثر شهرها مثل شهر ما تمام کاندیداها اصول گرا بودند. وافراد شاخص اصلاح طلب از هیچ کدام از کاندیداها حمایت نکردند. وگرنه مطمئن باشید در شهرستان ها هم وضع مثل تهران بود. اگر اینطور فکر می کنند بیان دست از رد صلاحیت ها در شهرستان ها بردارند. ببینند چه اتفاقی می افتد (332647)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۵۰
بااین شرایط چه اصراری است که این دوستان تهران رابااین همه مشکلاتی که بیان کرده اند برای زندگی انتخاب کرده اند. (332648)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۵۱
انکس که خواب است را میشود بیدار کرد
اما کسی که خودش را بخواب زده نه (332649)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۷:۵۴
شماها که مردم تهران را اینگونه معرفی مینمائید چطور است که سالها همراه با رهبران و تئوریسنهایتان راه رسیدن و سکونت در تهران برای چپاول هر چه بیشتر بیت المال را پیش گرفته اید.و سعی میکنید در جوار این مردم بد عهد عمر خود را تلف نمائید هر چه زودتر از ایش شهر مهاجرت کرده تا مردم تهران از شرتان آسوده شوند. (332651)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۹
هنگامی که احمدی نژاد دست در گردن مادر چاوز میکند ومراد پایداریها ان را تایید میکند اما اقای ظریف به همتای خودش دست میدهد امثال بهرانوند میگویند باید زیر بتون دفن شود انتظاری بیشتر ازاین از این گروه تکفیری نمیرود البته ناگفته نماند دراتش گرفتن هستند منتهی برای اینکه خیلی نسوزند وبعدا نتونند ادرار ومدفوع خودشان را کنترل کنند ابرا بریزند انجا که میسوزد به قول رییسشان (332654)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۱۵
یک تحلیل دیگر از رای مردم تهران می این است که مردم تهران به لیستی که گفتمان و یا دقیتر ماهیت آن بر مبنای زر (پولهای غارت شده 8سال زمامداری) زور (رانت نهادها و ...) و تزویر (چاپلوسیها و اغراقها در مورد بعضی افراد) بود رای ندادند. (332655)
دلخور
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۱۶
اثر این نه بزرگ به عملکرد این خیل ناچیز و فرومایه تمامیت خواه و تو دهنی به جا به موقع و به حقی که از این ملت مطلع و اگاه شده وارد شد طعم این پیروزی رو برای خیلی از مردم دو چندان کرد که تا سالها هم چنان در یاد ها خواهد ماند (332656)
حافظ شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۱۶
به فرض که حرفشان درمورد مشکلات فرهنگی تهران از قبیل طلاق و روزه خواری و نوع زندگی و فاصله طبقاتی و گرایش حتی قشر متوسط به فرهنگ غربی و......درست باشد باید از اینها پرسید چه کسانی عامل این ناهنجاریها می باشد مملکت 8 سال دست احمدی نزاد و مجالس اصطلاحا اصولگرا بوده بزرگترین اختلاسها و دزدیها توسط کی انجام شده ؟ کاهش سن فحشا معلول عملکرد چه جناحی است ؟ پارازیت و گسترش سرطان و رفتن ناموس ایرانی به کشور های عربی و تن فروشی وو هزاران بدبختی دیگر ...برادران این حرفها تف
سر بالاست به خودتون .. (332657)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۱۹
به امثال یامین پور سخت نگیرید چون تازه به دوران رسیده است (332658)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۲۱
بهار جان
من یک اهوازی هستم در این دوره 3 نفر شخص نه بسیار معروف و غیر سیاسی در لیست اصلاحات قرار گرفتن که هر سه اونها با رای هوشمندانه مردم اهواز جزو 6 نفر راه یافته به دور دوم هستند و جالب اینکه دکتر همایون یوسفی که در لیست مورد نظر بود بیشترین رای را به خود اختصاص داد.
حال جای این سوال از مدعیان پایداری باقی است که آیا ما مردم اهواز هم غربگرا و رفاه زده و ... هستیم؟ مردمی که با انواع و اقسام مشکلات زیست محیطی و غیره دست و پنجه نرم می کنند. (332659)
پاسخ به هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۲۲
تبلیغات سنگین اصلاح طلبان!!!!!!
با کدوم تلویزیون، با کدوم بلندگو با کدوم نهاد، با کدوم ....... لطفا مردم را روشن کنید. (332660)
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۲۴
اگر تهران شهر طلاق، فساد، جرم و جنایت شده از مدیریت بی خردانه اصولگرایان بوده :exclamation:
مردم خسته شده بودند و دوست دارند از چنین منجلابی بیرون بیایند (332662)
سعیدازبابل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۲۷
بیشک اگراصلاح طلبان درشهرستانهاواستانهاحذف نمیشدنددرانتخاب متفکران تحولخواه ازتهرانیهاسبقت میگرفتند.شهرستان بابل میتواندمشت نمونه خروارباشد.اصلاح طلبان بابل حذف ونجفی ازتهران به بابل منتقل واصلاح طلبان این شهردرسه روزاولین رای رارقم زدندودرشهربه اصطلاح اصول گرایک اصلاح طلب گمنام پیروزشدوقطعانماینده بعدی هم ازاصلاح طلبان خواهدبود.والله مردم ازژرفای جان شان به مغضوبین اصولگراهاو....علاقمندند. (332664)
د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۳۲
اين همان فرهنگ اصيل و انقلابي است كه 88هزار مليارد معوقات بانكي و تورم 2000 درصدي به مردم تحميل كرده است (332665)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۷
آفرین پس من الان فهمیدم مردم یزد ، بجنورد ، کردستان ، تبریز ، زاهدان و .... همه تهرانی هستند ..... خخخخخخخخخخخ .
بعدشم ما تونستیم با این انتخابات یه سرشماری کلی در همه شهرها از تعداد حامیان تندروها بگیریم ( با احتساب رای اوردن اصولگرایان) که دیدیم جمع کل این افراد با در نظر گرفتن افرادی که در پای صندوق های رای حاضر نشدن چیزی حدود 20درصد کل کشور هست که در مقابل 80درصد مابقی ، عددی نیستند. (332666)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۸
کمترین نتیجه ی خوشایندی که از این نوشته ی ایشان برمی آد اینه که تا به حال می شنیدیم که می گفتن اکثریت مردم هم رای و هم نظر ما هستن و من که مطالب این سایت رو با هر سختی که هست همیشه می خونم ، اولین باره می بینم که دارن اعتراف می کنن که در مقابل مردمن. پس اتفاقن این مطلب یه نشونه هایی از "بیداری" و یا "خود به خواب نزدگی" در ایشانه! (332667)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۲
تو شهرستانها هم اگر ردصلاحیتهای گوتره ای نبود شما ها همین 40 درصد مجلسم
نداشتین هرچند نمیتوان انکار کرد تو شهرهای کوچک جهت رایها به سمت مسایل قومی و طایفه ای میچرخه والا بلوغ سیاسی تو شهرهای کوچک کم از کلان شهرها ندارد والا تضاد فرهنگ غرب و اسلام و ازین داستانسراییها مال کوتله های فکری هست (332668)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۵
البته اقای مرعشی توهینی به مراتب بدتر از این رو به مردم غیر تهرانی کردن.
این رو هم چاپ کنید هم در موردش بنویسید اگه به ازادی بیان معتقدین. (332670)
دلواپس
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۶
خوشم میاد که رجا و کیهان صاف میزنن وسط هدف، شماها هم اینقدر دست و پا نزنید و آسمون ریسمون به هم نبافید، اگه تحلیل رجا اشتباهه چرا توی شهرهای دیگه غیر تهران نتیجه دقیقاً عکسه(اگه بی انصافی نکنیم 55 به 40 اصولگراهاند-5 تا مستقل)، لابد (به قول اون نوکر آمریکا و انگلیس، مرعشیو میگم) بلوغ و شعور سیاسی و توسعه یافتگی سیاسی ندارن!!!
««بهار این نظرو بزن ببینم عزیزان حامی بهار و اعتدال و اصلاح طلب نظرشون چیه...»» (332672)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۰
ادمها یی که خود را معصوم ومبرا از هرگناهی میدانند و دیگران را انگلیسی و.... خطاب میکنند خودوخط سیاسی خود را برتر از دیگران میداننددیگر جایی در دل مردم ندارند. (332674)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۴
بزرگترین و بیشترین دانشگاههای کشور در تهران هستند. بیشترین تحصیلکرده ها در تهران هستند. بیشترین دنیا دیده ها در تهران هستند و بدون تعارف بیشترین آگاهان سیاسی و بیشترین جمعیت شهری در تهران است. برخلاف روستائیانی میتوان آنها را با چند عدد سیب زمینی و یا سخنان خرافاتی و هاله نوری و چاه جمکرانی گول زد اغلب تهرانی های را نمیتوان با این موارد گول زد. در سال 88 سه میلیون تهرانی به خیابانها ریختند و امسال همان سه میلیون به اصولگرایان و اقتدارگرایان و انحصارطلبان نـــــــه گفتند. (332676)
هادی
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۵
چطور زمانیکه شهدای گمنام و شهدای غواص در تهران تشیع می شوند مکردم تهران حضور بی نظیر دارند ویا زمانیکه اصولگرایان در تهران پیروز می شوند مانند مجلس هشتم ونهم مردم تهران با دیانت هستند اما وقتی به خاطر عملکرد بسیارضعیف مردم به اصولگرایان رای نمدهند، مردم تهران مسئله دار می شوند؟ (332677)
ندا اعرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۹
اینگونه افراد از چنان هوش سیاسی و اجتماعی پایینی برخوردارند که حتی درک نکرده اند که این اظهارنظرها به غرق شدن بیشتر آنها منجر خواهد شد بگذارید به این اقدامات سفیهانه خود ادامه دهند و بیشتر و بیشتر غرق شوند مطمئن باشید در شهرستانها هم اگر چهره های شاخص حذف نمیشدند و رای به صورت طایفه ای و قومی نبود حتما اصلاحطلبان پیروز میدان بودن شک نکنید (332678)
بندر دیلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۲
با عرض سلام بر اهالی بهار نیوز البته که این اقایان اصوال گرا همچین حرفهایی را می گویند که تازگی ندارد چون اینها این تهمت پراکنی ها راروزهای قبل از خرداد 76شروع کردن اما غافل از اینکه ملت پسرفت هایی رو که اینها در این سالیان بر ملت تحمیل کردن در حافظه انها حک شده و اگر هم بخواهند با سانتاژخبری پاک کنند اثرش قطعا برروی ذهن پاک نخواهد شد هم قابل رویت وهم خواندن به امید ایرانی برای همه ایرانیان (332679)
کیوان
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۴
ایمگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری زحمت ما میداری (332682)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۹
به قول رئیس دولت پاکشان برند اب بریزند همان جایی که میسوزه (332688)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۰
مردم تهران همان هایی هستند که در راه پیمایی های 22 بهمن، روز قدس و ... حضور "دشمن شکن" پیدا می کنند. در عزاداری سالار شهیدان فعال هستند و آن قدر به آن امام ارادت دارند که 9 دی بسیاری از آنان حتی با وجود نارضایتی از نوع برگزاری انتخابات 88 به خیابان می آیند و .... این ها دو دسته از مردم نیستند؛ این ها "مردم تهران" هستند.
یقین بدانید اگر لیست اصولگرایان و جامعه مدرسین در دو انتخابات در تهران رأی آورده بود، اکنون "مردم تهران" فهیم ترین مردم جهان خوانده می شدند.
این حرف ها نشانه ی پایان تندروهاست (332690)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۲
شما اقایون به اصطلاح اصولگرا به جای این که تفسیرهای زاید رابزنید بهتر است طرز فکر افراطی خود را تغییر دهید واینقدر دروغ ونیرنگ در انتخابات نز نید مثل رد صلاحیت افرادی مانند نوه امام (332693)
ف ف از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۵
به نظر من این حرفها توهین و افترا به شورای نگهبان است! مگر این کاندیدها از فیلتر شواری نگهبان عبور نکرده اند؟ با این حرفها دارید می گویید شورای نگهبان قدرت تشخیص حق از باطل را ندارد! اگر چه رد صلاحیت های گسترده در شهرستان ها خود معضلی بود تا مردم در شهرستان ها قدرت انتخاب نداشته باشند. این فرافکنی ها باعث تخریب مراجع تشخیصی و نظارتی کشور میشود و مخرب است! لطفا بنشینید سر جایتان و بنام اسلام حکومت را تضعیف نکنید!! (332694)
رومشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۸
هرچه فکر می کنم نمیدانم چرا فقط کسی که پسونداصولگرایی دارد به خدا نزدیک است ودیگران هرجه بگویند خدا , رهبری ,ولایت و......قابل قبول نیست (332695)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۴۹
هزاران درود برغیرت و شرف تهرانیهای فهیم وبافرهنگ که کاری کردند که درتاریخ ماندگار شد .دستتان دردنکنددمتون گرم..... (332696)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۵۳
ياد گفته مرحوم جلال آل احمد افتادم كه گفت در فرنگ (غرب ) گشتم اسلام را ديدم ولي مسلمان نديدم و در بلاد اسلامي گشتم مسلمان ديدم ولي اسلام را نديدم (332697)
دبیر باز نشسته
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۹:۵۹
آقا!! کاندید شما در انتخابات ریاست جمهوری 92 چند تا رای آورد، با این تحلیل که در صد کثیری از ایرانیان با اجازه شما غربگرا هستن...فقط به دلیل کثرت جمعیت در تهران و عدم گرایش قومیتی در این کلان شهر جلوه آرا بیشتره در ضمن خدایش حق دارین بسوزین، آخه خیلی وقته برای قبضه کردن مجلس نقشه میکشیدین،،از بایکوت خاتمی ،حمله به دولت و تیم هسته ای تحلیل و خبرهای رسانه میلی.. رد صلاحیت های گسترده. همیشه یادت باشه دست رو دست زیاده، مردم را هم دست کم نگیر.. (332698)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۳
اينا همون ملتي ان كه تو راهپيمايي 22 بهمن مي يان عزيييييييييييييييييييز (332699)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۵
در شهرستان ها هم اگه شزایط تهران فراهم بشه به اینا ثابت می کنیم که مردم چه می خواهند.مردم صداقت می خواهند و درستی و راستی و عزت و احترام و آزادی وآسایش حقشان را می خواهند و دروغ و ناراستی و تحقیر نمی خواهند.می خواهند در عزت زندگی بکنندسرنوشت خود را خود رقم بزنند نمی خواهند کار کنند و حاصل کارشان را دیگران ببرند.از غارتگران و دزدها متنفرندمردم می فهمند و هر روز شیره مالی و تحقیر صدا و سیما را می بینند.رانت ها را و پول ها راو مهندسی ها را بردارید و ببینید. (332700)
دبیر باز نشسته
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۳
حالا اگه فراخوان بزرگان از جمله سران اصلاحات نبود و مردم دل پری از اهانت ها و بی ادبی ها و زیاده خواهی های شما نداشتن و اصولگرایان مد نظر شما رای می اوردن ولو با صد هزار آنوقت همین غرب زده ها میشدن مردم انقلابی و همیشه در صحنه و دیگر هیچ،،، و البته هیچ مقاله ای به فرهنگ و امار طلاق و فساد و..مردم تهران نمی پرداخت و همه چی در امن و امان بود و اگر روزنامه ی اصلاح طلبی همین ها یی که شما افاضه کردی را مینوشت میشد امریکایی-انگلیسی-سعودی،،که سیاه نمایی میکند،،، ماشااله از رو کم نمیارین،، (332702)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۲۱
همه بزرگانشان ومريدهايشان در تهران زندگي مي كنند يعني آنها هم!!! (332704)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۳۱
این رای ها رای همان خس و خاشاکی هستند که اون آقای رییس جمهور گفت !!!

هنوز از رو نمیرید؟؟؟؟؟ (332706)
عظیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۰:۳۸
درود فراوان به مردم تهران با این کار خودشان نشان دادند که هنوز انقلابیند. (332708)
آنتی ویروس
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۰۵
خب که چی ؟ یه متن رو کپی کردی گذاشتی اینجا بعد قسمت نظراتت رو باز کردی که یه مشت ضدانقلاب بیان فحش بدن.تک تک حرفهای این آقا درست بود اگر در جوابش میتونی یه مقاله هم تو بنویس.وضعیت منحط فرهنگی اجتماعی تهران باعث شده به لایه های سیاسی هم رسوخ کنه.کسانی رو میشناختم که تو این سی سال تو هیچ انتخاباتی شرکت نکردن چون کلا سیستم رو قبول ندارن ولی این دوره اومدن تا کسایی که ولی فقیه روشون نظر داره رای نیارن.خب معلومه از جایی خط میگیرن دیگه .تو نماز جمعه ها از این به بعد میگیم ما اهل تهران نیستیم علی تنها (332710)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۲:۲۲
برادر عزیز نمیگم تفکرات تو سرتا پا ویروسیه که خدای نکرده بهت بربخوره اما میگم قرار دادن این نوع افکار در کنار حامیان برخی از جریانهای درون نظام هیچ حسن و جدابیتی برای آن جریان ایجاد نمی کنه که هیچ،بلکه باعث ایجاد نفرت عمومی نسبت به آن میشه.برادر عزیز ما برای دفاع از نظام و انقلابمون اول باید شایستگی های ذهنی، روحی و روانی و همچنین ایمانی رو در خودمون ایجاد کنیم بعد به میدان بیاییم.باور کن نظام ما بسیار بسیار قوی تر و ریشه دار تر از آن است که به دفاع افرادی مثل من و تو نیازمند باشد.درود بر تهران (332830)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۷:۳۲
ما درک می کنیم که بعد از شکست سنگین، افرادی که جنبه تحمل شکست رو ندارن ممکنه از سر عصبانیت ی مشت حرفای بی حساب و کتاب و نسنجیده از دهنشون بپرونند اما نهایتا همه مجبورند در مقابل خواست ملت زانو بزنند.مهم اینه که انسان در شرایط سخت پاش نلرزه و حرفایی نزنه که بعد از فرو کش کردن عصبانیت در پیش وجدان خود احساس شرمندگی کنه.ضمنا تهران شهر نیکان و خوبان است از خدا بخواهیم که به ما شایستگی دست بوسی این مردم نجیب و آگاه رو عنایت بفرماید. (332918)
کورش
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۱۹
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری زحمت ما میداری (332713)
یککمی ایماننش مانده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۲۴
مردم اینقدر با فهم هستند که کسی را که مخالف ساپورت پوشی بود بیشترین رای را اورد اقای علی مطهری پس به خاطر فرهنگی نبود به خاطر این بود که به شما بفهمانند که شما را نمی خواهند ودر این میان اقای علی توکلی هم به پای شما سوخت که شایسته نمایندگی بود از خواب بیدار شوید (332714)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۳۰
واقعیت این است که:
اگردرتحلیل وقایع همه عوامل واقعی دیده وبیان نشودشناخت واقعی اتفاق نمی افتد وهرگونه سرمایه گذاری اجتماعی برمبانی غیرواقعی نتیجه موردنظررانمیدهد.
این برای همه جریانهای سیاسی لازم است صادقانه مسایل وپیامدهاراببینند،اینگونه اظهارنظرها اگرتسلی برفشاروارده از اقبال رای دهندگان به جریان مقابل که به ناحق دشمن می پندارند،حقایق رامی پوشاند وشنوندگانی که اعتماد میکنندراپس از روشدن ونیجه ندادن سرخورده میکند.
جریان انتخابات 88 رانظام وارونه تفسیرکرد وبه دشمنان نسبت دادونتیجه این رخ نموداست (332717)
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۳۹
آقا چه اشکالی داره داش محمود 8 سال دارودسته گارگزاران و اصلاحات رو چزوند. شما هم یه مدت سر کیف باشید. دموکراسی یعنی همین.
پس منطقی باشیم. (332718)
یونس
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۳
به قول دکتر احمدی...... : اما مسوزداااااااا (332719)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۶
همینکه مشهد رسما تبدیل به پایگاه پایداریها شده بسه دیگه بیان مشهد ببینین چه خبره امام جمعه تندرو (همه کاره شهر) یک کنسرت نمیذاره برگزار بشه شورای شهر و شهردار عضو پایداری هستن همه (هدف شهردار فقط ساختن مسجد هست ایشون در توجیه کارشون فرمودند کوه هزار مسجد داریم چرا شهر هزار مسجد نداریم) مدرک تحصیلی لیسانس الهیات و معارف اسلامی تنها چیزی که ندارن ایشون تخصصه و میرسیم به نماینده ها که تصادفا! همه پایداری هستن (332720)
گیج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۱
37 سال تمام امکانات و پول این مردم رو صرف تبلیغات مذهبی میکنند و مشغول تبلیغ دین و فرهنگ سازی هستند ، و اگر نتیجه این باشه که خودشون میگن که البته تا حدودی هم درست است نه در تهران بلکه بصورت گسترده و فزاینده در کا ایران، پس باید دست هارو بالا ببرند و اعتراف کنند که نمیتونن و نماینده و مبلغ خوبی برای دین و فرهنگ مردم نیستند، همین و بس (332721)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۴
آقایان تمامیت خواه به والله هیچیک از مواردی که به عنوان دلیل توسط برخی اصولگرایان ذکر میشود علت شکست شما نمی باشد . تنها دلیل این است که مردم از شما و تفکرتان که با ماشین حذفتان حتی به خانواده امام نیز رحم نمی کنید خسته شده اند .ما آمدیم که بگویم شما را نمی خواهیم و فقط به مرد اخلاق و صداقت خاتمی و هر کسی که او بگوید ولو نا آشنا ایمان داریم.لذا هر دو سال یک بار به میدان آمده و با آرا خود رد صلاحیتتان می کنیم. این سیاست و استراتژی همه سالهای آینده ماست. (332722)
شهرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۱۴
فقط میتونم بگم زنده باد مردم تهران . زنده باد اصلاحات . زنده باد انسانیت. (332724)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۱
از نظر ما این نتیجه محصول تقلب سازماندهی شده وزارت کشور دولت تدبیر و امید است و حتما همه باید برای اعتراض به خیابانها بریزند!!
نترسید شوخی کردیم اصولگرایان انقدر شعور سیاسی دارند که نتیجه را بپذیرند و سطل اشغال اتیش نزنند . (332725)
یه بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۳
من تعجب میکنم چرا اینهمه میگن تهران . خب توی بوشهر هم که ما هستیم سه نماینده اصلاح طلب و فقط یک نماینده اصولگرا از استان بالا رفته .و اگه نگاه کنید نماینده های شیراز هم همگی اصلاح طلب هستند پس ربطی به غربگرا بودن نداره آقایان دلواپس (332726)
آذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۴
مردم ما تو این سال ها ازین به اصطلاح اصولگرایان(آخه اصولگرا هم نیستن این طفلکیا)جز دیکتاتوری غارت ثروت های ملی و نابود کردن هنر و فرهنگ این سرزمین چی دیدند؟بیسوادانی که از فقر فکری خودشونو پشت ائمه و معصومین قایم می کنن و خودشونو مقدس جلوه می دن . اگه روشون بدی میرن برامون سامری هم علم می کنن. والا. (332727)
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۸
قمارباز نگه...................... (332729)
محمود
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۴
این مردم همانهایی هستند که سه هفته قبل ازانتخابات درراهپیمایی 22بهمن درتهران حماسه افریدند ماهمه دوستدارانقلاب وفدایی ان هستیم ولی بایدواقعیت راپذیرفت (332731)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۹
آدمای اول الزمان وآخرزمان همین بی دینهاو....هستنددیگه.همینهاامام حسین(ع)راخارجی کردن.همیناقربونش برم وقت ظهورآقاامام زمان(عج)نعوذبالله ایشون راخارجی و...خواهند خواند.تا قیام آقاایناخواهندبود.پس دعاکنین که هرچه زودتربیاید.الهم عجل لظهورک.آمین (332732)
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۴۰
نویسنده تحلیل رجانیوز نمیگه اینهمه سال وعظ و خطابه و صدا و سیما و تریبون یکطرفه چرا منجر به اینهمه نابسامانی اجتماعی فرهنگی جامعه شده؟ کی باید آسیب شناسی کنه؟ مثل کبک سر رو زیر برف کردن که مشکلی رو حل نمی کنه. (332734)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۴۱
داداش
بالا عرض شد باز هم عرض می شود: به قول سرکرده عزیزت آب بریز اون جات که می سوزه چرا جای دیگر نشانه رفته ای جیگر... (332736)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۰۵
اقا بگید اب بیارن دارن آتیش میگیرن.
اینها باور ندارند که مردم قبولشان ندارند. باور ندارند افکار شان تاریخ گذشته است. مردم تهران انقلاب دیگری را در عرصه مطالبات سیاسی و اجتماعی رقم زدند. (332739)
حسین
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۰
بنده شهرستانی هستم اما شعور سیاسی هم وطنان عزیز تهرانی قابل تحسین است این اتفاق خجسته در خیلی از شهرهای بزرگ افتاده ولی در بعضی از مناطق کم جمعیت قومیت بیشتر تاثیر گذار است تا جناح سیاسی یا شعور سیاسی پس شایسته نیست دوستان اصول گرا مردم شریف تهران را بی دین خطاب کنند بهتر است عملکرد شان را مورد بررسی قرار دهند (332741)
2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۲
این حرفها از عصبانیته و اینها نتونستند جلو عصبانیت خود را بگیرن درود بر مردم تهران که باعث شدن هویت واقعی اینها آشکار بشه (332742)
ایراندوست
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۳
خب خوشحالم از اینکه اینها با این نقدهای عالمانه شان به مثابه کسانی رفتار می کنند که در باتلاقی که خودشان درست کرده اند برای دیگران دارند دست و پا می زنند و هر لحظه بیشتر فرو میروند و علاوه بر اینکه دشمنی روزافزون مردم را نسبت به خود برمی انگیزند حتی عده کم هوادارشان را نیز از دست خواهند داد و گرنه تمام مردم این را می دانند که این تهمت غربزدگی مردم تنها تیر به خطا رفته ترکششان است و اگر بنا بر غربی شدن باشد خودشان و فرزندان پورشه سوارشان از همه غربزده ترند و بس... (332743)
10
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۶
800 میلیارد دلار درآمد نفتی در زمان دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد
وخیلی از باند بازیها و راندها و بی نظمیها و افسردگیها و.....
نشانه انقلابی و فرهنگ اسلامی و دوری از فرهنگ غربزدگی اینها بود حتما !!!!!!!! (332744)
حقوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۹
بیشتر از 30 نفر اول رویت اسامی 30 ببالا حال میدهد (332746)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۳
عالیه بگذارین امثال اینها در این رابطه بیشتر صحبت وقلم فرسایی کنند تا ملت ایران ومردم تهران بیشتر این طیف ومتفکران ونظریه پردازانشان بشناسند در انتخابات آتی اون 20 درصد باقی وارد میدان شده وقدراثرات حضورشان حس کنند.
بله من اینجا میهوام اعلام کنم : منهم یک تهرانیم (332748)
فاطما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۹
متاسفم هنوز درک نکردید مردم شمارا نمیخواهند این شما بودید که از ملت نام ملت استفاده میکردید و بیت المال را تاراج میکردید.بقول دکترجانتان آن ممه را لولو برد ببخشید از این جمله سخیف استفاده کردم چون میخواستم با فرهنگ آن ها صحبت کنم بهتر بفهمند (332751)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۸
واقعا این نماینده های اصلاحاتی که شما رای دادید دلیل واضح عقب موندگی سیاسیه سوابقی که خودتون زده بودید
X مدیر مدرسه
Y کارمند بنیاد شهید
Z دختر صفدر علی
K تمرکز بر امور زنان
M همسر شهید
Nبرادر سخنگوی دولت
خخخخخخخ (332758)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۲۹
بهتره یه نگاه به لیست خودتون بندازید بیشتر خنده ات میگیره من در یک جمله کل لیستتون رو خلاصه میکنم : کاسبان تحریم (332891)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۲۱:۵۲
کاسبان فتنه رو هم اضافه کن. در شرایط عادی کوچک زاده و بذرپاش و ... نماینده مردم تهران میشن!؟ (332930)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۹
مردم مگر حق رای دادن و انتخاب دارند که اینها برای داخل شدن به مجلس و خبرگان از رای ندادن مردم گلایه می کنند. شکایت خود را پیش صاحب حق حکومت بر مزدم ببرند. او بخوبی جواب آنها را خواهد داد. (332759)
مهدی بندر دیلم ، بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۲۳
وقتی به قول آقای شجونی تهران مرکز تجمع ضد انقلابیون هست، پس چرا آنجا را برای زندگی انتخاب کردین و چرا به قم تشریف نمی برین ، مگر همین تهران نبود که انقلاب کرد و انقلاب را به پیروزی رساند تا شما به نون و نوایی برسین ، مگر نمی گید راهپیمایی های تهران در روزهای 22 بهمن ضامن بقای انقلاب هستش پس این انگ ها چیه که به اونها می زنید . (332763)
منصور
Estonia
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۲۵
اگه شهر تهران محل جر م وجنایت و..... است از این شهر برید بیرون جای دیگه زندگی کنید تا ملت تهران بدون شما تندرو ها راحت زندگی کنند در ضمن در انتخابات بعدی هم از تهران کاندید نشید اگر هم کاندید بشید رای ندارید (332764)
شایق
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۶
واقعاً متأسفم برای عده ای از رجال سیاسی اصولگرا که نجابت سیاسی بخرج نداده و مردم شریف تهران را مانند مردم اهل کوفه دانسته و آنان را گوش بفرمان برنامه های ماهواره‌ای خطاب کرده، بی امام خمینی نفرمودند که هر چه می کشیم از دست این متحجرین است. (332769)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۵
تو تبریز بزرگترین حوزه انتخاباتی بعد تهران از 6 نفر نفر اول اصلاح طلب و از دور دومی ها 4 نفر اصلاح طلب هستند و فعلا از شش نفر یک نفر اصول گرا ست آنهم قسر در رفته است (332773)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۶
این شهر که حاصل دسترنج خودتون هست.حالا اگه اینجنین هست که میگین باید یه آینه جلو خودتون بزارین ببینین چه خبرا حضرات عظام. (332774)
✌زنده باد ایران و ایرانی ✌
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۲۳
گام سوم؛
ریاست جمهوری و شورای شهر
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌ (332778)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۳۶
اگر شهرستانی ها هم در رفاه باشند بساط اصولگرایان برای همیشه جمع میشود (332779)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۳۶
بجای دعوا کار کنید (332780)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۵:۳۷
یکی به اینا بگه شما خوابید یا خودتنو به خواب زدید؟ این همه دزدی، حق و ناحق، افترا، دروغ، حمایت رسانی میلی از خودتون، حمایت این همه رسانه از خودتون، بر باد دادن میلیاردها ثروت ملی، دائم بر طبل جنگ کوبیدن و دشمن دشمن کردنتون، این همه رد صلاحیت را می بینید و اصلا به روی خودتون نمی آورید. غارت کردید این مملکت رو...
بابا وجدان هم چیز خوبیه به خدا.... (332781)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۶:۴۷
همین الان خیلیا میدونن که در بعضی شهرها اقایان اصولگرا چطوری رای آوردن. بوسیله یه سری ابزارهایی که اینجا نمیشه عنوان کرد. اگه میبینید در تهران اونجوری رای نیاوردن واسه اینه که تهران خیلی توی چشم بود و ضایع میشد. همچنین وزارت کشور هم اونجا مستقیما بالای سر آرا ایستاده بود. (332786)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۶:۵۳
رای من فقط دکتر جواد ظریف وسلام فقط جواد تکرار می کنم فقط جواد ظریف ریاست جمهوری (332787)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۷:۲۳
یه سوال؟
ایا بی بی سی نگفت به یزدی و جنتی و مصباح رای ندین؟؟
همه میدونیم که گفت.
ایا این انگلیس همون انگلیسی نیست که دکتر مصدق رو با کودتا کشید پایین؟؟
همون مصدقی که شما اقای ظریف رو باهاش مقایسه می کنید؟؟
حالا میشه بگید ما(مردم تهران) تغییر کردیم یا انگلیس تغییر کرده و خیر خواه ما شده؟؟
همون انگلیسی که مسوول قحطی در جنگ جهانی اول در ایرانه و مسوول مرگ بیش از یک سوم از مردم ایران؟؟؟؟
بهار نیوز ببینم نظرو میذاری یا نه؟؟ (332791)
م.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۲:۳۳
چرا دروغ میگی بی بی سی کی همچین حرفی زد من مدام بی بی سی گوش میدم آنها هم تحلیل های خودشان را داشتند ولی بحث بیشتر سر رای ندادن بود یا اینکه اصلا رای دادن نفعی برای مردم دارد یا نه و حاشیهای که اصول گراها با لیست انگلیسی درست کرده بودن بنظر من اول بی بی سی و صدای امریکا و من وتو را گوش بده بعد ادعای فضل کن دروغ بخاطر هر مسیله ای زشت است (332832)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۳:۳۳
بی بی سی از نفرت افکار عمومی ایران نسبت به سیاستهای روباه پیر، از من و تو خیلی آگاهتره. اونا میخواستن با موضع وارونه ای که اعلام می کنند شما رو از شکست مفتضحانه نجات بدن اما این وعده الهی است که می فرماید:« و مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین» (332840)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۲
نوکر انگلیس وانگلیسی کسانی هستند که از طریق باورهای دینی مردم برگرده مردم سوار شده اندوباعث اختلاف شده اند همه میدانیم دلسوزتراز ایت اله هاشمی به نظام کسی وجود ندارد.جناب محسن میشه توضیح بدید اقای مصباح کجای انقلاب ونظام بوده اند که انگلیس بخواد ایشونو تخریب کنه اتفاقا ایشون ...... (332893)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۷:۰۷
با معیار های دوگانه و چندگانه نمیشه سفسطه کرد و سر مردم کلاه گذاشت.اگه مبنای نگاه شما اتفاقات تاریخی باشه قاعدتا باید نسبت به روسیه هم با احساساتی ملتهبانه بر آشوبید زیرا جفای روسیه در حق ایران کمتر از انگلیس نبوده و این کشور بخش اعظمی از خاک میهنمان را جدا کرده و حدود 70 سال هموطنان عزیزمان را تحت سخت ترین شرایط شکنجه داده است.اما اکنون شما با برادران روس تان در یک سنگر قرار گرفتید و پز خدمت به آنها را به رخ ملت می کشید. (332917)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۷:۴۴
بنده خود یک اصول گرا بودم ولی به لیست اصلاحات رای دادم چون دیکر تحمل تحجر دروغ را نداشتم . (332793)
مهدی
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۸:۴۸
مطالبشان سایت رجاء نیوز بسیار توهین آمیز و در شان یک جبهه انقلابی نمیباشد . (332801)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۸:۵۶
دوستان من از رشت هستم...انتخابات اینجاها ...متاسفانه مردم استانها همشون اطلاع نداشتن از لیست اصلاحات...
مثلا آقای جعفرزاده که از رشت نفر اول شدن و میدونستن و دو تای دیگه رو نمیدونستن و به مرحله بعد کشیده شد!!!دوستان عزیز،،، پیرو جوان همه و همه با اصلاحات بودن اما دانش و سواد لازم و خیلی ها نداشتن (اصلا هم عیب نیست) مثلا اصلا تلگرامی نداشتن بخوان لیست کامل اصلاحات و داشته باشن..
فقط باید اطلاع رسانی می شد،،،دلیل اینکه تو شهرستانها اصلاحات کمتر آورد همین عدم اطلاع کافی هس

دل همه با اصلاحات (332803)
حسام الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۸:۵۸
به عنوان یگ اصول گرا ازرفتار وسخنان اصول گرایان دراین دوره ازانتخابات برآشفته شدم ودراندیشه وتفکرم تجدید نظرکردم... (332804)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۹:۰۲
من اين حروف نوشتم چنانكه غير ندانست
تو هم ز روي كرامت چنان بخوان كه تو داني (332806)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۹:۱۸
نگاه کردن به لیست تهران ازشماره 30به پایین بیشتر آدم سرحال میاره . دستمریزا به همه ی تهرانیها با حال (332807)
عارف منش
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۰:۳۳
مردمان با شعور پایتخت ای همیشه سبز چون طوبی درخت
چون دماوند بلند و سر فراز برف شادی بر سر و در دل گداز
گاه گاه از خشم می ریزی برون چون گدازه دردهای اندرون
ناز شستت نازنین تهران خوب نهر مجلس خوب کردی لای روب
آن که محبوب دل ما را شکست در به روی سید حسن محکم ببست
آن که محبوب دل ما رد نمود خود گشت مردود رای ما رنود
هفت اسفند کاش بودم با شما تا ببوسم من شما را دست و پا (332822)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۰:۳۳
دو لت اسلام مد نظر ایشان همانست که ایشان در سلسله سخنرانیهای نماز جمعه در چند سال پیش مطرح میکردند.چه خوشمان بیاید چه نیاید .حکومت اسلامی مد نظر ایشان .......ن همانست. اما شرکت ایشان ذز انتخابات با تلقی خوذشان از رای مردم کاملا مغایرت دارد. (332823)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۱:۲۹
چه زیبا و با لطایف الحیل متن غیر قابل چاپی رو زنده کردی (332856)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۰
بنده با شما موافقم
دولت اسلامی همان است که ایشان مطرح می کنند . البته "د"ولت "ا"سلامی "ع"راق و "ش"ام (332895)
حمید
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۲:۱۸
من نمیدانم کسانی که دو دانش آموز را با یک جفت کفش روانه مدرسه می کنند انگلیسی اند یا آنانکه برای فرزندانشان بورسیه تقلبی برای انگلیس می گیرند کسانی که پایان سال شرمنده زن فرزندشان هستند انگلیسی اند یا آنان که در فروشگاههای انگلیس خرید مکنند دوستان انقلابی بودن خوب است اما مردم باید بعد 37 سال زندگی کنندو به آینده فرزندانشان امیدوار ومطمعن باشند نه اینکه همیشه اول راه باشند. (332829)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۲۳:۵۷
رای اصلاحطلبان ارا ز کامنت های خوانندگان هم میشد حدس زد که تندرو ها چقدر در اقلیتند (332842)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۰:۰۶
بببنید رجا نیوز چه قدر درمانده شده که هر چرت و پرتی را به عنوان تحلیل چاپ می کنه. به قول شاعر: چون قافیه تنگ اید شاعر به جفنگ اید (332845)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۱:۲۶
با این حرفها میخواند از مردم که بهشون رای ندادند انتقام بگیرند. این طرز حرف زدن همون ادبیات احمدی نژاد، جلیلی، رسایی، کوچکزاده و امثال آنهاست. این را هم باید اضافه کنم در شهرهای کوچکتر اصولگراها پیروز شدند چون اصلاحطلبان کاندیدای شاخصی نداشتند. مثلاً در شهر نجف آباد کاندیدای اصولگراها آقای ابوترابی بود که اهل خود نجف آباد و قاضی دادگستریست در حالی که تنها رقیب اصلاحطلب او آقای سورانی ترک زبان و اهل حومه نجف آباد بود بخاطر همین دیدگاههای قومی و زبانی نجف آبادیها کمتر به او رای دادن و دوم شد. (332855)
عارف منش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۵:۵۶
مردمان با شعور پایتخت / / ای همیشه سبز چون طوبی درخت
چون دماوند بلند و سر فراز / / برف شادی بر سر و بر دل گداز
گاه گاه از خشم می ریزی برون / / چون گدازه درد های اندرون
ناز شستت نازنین تهران خوب / /نهر مجلس خوب کردی لای روب
آن که محبوب دل ما را شکست / /در به روی سید حسن محکم=[هم] ببست
آن که محبوب دل ما رد نمود / / خود گشت مردود رای ما ربود
هفت اسفند کاش بودم با شما / /تا ببوسم من شما را دست و پا (332864)
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۲۱:۵۰
آن که محبوب دل ما را شکست / / در به روی سید حسن هم ببست
آن که محبوب دل ما رد نمود / / گشت مردود و رای ما بر ربود (332929)
حامد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۸:۰۲
مردم تهران به افکار خوشونت طلب و متحجر رای ندادند.....کسانی که منافعشون در تحریم و تقابل خلاصه میشه....کسانی که فکر میکنند مملکت ارث پدریشونه حالا که باید جا رو خالی کنند از هر توهینی چشم پوشی نمیکنند (332872)
رضا
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۰۸:۴۲
تهرانی ها از آگاهی و سواد سیاسی بالاتری برخوردار ند . بهمین دلیل کسانی را که در پی عوام فریبی هستند را بهتر می شناسند. وانگهی چه کسی می تواند انکار نماید که تهران همپای چند شهر بزرگ در مبارزات یکصد ساله ایرانیان ار مشروطه تا کنون پیشگام بوده است. 7اسفند بی تردید ادامه این نهضت است. و در آن استثناء نیست .این نشانه پویایی و تداوم نهضت ایرانیان است. گر خار مغیلان سرزنش نماید غمی نیست که یک روز هم پهلوی می گفت مشت اوباش در خیابان ها مزاحمت ایجاد می کنند وچه دیر فهمید پیام یک ملت را وجه تو دهنی خورد ... (332879)
آنتی دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۰:۲۶
این دغل کاسبان تحریم که میبینی ناراحتند بحر قطع کاسبی و شیرینی
هنوز جای سیلی برجام بر گونه های کاسبان تحریم التیام نیافته بود که مردم سیلی دیگری بر گونه های پف کرده و غب غب انداخته فربه های کاسبی زدند و باشد انشالله برای سیلی های بعدی (332889)
kkk
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۹
با سلام این مواضع زیگزاگی که از سوی برخی چهره های اصولگرای افراطی ابراز می شود بسیار خزرناک است و من به کسانی که پیشروان جریا اصلاح طلبی است هشدار می دهم که مواظب این نظرات باشند انان در عین تخطئه ارای اصلاح طلبی به صورت کج دار و مریض سعی در حفط موقعیت خویش داشته و به دنبال فرصت برای ایجاد فتنه در اجتماع و وضربه به جریان جریان مردمی دارند و این از مجموعه مطالب منتشر شده از آنان در این دو هفته کاملا هویدا است (332903)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۴:۳۳
آنان کاملا ورشکست سیاسی شدند و فعلا در عصبانیت خود دست وپا می زنند و بخش عمده ای از حرفایشان ناشی از این برافروختگی است.اما بعد فرو کش کردن طب این شکست خانمانسوز حداقل عقلایشان متوجه می شوند که با 4میلیون افراطی بی منطق نمی توان ملتی 75 میلیونی را به اسارت گرفت و حقوق شهروندیشان را لگدمال نمود.مطمئنا جز خضوع در برابر اراده ملت راه چاره ای برای آنان باقی نمانده است. (332907)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۵:۲۵
قاضی پور با اون الفاظ رکیک و خجالت آور نشان داد که اینا کین و چه طرز تفکراتی رو دارند. (332909)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰
این ناشی از «خود حق پنداری» این افراد هست. خودشون رو مساوی با اسلام و ارزش ها می دونن و مخالفانشون رو غرب گرا! (332919)
علی
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۴
به دلیل شعور سیاسی بالای مردمی است که در تهران زندگی می کنند (فارغ از اینکه اهل کجای کشور هستند). در تهران مردم بیشتر به شبکه های اجتماعی و رسانه های آزاد دسترسی دارند . (332922)
علی کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۲۰:۴۷
توکاشان هم اگر یک اصول گرا رای اورد بخاطر اینه که نماینده ی اصلاح طلب کاشون اقای منصوری و تاییدنکردن که مردم طرفدارش بودن و بعد کل نهادها و سازمانهای دولتی از یک اصولگراحمایت و تبلیغات کردن و نمازجمعه نیز از اون حمایت کرد تا باکلی تبلیغ و خرج و خریدن خیلی ها به انصراف یک اصولگرایی که واقعا از دل این شهرنبود رای اورد (332927)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۲۱:۵۰
لطفا پیگیری کنید چطوری مشارکت مردم تو انتخابات مجلس نهم و دهم تو تهران تقریبا یکسان بوده. برکت از رایها رفته؟ (332928)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ۲۳:۰۶
به قول خودشون آب را باید ریخت آنجایی که می سوزه! (332932)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ۰۰:۳۶
اینها همیشه از نام مردم از نام شهدا وایثارگران در مناسبتها وتریبونهایشان سوئ استفاده مینمایند وحضور مردم را بنام خودشان ثبت میکنند وبجای مردم صحبت میکنند طرح میدهند وقانون مینویسند وبه زمین وزمان میتازند در حالی که مردم از اینها بیزارند وروشهای خرافی وتحجر گرایانه وفریبکاریهای اینهارا اصلا قبول ندارند وتنها راه نشان دادن این مسئله با رایشان است چون تجمعات وراهپیمایی آزاد نیست با اینکه در رد صلاحیتهاطرفهای رقیبشان را قلع وقم ومهندسی کرده بودند باز هم مردم توانستند جواب اینهارا بدهند (332934)