به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۱۰۲۹۸۶

فردا بر تکنیک تیم دایی غلبه خواهیم کرد

گروه ورزشی:سرمربی سپاهان با اشاره به برنامه‌ فشرده این روزهای تیمش، گفت: آمادگی لازم را برای بازی فردا داریم تا بتوانیم بر تیم صبا غلبه کنیم.
فردا بر تکنیک تیم دایی غلبه خواهیم کرد
استیماچ سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر صبا، اظهار کرد: دو بازی سخت با النصر پشت سر گذاشتیم که همه خوشحال از بازی رفت بودیم، حتی در نیمه اول بازی دوم نیز توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم اما در نیمه دوم این بازی چهره دیگری از خود به نمایش گذاشتیم که بابت آن قیمت گزافی را پرداخت کردیم اما با توجه به یک ماه گذشته که کار فشرده‌ای را داشتیم توانستیم به بهترین شیوه آماده بازی فردا شویم.

وی با بیان اینکه رقابت در لیگ داخلی سخت است، تصریح کرد: از شرایط مان در لیگ قهرمانان آسیا رضایت داریم و فعلا مساله‌ای که بابت آن نگران هستیم موقعیت‌مان در لیگ داخلی است تا بتوانیم آن را تغییر داده و با امیدواری به آینده به ویژه بازی فردا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و در بازی فردا نیز بر صبا غلبه کنیم.استیماچ با بیان اینکه صبا تیم غیرقابل پیش بینی است، ادامه داد: برای گرفتن یک نتیجه خوب در بازی فردا باید قوی عمل کنیم و باید بر تکنیک علی دایی غلبه کنیم. البته جا دارد که ورود ایشان را به اصفهان خوشامد بگویم.

وی در واکنش به صحبت‌های بلاژویچ و اتهاماتی که به این سرمربی وارد کرده بودند نیز گفت: اصلا علاقه‌ای ندارم به چنین موضوع سخیفی جواب دهم زیرا صحبت‌های ایشان اصلا صحت ندارد. البته درک می‌کنم که چرا بلاژویچ این صحبت‌ها را انجام می‌دهد. به هر حال این مربی در سنی است که دیگر نمی‌تواند فعال باشد. این تنها راه است تا مطبوعات به این فرد توجه کنند. البته این عوامل علاقه من به ایشان را کم نمی‌کند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه در برخی شرایط می‌توان از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم، ادامه داد: 25 الی 26 بازیکن خوب داریم که هر کدام تلاش‌شان را انجام دهند تا بتوانند در ترکیب قرار گیرند. امیدوارم که فردا با یک بازی خوب بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. البته را هم بدانید که وقتی بازیکنی خوب باشد دلیلی نمی‌بینم آن را تغییر دهم زیرا این کار ظلم محسوب می‌شود.

مرجع : ایسنا