به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۰۳۷۳۱
شوخی منشوری عادل با احسان علیخانی

پایان نود 94 با حضور "جناب خان"

گروه فرهنگی: آخرین برنامه نود در سال 94 با حضور یک میهمان ویژه و البته مرور اتفاقات برنامه در سالی که گذشت پخش شد.
پایان نود 94 با حضور "جناب خان"
آخرین برنامه نود سال 94 با حال و هوای نورزوی با حضور میهمانان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه "جناب خان" مهمان حضوری برنامه بود. عادل فردوسی پور زمانی که قصد داشت اعلام کند جناب خان میهمان برنامه است گفت: امشب تنها ایرانی که مالک یک باشگاه اروپایی است، میهمان برنامه است!

جناب خان در ابتدای صحبت هایش اشاره ای به ابراهیم تهامی داشت و در اتفاقی جالب فردوسی پور تهامی را روی خط آورد تا با جناب خان گفت و گویی جالب داشته باشد. فردوسی پور در این مکاله شوخی های جالبی با جناب خان داشت. در بخشی از این شوخی ها جناب خان یک بلیط هواپیما به فردوسی پور هدیه داد و به او گفت: این بلیط را بگیر و سوار هواپیما شو... بعد از دقایقی خلبان از هواپیما بیرون می پرد و هواپیما مسقیم به کوه برخورد می کند! البته فردوسی پور در پاسخ گفت: فعلا زود است. می خواهم چندجام جهانی دیگر را ببینم.

سوال پیامکی
سوال نظرسنجی برنامه به عملکرد برنامه در سال 94اختصاص داشت. در نهایت نیز 93.3 درصد بینندگان نود رضایت خود را از برنامه در طول سال 94 اعلام کردند.

چالش سرگیجه
در بخشی از برنامه این هفته آیتم جالبی پخش شد که در آن کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، علی انصاریان، آرش برهانی، جواد کاظمیان، داریوش شجاییان و حنیف عمران زاده شرکت داشتند. در این آیتم جالب شرکت کننده گان باید 12 دور به دور توپ می چرخیدند و بعد به سمت توپی که روی نقطه پنالتی بود می رفتند تا توپ را به سمت دروزاه شوت کنند. در این آیتم جالب فردوسی پور هم شرکت کرد اما او فقط توانست 6دور به دور توپ بچرخد!در بخش های بعدی برنامه آخرسال 90 آیتم های جالبی از اتفاقات سال گذشته نود پخش شد.

شوخی منشوری عادل با احسان علیخانی
شب گذشته برنامه 90 بسیار مهیج بود و همه چیز داشت. در لحظاتی احسان علیخانی که برنامه سه ستاره را برای انتخاب بهترین های سیما با رای مردم روی آنتن دارد، در 90 حرف زد و توضیحاتی داد. البته عادل همان اول یک شوخی جالب با او کرد. احسان گفت: «حرف زدن در برنامه 90 برایم جذاب و متفاوت است. البته من که هیچ کار منشوری نکرده ام.» عادل هم با خنده و شوخی گفت: «البته تو یک منشوری بالقوه هستی.» که احسان جواب داد: «دعا کن بالفعل نشود.» علیخانی در ادامه این گفت و گو توضیحاتی درباره برنامه سه ستاره داد و عادل هم درباره ماجرای تبلیغ به رای دادن به او و برنامه اش، گفت: «برایم سخت است که تبلیغ کنم به من رای بدهند. من به نمایندگی از 200 نفر اینجا هستم و به خاطر همین گفتم به برنامه 90 رای بدهید.»
مرجع : ایسنا