به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۰۲۹۱۸

آبی‌ها با راه‌آهن به صدر بازگشتند

گروه ورزشی: استقلال با یک گل راه‌آهن را شکست داد تا بار دیگر صدرنشین لیگ شود.
آبی‌ها با راه‌آهن به صدر بازگشتند
دیدار تیم های راه آهن و استقلال از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تک گل این بازی را محمدرضا خرسندنیا در دقیقه 45+1 به ثمر رساند.

 

نیمه نخست:

 

در بیست دقیقه نخست، این دیدار با توجه به تغییرات زیاد استقلالی ها در فاز دفاعی، این راه آهن بود که بازی تهاجمی را ارائه داد ولی تلاش های این تیم بخصوص در ضربات کرنر نتیجه بخش نبود.

 

در اواسط نیمه نخست استقلالی ها کمی جلو کشیدند اما فرصت گلزنی خاصی به دست نیاوردند تا اینکه در دقیقه 25 بازی تیم راه آهن روی یک ضد حمله فرصت مناسبی را به دست آورد. سید علی فاطمی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی راه آهن این فرصت را در داخل محوطه جریمه استقلال داشت تا تیمش را به گل برساند اما شوت او را رحمتی با یک دست به کرنر فرستاد. در ادامه این دیدار و در دقیقه 32 بازی شوت سجاد شهباززاده می توانست استقلال را به گل برساند اما توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

در دقیقه 45 حرکت خوب شهباززاده از سمت چپ دروازه راه آهن با پاس رو به بیرون او همراه شد که شوت خرسندنیا را ابتدا فروزان گرفت اما در ادامه با پای خود توپ را درون دروازه کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

 

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم استقلال در همان دقیقه نخست می توانست به گل برسد. سجاد شهباززاده در مقابل دروازه راه آهن فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما توپ او را فروزان راهی کرنر کرد. در ادامه این دیدار تیم راه آهن نبض بازی را در دست گرفت و در دقایق 48 و 50 توسط حامد زمانی و عباس زاده می توانست به گل برسد اما شوت های این دو بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شدند.

 

در ادامه این نیمه بازی متعادل و کم افت و خیزی از سوی دو تیم ارائه شد تا اینکه در دقیقه 66 ضربه سر میلاد ابطحی به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و راهی اوت شد. در دقیقه 74 این دیدار پاس دیدنی فخرالدینی به فرشید اسماعیلی او را در موقعیت خوبی قرار داد و پاس عرضی او به عادل شیحی، می توانست گل دوم را به همراه داشته باشد اما ضربه شیحی به تیر عمودی دروازه راه آهن برخورد کرد.

 

در اواخر این دیدار تیم راه آهن یک پارچه حمله شد و دفاع استقلال نیز در مقابل این حملات با وجود متزلزل بودن موفق عمل کرد و گلی وارد دروازه استقلال نشد.

 

ترکیب راه آهن: محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، احمد مهدی زاده، حمیددیوسالار، مهدی حنفی، حامد زمانی (سباستین استرندوال 76)، بهادر عبدی، علی فاطمی (محمدرضا سلیمانی 89)، مهراداد محمدی و محمدعباس زاده (میلاد ابطحی 55).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید نورافکن (میثم مجیدی 73)، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا (عادل شیحی 71)، بهنام برزای، محسن کریمی (مهدی مومنی 84)، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده.

مرجع : ایسنا