به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۱۰۳۳۳۲
هفته بیست و سوم لیگ برتر؛

توقف بالانشينان ليگ برتر ايران

گروه ورزشي: روز نخست از هفته بیست و سوم لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که دو استقلال بالانشین چهار امتیاز حساس را از دست دادند. ذوب‌آهن و سایپا هم همین کار را کردند اما تراکتور به برد خوبی رسید.
توقف بالانشينان ليگ برتر ايران
بیست و سومین هفته از پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر روز پنجشنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف روز نخست خود را پشت سرگذاشت که در یکی از دیدارهای تاثیرگذار تیم استقلال خوزستان که هفته هاست جزو بالانشینان جدول است دو امتیاز حساس را برابر ملوان از دست داد. استقلال تهران اما امیدوار بود از هدیه دو امتیازی برادرش بهترین استفاده را ببرد و با پیروزی برابر پدیده فاصله اش با تیم دوم را بیشتر کند اما تساوی با تیم مشهدی در ورزشگاه آزادی امتیاز سوزی آبی ها را به اوج رساند و آنها نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

شاید یکی از بهترین نتایج هفته بیست و سوم را تراکتورسازی گرفت که در زمین خود برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید. این برد شرایط شاگردان امیر قلعه نویی را بهتر کرد و حالا آنها امیدوارند در دیدارهای باقی مانده خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند. ذوب آهن هم که می توانست با پیروزی برابر سایپا موقعیتش را در بالای جدول بهتر کند با تساوی برابر نارنجی پوشان پایتخت این فرصت را در اختیار پرسپولیس قرار داد تا در صورت پیروزی روز جمعه برابر صبا رده سوم را پس بگیرد.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

* سیاه جامگان مشهد صفر - سپاهان اصفهان یک
گل: موسی اف(۹۰)

* ملوان بندرانزلی یک - استقلال خوزستان یک
گل ها: جلال رافخایی(۲۸) برای ملوان - محمد طیبی(۴۵)

* تراکتورسازی تبریز ۳ - فولاد خوزستان ۲
گل ها: ایوب کلانتری(۸)، محمد ایران پوریان(۶۳) و خالد شفیعی(۹۵) برای تراکتورسازی - ساسان انصاری (۶۶ و ۹۰ - پنالتی) برای فولاد

* نفت تهران یک - گسترش فولاد صفر
گل: مرتضی اسدی (۹۲ - گل به خودی)

* ذوب آهن اصفهان یک - سایپا تهران یک
گل ها: مهدی رجب زاده (۳۰) برای ذوب آهن - مهدی ترابی (۴۵) برای سایپا

* استقلال تهران صفر - پدیده مشهد صفر

برنامه روز دوم از هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

* صبای قم - پرسپولیس تهران - ساعت ۱۶ - ورزشگاه یادگار امام قم
* استقلال اهواز - راه آهن تهران - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه غدیراهواز

مرجع : مهر