به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۰۵۸۵۲
ملی پوش سابر بانوان:

برای کسب نتیجه به زمان نیاز داریم

گروه ورزشی: نجمه سازنچیان ترکیب سابر ایران را تیمی آینده دار ارزیابی کرد و گفت: زمان نیاز است تا تیم جوان ما نتیجه کسب کند.
برای کسب نتیجه به زمان نیاز داریم

ملی پوش شمشیر بازی کشور  با بیان اینکه برنامه فدراسیون، حضور تیم برای دو سال آِینده در رقابت های جاکارتا است، گفت: تیم جوان و کم تجربه ای داریم، حریفان ما 10-12 سال از ما بزرگتر و با تجربه تر هستند و این موضوع استرس ما را بیش تر می کند. واقعا حریفان از ما بهتر هستند. ملی پوش سابر در رقابت های گزینشی کسب سهمیه المپیک که فروردین ماه سال جاری در چین برگزار شد نتوانست سهمیه را به کسب کند، او همچنین در رقابت های قهرمانی آسیا که دو روز بعد از رقابت های کسب سهمیه بود تیم را همراهی کرد.

 

سازنچیان سطح رقابت ها را بالا توصیف کرد و خاطر نشان کرد: هر کشوری بهترین بازیکنان خود را به همراه آورده بود و تمام بازیکنان تلاش خود را برای کسب سهمیه کردیم، جو مسابقات سخت و استرس بالا بود. او با بیان اینکه یک اردوی مشترک با قزاقستان و اوکراین داشته اند، افزود: با توجه به اینکه تیم جوانی هستیم قرار بر مدال آوری نبود، در رده ی زیر 23 سال چرا ما تا فینال رفتیم ولی در بزرگسالان برنامه‌ریزی برای دو سال آینده است. بعد از رقابت های کسب سهمیه فدراسیون قرار است اردوهای خارج و داخل بیش تری برگزار کند. فدراسیون در حد خودش امکانات را فراهم می کند ولی زمان نیاز است تا تیم جوان ما نتیجه کسب کند، حریفان ما قهرمانان المپیک هستند.

 

او درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: راضی هستم ولی شاید بهتر از این هم می شد، من تنها با یک اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کردم و امیدوارم در سال های آینده با جبران نتیجه این دوره بهتر کار کنم. رقیبان ما همه خوب هستند و سطح بالایی دارند. او در پایان گفت: قبلا شرایط اصلا خوب نبود ولی در حال حاضر واقعا سرمایه گزاری خوبی می شود. با اینکه بانوان نتیجه نگرفتند ولی رئیس فدراسیون بعد از رقابت‌ها به ما گفت، نگران نباشید. برنامه‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

مرجع : ایسنا