به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۱۰۵۰۱۹

«آمیز عبدالطمع» چه آرزویی دارد؟

گروه فرهنگی: رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه‌ به یادماندنی «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقمندان رادیو شناخته شده است، این روزها به دلیل کهولت سن و کسالت، بیشتر در منزل به‌سر می‌برد.

این هنرمند پیشکسوت آرزوهایی برای برنامه‌ «جمعه ایرانی» دارد؛ اینکه به رادیو برگردد و می‌گوید: مردم این برنامه را دوست داشتند. دعا کنیم شاید روزی به رادیو برگردد.عبدی درباره‌ی اینکه این روزها مشغول چه کاری است؟ می‌گوید: دیگر پیر شده‌ام و این روزها دوران سالمندی را می‌گذرانم و در خانه هستم. فعالیتی در رادیو ندارم اما با آقای توکل - سردبیر «جمعه ایرانی» - در برنامه‌ی «شاد شو» همکاری دارم، چون کسالت دارم تا آنجا که بتوانم با ایشان همکاری می‌کنم.

 

بازیگر شخصیت به یاد ماندنی آمیز عبدالمطمع در برنامه «جمعه ایرانی» همچنین برای این برنامه ابراز دلتنگی می‌کند و می‌گوید: مخاطبان، «جمعه ایرانی» را دوست داشتند، چرا که سال‌ها از رادیو پخش می‌شد، شاید در رادیو تغییراتی ایجاد کنند که این برنامه دوباره فعالیت خود را ادامه دهد. آقای توکل را بسیار دوست دارم. ایشان با 30، 40 نفر از هنرمندان در برنامه‌ی جمعه ایرانی کار می‌کردند که از کار بیکار شدند؛ البته در حال حاضر در برنامه‌ی «شادشو» مشغول هستند. آقای توکل سال‌ها در برنامه‌ی «جمعه ایرانی» زحمت کشیده است. دلم می‌خواهد در «شادشو» هم موفق شود.

 

تصویر مربوط به رونمایی از مستند رضا عبدی سال 93

 

این هنرمند پیشکسوت، از جمله اهالی رادیو است که بیش از نیم قرن سابقه‌ی فعالیت در عرصه تئاتر، تلویزیون و رادیو دارد. شنوندگان رادیو به ویژه طرفداران برنامه «جمعه ایرانی» صدای او را در قالب کاراکتر «آمیز عبدالطمع» سابق در «صبح جمعه با شما» و «عبدل بیزینس» در «جمعه ایرانی» امروز می‌شناسند
مرجع : ایسنا