به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۰۶۰۵۰
ادعاي تقلب توسط اصولگرايان اشكال ندارد!

ادعاي تقلب حدادعادل تیتر یک BBC شد

گروه سياسي: شب گذشته تیتر بی بی سی فارسی این بود: «حداد عادل: مستندات دخالت دولت در انتخابات را منتشر می‌کنیم».
ادعاي تقلب حدادعادل تیتر یک BBC شد
به گزارش انصاف نیوز، پس از اولین ادعای تقلب در انتخابات پس از انقلاب که تیتر یک هفته نامه ی «شما»، ارگان رسمی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات مجلس ششم شده بود، حالا ادعای دست بردن در رای مردم از سوی حدادعادل مطرح شده و این بار سخنان او تیتر یک بی بی سی فارسی شد. اصولگرایان در سالهای اخیر به اصلاح طلبان خرده می گرفته و آنها را متهم می کردند که چرا دربست نتیجه ی اعلام شده از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان را در یک مورد نپذیرفته اند، در حالی که حالا در دومین بار این بار رییس فراکسیون اصولگرایان مدعی دست بردن در رای مردم شده است.

متن گزارش بی بی سی:

غلامعلی حداد عادل، سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در ایران که پیشتر بعضی از مسئولان دولتی را به دخالت در انتخابات متهم کرده بود، گفته “مستنداتی داریم که قرار است منتشر شود”. آقای حدادعادل امروز ۸ اردیبهشت (۲۷ آوریل) به خبرگزاری ایلنا گفته “ارائه بخشی از این مستندات به دولت” خبر داده است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان پیش از این گفته بود که بعضی مقام‌های دولتی، “مسئولان استانی را تشویق می‌کنند که امکانات استان را در اختیار نامزدهای خاص بگذارند.” اظهارات آقای حداد عادل به فاصله دو روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است که قرار است روز جمعه ۱۰ اردیبهشت برگزار و تکلیف ۶۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس دهم در آن مشخص شود.

آقای حداد عادل می‌گوید که در دور اول انتخابات هم “نمونه‌های پنهان و آشکار از دخالت‌های مقامات دولتی” وجود داشته، اما به گفته او این “دخالت‌ها” در دور دوم “صریح‌تر” شده است. او در دور اول انتخابات مجلس که ۷ اسفند ماه سال گذشته، نتوانست برای ورود به مجلس دهم رأی کافی بیاورد.