به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۱۰۴۵۶۰

فوتبالیست جوان همسرش را کشت

گروه حوادث: فوتبالیست جوان به اتهام قتل همسرش در محله نظام آباد تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش تابناک، ظهر دیروز قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس مأموران كلانتری نارمك از قتل زن جوانی در خانه‌اش حوالی میدان تسلیحات در خیابان نظام‌آباد با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. محل حادثه ساختمان چند طبقه مسكونی بود كه تیم جنایی در محل پذیرایی یكی از واحدهای آپارتمان با جسد زن 28 ساله‌ای به نام شهلا روبه‌رو شد و بررسی‌های اولیه حكایت از آن داشت شوهرش‌از محل گریخته است.

تحقیقات بعدی نشان داد مقتول یك سال قبل با پسر عمویش ازدواج كرده است و شوهرش هم عضو تیم فوتبال یكی از باشگاه‌های تهران است. پزشكی قانونی در نخستین معاینات اعلام كرد، شهلا حدود ساعت 17 عصر روز قبل به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد مقتول كارمند یكی از دفاتر ثبت اسناد است و روز حادثه پس از برگشت از محل كارش با شوهرش درگیری داشته و بعد از آن به قتل رسیده است.

یكی از مأموران گفت: دقایقی قبل مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام كرد دخترش در خانه‌اش به قتل رسیده است. وقتی به محل حادثه رسیدیم با جسد این زن روبه‌رو شدیم كه معلوم بود خفه شده است. پدر مقتول گفت: یك سال قبل برادرزاده‌ام با دخترم ازدواج كرد. آنها زندگی خوبی داشتند تا اینكه متوجه شدم با هم اختلاف پیدا كرده‌اند. پس از این تلاش كردم اختلاف آنها را حل كنم، اما هرگز فكر نمی‌كردم دامادم مرتکب قتل شده باشد.

وی ادامه داد: شب قبل با دخترم تماس گرفتم، اما او جواب نداد. فكر كردم خواب است تا اینكه ساعتی قبل دوباره با او تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد. سپس با محل كارش تماس گرفتم كه یكی از كاركنان گفت دخترم امروز به محل كارش نرفته است. به همین دلیل نگرانش شدم و احتمال دادم برای او اتفاقی افتاده باشد. بلافاصله به در خانه‌اش آمدم. وقتی در را باز نكرد با كمك همسایه‌ها قفل در خانه‌اش را تخریب كردیم و وارد خانه‌اش شدیم و با این صحنه هولناك روبه‌رو شدم.

یكی از همسایه‌ها هم گفت: هفت ماه است كه مقتول و شوهرش به این خانه آمده‌اند. در این مدت ما همیشه صدای مشاجره و درگیری آنها را می‌شنیدیم. این زن و شوهر همیشه با هم درگیری داشتند تا اینكه ساعت 17 عصر دیروز صدای درگیری شدید آنها شنیده می‌شد، اما من فكر كردم آنها مثل همیشه با هم درگیر شده‌اند و بعد هم آشتی می‌كنند. وی ادامه داد لحظاتی بعد از این صدا، شوهر مقتول را دیدم كه از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همزمان با انتقال جسد به پزشكی قانونی مأموران پلیس به دستور قاضی ایلخانی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری مظنون اصلی این حادثه آغاز كردند.