به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۰۵۳۴۱

همدردی سید حسن با خانواده ستایش

گروه جامعه: یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه "ستایش قریشی" دختر افغان ساکن ایران که چند روز پیش، پس از آزار و اذیت به نحوی فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.
همدردی سید حسن با خانواده ستایش
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر بسیار تلخ بود. و عجیب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع می شویم." ستایش "دختر بچه افغانی آزار می بیند و کشته می شود. از این جهت هیچ فرقی بین افغانی و ایرانی نیست ولی شاید این اتفاق اندکی تلخ تر و شکننده تر است. کسانیکه در غربت زیسته باشند و یا از "غربت کشیدگان" مصایب آن را شنیده باشند، در می یابند که اندوه و مصیبت در غربت سخت تر و دردناک تر است. هر چند می توان گفت برادران و خواهران افغانی ما در این کشور کمتر احساس غربت می کنند ولی باز نباید غربت را دست کم گرفت. سر بسته بگویم که ظلم، حق کشی، اجحاف و تعدی، ملیت و دین ندارند هر چند شرمندگی آن برای ما صاحب خانه ها می ماند؛ صاحب خانه های مسلمان و شیعیان علی و فاطمه ، همان که فرمود " الجار ثم الدار".

با خانواده ی "دخترکم " که مظلومانه روی در نقاب خاک کشید، همدردی می کنم و برای برادران و خواهران افغانی خویش که عمری را با طعم تلخ آوارگی زیسته اند، یک زندگی با ثبات و آکنده از سربلندی و افتخار آرزومندم.
مرجع : ایسنا